Σελίδα 4 από 4 ΠρώτηΠρώτη ... 234
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 33 από 33

Θέμα: turbo σε 325Ci E46

  1. #31
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    εχω δει την δουλεια του και την εχω μελετησει ..οταν κομπρεσσαριζα το δικο μου.
    το κοστολογιο του για την αγορα των υλικων, δεν ξεπερναει σε καμια περιπτωση το 1000ικο.
    οταν λοιπον για εργασια κοστολογει 3,5-4 χιλιαρικα....για 2 μερες εργασια max...δεν νομιζω πως αποτελει και ιδιαιτερως συμφερουσα συμφωνια για τον πελατη..
    θα μπορουσε με αλλο ενα 500ικο....το οποιο θα αφαιρουσε απο το υπερκερδος, να εβαζε καλυτερης ποιοτητας υλικα και να μην ψωνιζε απο το χρωματοπωλειο της γειτονιας..αλλα αυτο ακριβως δειχνει την ασχημη νοοτροπια του ''μαστορα'' ..
    Στην Ελλαδα μεχρι και πριν μερικα χρονια επειδη δεν ειχαμε μετρο συγκρισης με ποιοτητα βελτιωσεων εξωτερικου, ο καθε 'μαστορας' που εβαζε ενα turbo πανω σε ενα αυτοκινητο γινοταν ο θρυλος της εποχης. Στην σημερινη εποχη που τα πραγματα εχουν αλλαξει και εχουμε και μετρο συγκρισης αλλα και γνωσεις για το πως πρεπει να ειναι μια σωστη μετατροπη, δεν βλεπω καποιον απο τους παλιους θρυλους-θεους της μετατροπης να κανει τα 'μαγικα' του.
    Βλεπω ομως οτι το ονομα εχει παραμεινει για καποιους απο αυτους. Μου θυμιζει λιγο αυτο που λεει ο πατερας μου για τα Ιταλικα αυτοκινητα οτι ειναι πολυστροφα, προφανως αναπολωντας αλλες εποχες. Ετσι φαινεται οτι ισχυει και για τους Ελληνες Master της μετατροπης, τους θεους-γκουρου των βελτιωσεων.
    Εγω παντως μονο τον Καρρα τον τραγουδιστη ξερω. Καλος ειναι

  2. The Following 3 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    nikos1400 (30-08-13), paganis (30-08-13), Stunt Mike (30-08-13)

  3. #32
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    εχω δει την δουλεια του και την εχω μελετησει ..οταν κομπρεσσαριζα το δικο μου.
    το κοστολογιο του για την αγορα των υλικων, δεν ξεπερναει σε καμια περιπτωση το 1000ικο.
    οταν λοιπον για εργασια κοστολογει 3,5-4 χιλιαρικα....για 2 μερες εργασια max...δεν νομιζω πως αποτελει και ιδιαιτερως συμφερουσα συμφωνια για τον πελατη..
    θα μπορουσε με αλλο ενα 500ικο....το οποιο θα αφαιρουσε απο το υπερκερδος, να εβαζε καλυτερης ποιοτητας υλικα και να μην ψωνιζε απο το χρωματοπωλειο της γειτονιας..αλλα αυτο ακριβως δειχνει την ασχημη νοοτροπια του ''μαστορα'' ..
    Η αλήθεια βρίσκεται στην σειρά ακριβώς που γράφω

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στην Ελλαδα μεχρι και πριν μερικα χρονια επειδη δεν ειχαμε μετρο συγκρισης με ποιοτητα βελτιωσεων εξωτερικου, ο καθε 'μαστορας' που εβαζε ενα turbo πανω σε ενα αυτοκινητο γινοταν ο θρυλος της εποχης. Στην σημερινη εποχη που τα πραγματα εχουν αλλαξει και εχουμε και μετρο συγκρισης αλλα και γνωσεις για το πως πρεπει να ειναι μια σωστη μετατροπη, δεν βλεπω καποιον απο τους παλιους θρυλους-θεους της μετατροπης να κανει τα 'μαγικα' του.
    Βλεπω ομως οτι το ονομα εχει παραμεινει για καποιους απο αυτους. Μου θυμιζει λιγο αυτο που λεει ο πατερας μου για τα Ιταλικα αυτοκινητα οτι ειναι πολυστροφα, προφανως αναπολωντας αλλες εποχες. Ετσι φαινεται οτι ισχυει και για τους Ελληνες Master της μετατροπης, τους θεους-γκουρου των βελτιωσεων.
    Εγω παντως μονο τον Καρρα τον τραγουδιστη ξερω. Καλος ειναι
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  4. The Following 4 Users Say Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    Lambros46 (30-08-13), mormon (30-08-13), paganis (30-08-13), turbodog (31-08-13)

  5. #33
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βαγγελης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ηδη θα φτύσεις αίμα να το πουλήσεις σαν 3,25 σε δύο χρόνια ... αν αρχήσεις και τα πειράματα βράσε ρύζι ...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αμα προγραμματιζεις να το δωσεις σε ενα δυο χρονια μην του κανεις τιποτα.
    Τζαμπα θα ριξεις χρημα πανω του...
    Συμβιβασου λιγο με τις δυνατοτητες του και κοιτα να το χαρεις οπως ειναι!
    Νομιζω οτι πλεον θελει πολυ σκεψη πριν παρθει μια αποφαση για αναβαθμιση υψηλου κοστους γιατι πλεον ειμαστε στο 2013 και οχι στο 2003 τοτε που η χωρα μας
    ηταν ακομα ενεργο πλυντηριο ξεπλυματος του Γερμανικου "μαυρου" χρηματος, οποτε και ερεε τοτε αφθονο το (δανεικο ομως) χρημα στις τσεπες ολων μας και ετσι μας επαιρνε
    να κανουμε παπαδες και να μπορουμε και να πουλαμε πιο ευκολα τα "γουρουνιασμενα" (οπως ελεγε κι ενας βελτιωτης) αυτοκινητα μας.

    Καλα τα εκ των υστερων κομπρεσορς και τουρμπο αλλα η βενζινη με τις μαλακιες που κανουν στην Συρια τη βλεπω παλι να πηγαινει 2 ευρω και χωρια οτι
    δεν θα μπορει μετα να πουληθει κομπρεσαρισμενο αμαξι ουτε σε ταινια του Σπηλμπεργκ ...
    Η αγορα η ελληνικη βρισκεται πλεον στη δεκαετια του '70 σε δυνατοτητες και πρεπει να προσαρμοστουμε αμεσα ειδαλλως πεταμε χρημα ασκοπα
    το οποιο ειναι πιο πολυτιμο σε περισσοτερους και σημαντικοτερους τομεις απ' οτι η κ@υλα μας ... γνωμη μου παντα ...

    Επισης δεν καταλαβαινω γιατι οταν παιρνει κανεις ενα αυτοκινητο με κινητηρα συγκεκριμενων και γνωστων φυσικα δυνατοτητων μετα το μετανιωνει και τον πιανουν τα "διαολια" του και ψαχνει πως
    να "αγριεψει" το μοτερ ξοδευοντας πολλα εως παρα πολλα ευρω δυσαναλογα με το αποτελεσμα σε ολα τα επιπεδα τη σημερον ημερα ...
    Αντε ενα ΦΠΕ και τελος ... αλλιως η' αλλαζει μοτερ -αν θελει φυσικα να "το κρατησει"- η' αλλαζει αμαξι !!!

    Αν θελει καποιος δυναμη τρελη τοτε παει και παιρνει ενα S3 διλιτρο και εχει ενα αμαξι "αχτυπητο" σε επιδοσεις (και οχι μονο) με λιγοτερα φυσικα εξοδα αλλα και ανωτερο στο δρομο ... αλλα και σε design (μεσα/εξω).
    Ειδαλλως αν προτιμα την φιλοσοφια της BMW με τα πολλα κυβικα και την πιο απολαυστικη ειτε χαλαρη, ειτε σπορ οδηγηση, τοτε θα πρεπει να αποδεχτει αυτα που παιρνει και αυτο που χανει προφανως.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    ... οι δουλειές αυτές θέλει να έχει και μάστορα δίπλα σου που να μπορεί να είναι εκεί όταν τον χρειάζεσαι και όχι να σου βγαίνει η πίστη με οδικές και φορτώματα επειδή σου άναψε ένα τσεκ έντζιν...
    Αυτο το ποστ το "εκλεψα" και το εκανα παραθεση απο διπλανο νημα ιδιου προβληματισμου ομως. Αυτο που ανεφερε ο φιλος ειναι γεγονος 200% και αν καποιος αποφασισει τελικα να κανει τετοιες πολυπλοκες και κοστοβορες αναβαθμισεις πρεπει να εχει τεχνικο εμπιστοσυνης που να ειναι διπλα του και μετα την πληρωμη γιατι αν καποιος παει σε αλλα μαγαζια για τεχν. υποστιριξη και συντηρηση τετοιας αναβαθμισης τον εχει "πιει" ασσυστολως !!!!!!

    Εννοειται στο τελος τελος πως ο καθενας αποφασιζει τι θα κανει τα λεφτα του και το αμαξι του απλα λεμε ο καθενας την γνωμη του κι ας μην αρεσει παντα, φιλικα την λεμε ομως.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikoZ3 : 30-08-13 στις 16:16

  6. The Following User Says Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    Lambros46 (30-08-13)

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτηΠρώτη ... 234

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP