Αυτό που εξηγεί τα νούμερα είναι η διαφορά ροπής που έχουν τα δύο
αυτοκίνητα.
Για αυτό και στο 80-180 (όχι ελαστικότητα) πάλι μπροστά είναι το 997.
Τα πατήματα του στυλ, τον είδα στον καθρέφτη, μετά έκοψα, και τέτοια
έχουν πολλούς παράγοντες μέσα που πολλές φορές δεν βγαίνει κάποιο
συμπέρασμα.
Ο άλλος που χάθηκε από τους καθρέφτες σου, μπορεί να μη μπορούσε ή να
μην ήθελε να περνάει με 270 δίπλα από τους άλλους που πάνε με 140.
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
doctore (02-10-13)
δεν έχει νόημα το πάτημα Νασο, το 997 S PDK είναι ποιο γρήγορο απο το 360..
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Να πατησουν (αν θελουν) γιατι να μην πατησουν?
Τα specs του 360 ειναι 3.6 lt 400 αλογα και 1400 κιλα.
Τα specs του 997 ειναιι 3.8 lt 385 αλογα και 1530 κιλα.
Το 360 ειναι πιο λιγο πιο δυνατο και αρκετα πιο ελαφρυ ενω το 997 εχει καλυτερο κιβωτιο. Πισωμηχανα και τα δυο με πολυ καλη αεροδυναμικη και για τα δυο. Μια χαρα μου ακουγεται ενα πατημα ΕΟ.
Ειχα πατησει παλαιοτερα και εγω με 360 100-300 ΕΟ, μια χαρα στεκεται.
Να κανονιστει φιλικο ανοιγμα![]()
EVERGET (02-10-13), RallyArt (02-10-13), Thomelef (02-10-13), Vasilis M3 (03-10-13), ΜΙΧΑΛΗΣ (30-01-14)
να κ αταθεσω και εγω την γνωμη μου ... στο πατημα παλι παιζουν αρκετοι παραγοντες..... νομιζω πως οι μετρησεις σε ολες τισ περιπτωσεις τα λενε ολα!! σε ενα πατημα ειναι και θεμα οδηγου ... το πιο αμαξι ειναι πιο γρηγορο συγκριτικα με κάποιο αλλο το λενε μόνο οι μετρησεις!!! ταπεινη μου αποψη ...!!![]()
gant (02-10-13)
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
vagmag (02-10-13)