Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 58

Θέμα: Επανεμφανιση Ferrari GTO?

  1. #31
    Εγγραφή
    07-04-10
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    13
    Thanked
    16
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Υποθέτω οτι κάνεις πλάκα για την 997..διότι 430 δεν είναι..Με τίποτα..Μπορεί η 997 να είναι πιο γρήγορη αλλά δεν είναι 430..ΑΠΛΑ! Μπορεί σε απόλυτα κλειστά κομμάτια η 997 να έχει το προβάδισμα,αλλά σε ανοιχτές καμπές και στήσιμο γενικότερα δεν παίζεται..

    Τώρα για την 612 και Μ5 απλά είπα οτι η Μ5 είναι πολύ πιο στημένη και πιο σταθερή απο την 612..που για μένα απλά δεν στέκεται όπως αρμόζει σε Φεράρι...Δεν συγκρίνω τα αυτοκίνητα..Πίστεψε με , ΞΕΡΩ!

    Ξέρεις η Πόρσε που τόσο την ασπάζεσαι και μεταξύ μας δεν έχεις άδικο,(Ειναι κορυφαία επιλογή),δεν είναι Φεράρι..Κανείς δεν είναι Φεράρι.Ούτε η Λάμπο..Απλά η Πόρσε είναι καθημερινό και αυτό την κάνει και πιο εύχρηστη και πιο μανιντζέβελη..Οταν όμως μπείς σε Φεράρι...ΙΕΡΟΤΕΛΕΣΤΙΑ..
    Μια BMW θα είναι πάντα BMW ακόμα και χωρίς το σήμα στο καπό!....Το καταλαβαίνεις απο την αίσθηση της,απο το τιμόνι της,απο τον ήχο της... Κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν τα παρέχει αυτά στον υπερθετικό βαθμό!

  2. The Following User Says Thank You to lolos For This Useful Post:

    skandalis447 (11-04-10)

  3. #32
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο lolos Εμφάνιση μηνυμάτων

    Υποθέτω οτι κάνεις πλάκα για την 997..διότι 430 δεν είναι..Με τίποτα..

    Τώρα για την 612 και Μ5 απλά είπα οτι η Μ5 είναι πολύ πιο στημένη και πιο σταθερή απο την 612..

    Ξέρεις η Πόρσε που τόσο την ασπάζεσαι και μεταξύ μας δεν έχεις άδικο,(Ειναι κορυφαία επιλογή),δεν είναι Φεράρι..Κανείς δεν είναι Φεράρι.Ούτε η Λάμπο..

    ..
    Τελικά εγώ δεν έχω καταλάβει τι εννοείς παραπάνω.

    ....φερράρι (430) καλύτερη από πορσε (997ΤΤ), μετά....

    ....bmw (M5) καλύτερη από φερραρι (612), μετά.....

    .....φερράρι (γενικά) καλύτερη από ΟΛΑ (γενικά)

    Τεσπά θεωρώ ατοπο να γίνονται συγκρίσεις μεταξύ τέτοιων αυτοκινήτων, που ούτως ή άλλως είναι ΟΛΑ κορυφαία, κάθε ένα από αυτά στη κατηγορία του. Η κρεμ ντε λα κρεμ της αυτοκίνησης!

    Τα λόγια είναι περιττά και οι επιλογές καθαρά προσωπικές....
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stathis : 11-04-10 στις 14:45 Αιτία: ...

  4. #33
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο lolos Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...Οταν όμως μπείς σε Φεράρι...ΙΕΡΟΤΕΛΕΣΤΙΑ..
    Σωστό κι αυτό

  5. #34
    Εγγραφή
    07-04-10
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    13
    Thanked
    16
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    οκ σε όλα μάλλον..Καλό βράδυ!
    Μια BMW θα είναι πάντα BMW ακόμα και χωρίς το σήμα στο καπό!....Το καταλαβαίνεις απο την αίσθηση της,απο το τιμόνι της,απο τον ήχο της... Κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν τα παρέχει αυτά στον υπερθετικό βαθμό!

