
Αρχικό μήνυμα απο
paganis
εχω δει την δουλεια του και την εχω μελετησει ..οταν κομπρεσσαριζα το δικο μου.
το κοστολογιο του για την αγορα των υλικων, δεν ξεπερναει σε καμια περιπτωση το 1000ικο.
οταν λοιπον για εργασια κοστολογει 3,5-4 χιλιαρικα....για 2 μερες εργασια max...δεν νομιζω πως αποτελει και ιδιαιτερως συμφερουσα συμφωνια για τον πελατη..
θα μπορουσε με αλλο ενα 500ικο....το οποιο θα αφαιρουσε απο το υπερκερδος, να εβαζε καλυτερης ποιοτητας υλικα και να μην ψωνιζε απο το χρωματοπωλειο της γειτονιας..αλλα αυτο ακριβως δειχνει την ασχημη νοοτροπια του ''μαστορα'' ..
Η αλήθεια βρίσκεται στην σειρά ακριβώς που γράφω 

Αρχικό μήνυμα απο
turbodog
Στην Ελλαδα μεχρι και πριν μερικα χρονια επειδη δεν ειχαμε μετρο συγκρισης με ποιοτητα βελτιωσεων εξωτερικου, ο καθε 'μαστορας' που εβαζε ενα turbo πανω σε ενα αυτοκινητο γινοταν ο θρυλος της εποχης. Στην σημερινη εποχη που τα πραγματα εχουν αλλαξει και εχουμε και μετρο συγκρισης αλλα και γνωσεις για το πως πρεπει να ειναι μια σωστη μετατροπη, δεν βλεπω καποιον απο τους παλιους θρυλους-θεους της μετατροπης να κανει τα 'μαγικα' του.
Βλεπω ομως οτι το ονομα εχει παραμεινει για καποιους απο αυτους. Μου θυμιζει λιγο αυτο που λεει ο πατερας μου για τα Ιταλικα αυτοκινητα οτι ειναι πολυστροφα, προφανως αναπολωντας αλλες εποχες. Ετσι φαινεται οτι ισχυει και για τους Ελληνες Master της μετατροπης, τους θεους-γκουρου των βελτιωσεων.
Εγω παντως μονο τον Καρρα τον τραγουδιστη ξερω. Καλος ειναι

τούρμπο και πράσινα άλογα