Νικο οι εμπρος-πισω δισκοι ειναι μαμα.Σε γενικες γραμμες δεν χρησιμοποιω πολυ το πεταλ του φρενου,αντ'αυτου χρησιμοποιω το κατεβασμα ταχυτητων σε υπερβολικο βαθμο θα μπορουσα να πω.Ειναι μια παλια συνηθεια που εφαρμοζω σε ολα τα αυτοκινητα που εχω στην κατοχη μου κατα καιρους και οι αλλαγες στα τακακια συνηθως γινονται σε πολυ αραια διαστηματα.
Προσωπικα πιστευω οτι τα racing τακακια και γενικα οτι racing προιον υπαρχει στην αγορα για τα αυτοκινητα μας εχει περισσοτερα μειονεκτηματα και λιγοτερα πλεονεκτηματα στην χρηση δρομου και το αντιστροφο.π.χ για χρηση δρομου οποιοδηποτε υγρο φρενου πανω απο DOT 4 ειναι λαθος γιατι χρειαζεται αλλαγη καθε 2000 χ.λ.μ λογο φυσαλιδων,χωρις να σου προσφερει τιποτα παραπανω.
Τελικα να παραγγειλω τα τακακια που προτεινεις το εχεις τσεκαρει οτι δεν χανω κατι απο την τωρινη αισθηση?
Η foto για το νυχι που λεγαμε![]()