  6. #35
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    ΠΕΙΡΑΙΑΣ
    Μηνύματα
    212
    Thanked
    142
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο konas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μηπως ήθελες την παλια GTO (288)?

    Ναι,θα την ηθελα.
    Πιο πολυ και απο την καινουρια.

  7. #36
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο lolos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Υποθέτω οτι κάνεις πλάκα για την 997..διότι 430 δεν είναι..Με τίποτα..Μπορεί η 997 να είναι πιο γρήγορη αλλά δεν είναι 430..ΑΠΛΑ! Μπορεί σε απόλυτα κλειστά κομμάτια η 997 να έχει το προβάδισμα,αλλά σε ανοιχτές καμπές και στήσιμο γενικότερα δεν παίζεται..

    Τώρα για την 612 και Μ5 απλά είπα οτι η Μ5 είναι πολύ πιο στημένη και πιο σταθερή απο την 612..που για μένα απλά δεν στέκεται όπως αρμόζει σε Φεράρι...Δεν συγκρίνω τα αυτοκίνητα..Πίστεψε με , ΞΕΡΩ!

    Ξέρεις η Πόρσε που τόσο την ασπάζεσαι και μεταξύ μας δεν έχεις άδικο,(Ειναι κορυφαία επιλογή),δεν είναι Φεράρι..Κανείς δεν είναι Φεράρι.Ούτε η Λάμπο..Απλά η Πόρσε είναι καθημερινό και αυτό την κάνει και πιο εύχρηστη και πιο μανιντζέβελη..Οταν όμως μπείς σε Φεράρι...ΙΕΡΟΤΕΛΕΣΤΙΑ..
    Σου ξαναλεω για αλλη μια φορα οτι εγω δεν πηγα να συγκρινω αμαξια εδω... Σε απολυτα κλειστα κομματια,συμβαινει το αναποδο...Η Φερραρι εχει το πρροβαδισμα...Ειναι πολυ ελαφρυτερη και το τερν ιν της ειναι αλλου...Σε ανοικτες καμπες ομως το πορσε δεν περνιεται...ισως δεν εχεις στριψει με 911 στα πολλα... Θα το πω αλλη μια φορα εγω δεν συγκρινα ποτε κατι εδω...ουτε ανεφερα την Πορσε για να μειωσω την GTO...ειμαι αντικειμενικος...δεν ασπαζομαι την Πορσε για να την βγαλω καλυτερη...διαβασε και αλλα ποστ μου θα δεις (GTR Vs 997 Vs M6)...απλα μη συγκρινεις το 612 με το Μ5...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stathis : 11-04-10 στις 14:43 Αιτία: ...
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  8. #37
    Εγγραφή
    07-04-10
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    13
    Thanked
    16
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλημέρα..Εχεις κολλήσει με την Μ5 και το 612 μου φαίνεται...Εγώ απλά ανέφερα το πόσο καλά είναι στημένα κάποια αυτοκίνητα σε σχέση με άλλα.!Κλειστές στροφές εννοώ φίλε μου αναβάσεις κ.α. κι όχι ίσως αυτό που νομίζεις..Εκεί η 997 είναι στο στοιχείο της λόγω μεταξονίου ενώ η 430 χάνει.. Τώρα για αν έχω οδηγήσει 911 με πολλά ή όχι....ψάξε λίγο σε κανά παλιό Drive Fight club για τα τέρατα γκρί σκούρου χρώματος που μπήκαν στην πίστα το 2008, και θα δείς εαν ξέρω..για όλα!

    Απλά δεν θέλω να συνεχίσουμε το θέμα...και για αυτό καληνύχτισα και εχθές βράδυ..Οι απόψεις καθενός είναι ΑΠΟΛΥΤΑ σεβαστές..ΚΑΛΗΜΕΡΑ και να είσαι καλά!
    Μια BMW θα είναι πάντα BMW ακόμα και χωρίς το σήμα στο καπό!....Το καταλαβαίνεις απο την αίσθηση της,απο το τιμόνι της,απο τον ήχο της... Κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν τα παρέχει αυτά στον υπερθετικό βαθμό!

  9. The Following 2 Users Say Thank You to lolos For This Useful Post:

    skandalis447 (11-04-10), Stathis (11-04-10)

  10. #38
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    817
    Thanked
    420
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο lolos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλημέρα..Εχεις κολλήσει με την Μ5 και το 612 μου φαίνεται...Εγώ απλά ανέφερα το πόσο καλά είναι στημένα κάποια αυτοκίνητα σε σχέση με άλλα.!Κλειστές στροφές εννοώ φίλε μου αναβάσεις κ.α. κι όχι ίσως αυτό που νομίζεις..Εκεί η 997 είναι στο στοιχείο της λόγω μεταξονίου ενώ η 430 χάνει.. Τώρα για αν έχω οδηγήσει 911 με πολλά ή όχι....ψάξε λίγο σε κανά παλιό Drive Fight club για τα τέρατα γκρί σκούρου χρώματος που μπήκαν στην πίστα το 2008, και θα δείς εαν ξέρω..για όλα!

    Απλά δεν θέλω να συνεχίσουμε το θέμα...και για αυτό καληνύχτισα και εχθές βράδυ..Οι απόψεις καθενός είναι ΑΠΟΛΥΤΑ σεβαστές..ΚΑΛΗΜΕΡΑ και να είσαι καλά!
    ενα γκρι GTB fiorano;;;;;οδηγηση σε βροχη σωστα;;;;;;

  11. #39
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ferrari 599 GTO Online Configurator

    https://www.ferrari.com/English/GT_S...nfigure/599gto

  12. The Following 2 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    BILL007 (11-04-10), bill_m3 (12-04-10)

  13. #40
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο lolos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλημέρα..Εχεις κολλήσει με την Μ5 και το 612 μου φαίνεται...Εγώ απλά ανέφερα το πόσο καλά είναι στημένα κάποια αυτοκίνητα σε σχέση με άλλα.!Κλειστές στροφές εννοώ φίλε μου αναβάσεις κ.α. κι όχι ίσως αυτό που νομίζεις..Εκεί η 997 είναι στο στοιχείο της λόγω μεταξονίου ενώ η 430 χάνει.. Τώρα για αν έχω οδηγήσει 911 με πολλά ή όχι....ψάξε λίγο σε κανά παλιό Drive Fight club για τα τέρατα γκρί σκούρου χρώματος που μπήκαν στην πίστα το 2008, και θα δείς εαν ξέρω..για όλα!

    Απλά δεν θέλω να συνεχίσουμε το θέμα...και για αυτό καληνύχτισα και εχθές βράδυ..Οι απόψεις καθενός είναι ΑΠΟΛΥΤΑ σεβαστές..ΚΑΛΗΜΕΡΑ και να είσαι καλά!
    Γεια σου Γιωργο...Το ατυχες με τα fight club ηταν οτι οταν ειχατε ανεβασει το 997ΤΤ εβρεχε...οποτε δεν μπορεσε να σπασει το χρονο της 430...Οι αποψεις παντα σεβαστες ειναι,και για αυτο εχουμε τα διαφορα φορουμ να τις ανταλλασουμε και να μαθαινουμε και πραγματα που πιθανως δεν ξερουμε...απο τις προσωπικες μου εμπειριες η 430 μου εδινε μια απιστευτη σιγουρια στο turn in πραγμα που η 997 δεν το κανει με την αρχικη ταση υποστροφης της...Βεβαια με την καταλληλη τοποθετηση ολα γινονται...απλα σου μενει αυτη η αισθηση...πολλα χαιρετισματα στον Αλεξανδρο...χαρηκα που τα ειπαμε,εστω και διαδικτυακα...
    Σκανδαλης Δημητριος...
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  14. The Following User Says Thank You to skandalis447 For This Useful Post:

    Stathis (11-04-10)

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP