Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 33

Θέμα: turbo σε 325Ci E46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    ισως, οτι τα τουρμπιζε με κλειστα τα ματια...να φταιει για την ποιοτητα της εργασιας του...https://bmwfans.gr/forum/images/smil..._2/whistle.gif
    Εργασίας ή υλικών?



  2. #2
    Εγγραφή
    01-08-10
    Περιοχή
    αθηνα μενίδι
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    116
    Thanked
    80
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Απο ότι κατάλαβες έχεις πέσει σε βαθεια νερά.Πρόσεχε τους παπατζίδες και τους αεριτζίδες πριν ξεκινήσεις οτιδήποτε.Ωραίο το μοτεράκι του 330 με τα 231 αλογάκια αλλά θα τα συνηθίσεις πολύ γρήγορα και θα ψάχνεσαι για κάτι παραπάνω.Ο σωστός κομπρέσορας και όχι κάποιος φτηνός για να μην αναφέρω μάρκες απο ότι θα διαβάσεις στο φόρουμ θα περάσει τα 5000σε κοστολόγιο :ranting2 η πιο οικονομική λύση είναι το μ3 ας πει καποιος που ΄ξέρει για την αξιοπιστία η μη αυτόύ του μοτέρ.Και μη ξεχνάς είναι ένα πακετάκι με 340+αλογάκια με 6ρι απλο και ίσως και σειριακό σασμαν με το μπλόκέ του το διαφορικό και ένα τεράστιο χαμόγελο χαραγμένο για πολύ καιρό στο προσωπό σου μετά την πρώτη βόλτα.Αν αντέχεις οικονομικά την συντήρηση του προχώρα τα υπόλοιπα για μένα είναι φτωχά ημίμετρα πλην τη λύση του κομπρέσορα που θα βάλεις το χέρι βαθεια στην τσέπη και να υπολογίζεις και μετά να ψάχνεσαι για μπλοκέ γιατί το αυτοκίνητο χωρίς θα είναι δύστροπο και περίεργο θα περάσεις το 10χιλιαρο.

  3. The Following User Says Thank You to Βαγγελης For This Useful Post:

    nik200 (29-08-13)

  4. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βαγγελης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απο ότι κατάλαβες έχεις πέσει σε βαθεια νερά.Πρόσεχε τους παπατζίδες και τους αεριτζίδες πριν ξεκινήσεις οτιδήποτε.Ωραίο το μοτεράκι του 330 με τα 231 αλογάκια αλλά θα τα συνηθίσεις πολύ γρήγορα και θα ψάχνεσαι για κάτι παραπάνω.Ο σωστός κομπρέσορας και όχι κάποιος φτηνός για να μην αναφέρω μάρκες απο ότι θα διαβάσεις στο φόρουμ θα περάσει τα 5000σε κοστολόγιο :ranting2 η πιο οικονομική λύση είναι το μ3 ας πει καποιος που ΄ξέρει για την αξιοπιστία η μη αυτόύ του μοτέρ.Και μη ξεχνάς είναι ένα πακετάκι με 340+αλογάκια με 6ρι απλο και ίσως και σειριακό σασμαν με το μπλόκέ του το διαφορικό και ένα τεράστιο χαμόγελο χαραγμένο για πολύ καιρό στο προσωπό σου μετά την πρώτη βόλτα.Αν αντέχεις οικονομικά την συντήρηση του προχώρα τα υπόλοιπα για μένα είναι φτωχά ημίμετρα πλην τη λύση του κομπρέσορα που θα βάλεις το χέρι βαθεια στην τσέπη και να υπολογίζεις και μετά να ψάχνεσαι για μπλοκέ γιατί το αυτοκίνητο χωρίς θα είναι δύστροπο και περίεργο θα περάσεις το 10χιλιαρο.
    Το Μ3 ισως να μη μπορει να το δηλωσει.

  5. The Following User Says Thank You to fanisk For This Useful Post:

    Christopherk (29-08-13)

  6. #4
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.333
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    μια και μιλαμε για καθημερινο αμαξι..μην ασχοληθεις καν με μετατροπες...

    εγω στην θεση σου θα σενιαρα οσο μπορουσα το αμαξι μου.....θα εβαζα αγγελια και παραλληλα θα ζηταγα απο μαντραδες ανταλλαγη με m3..γιατι αν το 325 δεν φευγει μια φορα το m3 δεν φευγει 10....

    στο m3 λοιπον..τσεκαρεις πισω πατωμα, παιρνεις συμπιεση μοτερ, τσεκαρεις vanos, στουκες, αυθεντικοτητα (και παντα μοντελο απο την μεση του 03 και μετα), τρομπα smg ή καλυτερα manual και οτι αλλο εξοπλισμο ποθεις....και πας και το παιρνεις...easy as pie..

    υγ...περιττο να πω οτι αποφευγεις αμαξια με "καλες" αναρτησεις ή περα απο πρωτο σταδιο πειραγμα......!!

  7. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    BILL007 (29-08-13)

  8. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εργασίας ή υλικών?
    το να τουρμπισεις τον μ43 ειναι σχετικα απλο και φυσικα εμενε στην απλοικη συνταγη ,χωρις περιπλοκα συστηματα και επιπλεον λειτουργιες. το σημαντικοτερο ομως ειναι οτι δεν ειχε να προσθεσει κατι που θα εκανε την διαφορα. (καμια φαντασια-καμια καινοτομια-καμια δημιουργικοτητα)
    Το οτι δεν του εβγαζαν πολλες ζημιες(εχουν σκασει καποιοι κινητηρες)....εχει να κανει με την γενικοτερη ανθεκτικοτητα του μοτερ και οχι με την ιδιαιτερα καλη δουλεια.
    βεβαια εκει που ηταν πραγματικα για γελια ηταν η ποιοτητα των υλικων και ιδιαιτερα οι σωληνωσεις περιμετρικα του μοτερ.

  9. The Following 2 Users Say Thank You to paganis For This Useful Post:

    alexm (29-08-13), BILL007 (30-08-13)

  10. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    το να τουρμπισεις τον μ43 ειναι σχετικα απλο και φυσικα εμενε στην απλοικη συνταγη ,χωρις περιπλοκα συστηματα και επιπλεον λειτουργιες. το σημαντικοτερο ομως ειναι οτι δεν ειχε να προσθεσει κατι που θα εκανε την διαφορα. (καμια φαντασια-καμια καινοτομια-καμια δημιουργικοτητα)
    Το οτι δεν του εβγαζαν πολλες ζημιες(εχουν σκασει καποιοι κινητηρες)....εχει να κανει με την γενικοτερη ανθεκτικοτητα του μοτερ και οχι με την ιδιαιτερα καλη δουλεια.
    βεβαια εκει που ηταν πραγματικα για γελια ηταν η ποιοτητα των υλικων και ιδιαιτερα οι σωληνωσεις περιμετρικα του μοτερ.
    Δεν ειχαν ομως προβληματα παρα ελαχιστων εξαιρεσεων
    Στο E46 316ci εκανα την συγκεκριμενη μετατροπη το 2001, δεν αντιμετωπισα για 45000 που το ειχα στα χερια μου κανενα προβλημα
    Εβαζε ψυγειο αερα γνησιο bmw απο το diesel 320, garrett 25 τουρμπινα, supersprint εξατμιση, οταν ομως ξεβαψε ο μαυρος πλαστικος σωληνας του αερα και βγηκε στην επιφανεια μια γκρι γωνια απο λουκι υδροροης Φ6, ειναι αληθεια οτι μου ηρθε καπως....

  11. The Following User Says Thank You to alexm For This Useful Post:

    BILL007 (30-08-13)

  12. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ειχαν ομως προβληματα παρα ελαχιστων εξαιρεσεων
    Στο E46 316ci εκανα την συγκεκριμενη μετατροπη το 2001, δεν αντιμετωπισα για 45000 που το ειχα στα χερια μου κανενα προβλημα
    Εβαζε ψυγειο αερα γνησιο bmw απο το diesel 320, garrett 25 τουρμπινα, supersprint εξατμιση, οταν ομως ξεβαψε ο μαυρος πλαστικος σωληνας του αερα και βγηκε στην επιφανεια μια γκρι γωνια απο λουκι υδροροης Φ6, ειναι αληθεια οτι μου ηρθε καπως....
    εχω δει την δουλεια του και την εχω μελετησει ..οταν κομπρεσσαριζα το δικο μου.
    το κοστολογιο του για την αγορα των υλικων, δεν ξεπερναει σε καμια περιπτωση το 1000ικο.
    οταν λοιπον για εργασια κοστολογει 3,5-4 χιλιαρικα....για 2 μερες εργασια max...δεν νομιζω πως αποτελει και ιδιαιτερως συμφερουσα συμφωνια για τον πελατη..
    θα μπορουσε με αλλο ενα 500ικο....το οποιο θα αφαιρουσε απο το υπερκερδος, να εβαζε καλυτερης ποιοτητας υλικα και να μην ψωνιζε απο το χρωματοπωλειο της γειτονιας..αλλα αυτο ακριβως δειχνει την ασχημη νοοτροπια του ''μαστορα'' ..

  13. The Following 4 Users Say Thank You to paganis For This Useful Post:

    BILL007 (30-08-13), nik200 (30-08-13), Stunt Mike (29-08-13), turbodog (30-08-13)

  14. #8
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    εχω δει την δουλεια του και την εχω μελετησει ..οταν κομπρεσσαριζα το δικο μου.
    το κοστολογιο του για την αγορα των υλικων, δεν ξεπερναει σε καμια περιπτωση το 1000ικο.
    οταν λοιπον για εργασια κοστολογει 3,5-4 χιλιαρικα....για 2 μερες εργασια max...δεν νομιζω πως αποτελει και ιδιαιτερως συμφερουσα συμφωνια για τον πελατη..
    θα μπορουσε με αλλο ενα 500ικο....το οποιο θα αφαιρουσε απο το υπερκερδος, να εβαζε καλυτερης ποιοτητας υλικα και να μην ψωνιζε απο το χρωματοπωλειο της γειτονιας..αλλα αυτο ακριβως δειχνει την ασχημη νοοτροπια του ''μαστορα'' ..
    Στην Ελλαδα μεχρι και πριν μερικα χρονια επειδη δεν ειχαμε μετρο συγκρισης με ποιοτητα βελτιωσεων εξωτερικου, ο καθε 'μαστορας' που εβαζε ενα turbo πανω σε ενα αυτοκινητο γινοταν ο θρυλος της εποχης. Στην σημερινη εποχη που τα πραγματα εχουν αλλαξει και εχουμε και μετρο συγκρισης αλλα και γνωσεις για το πως πρεπει να ειναι μια σωστη μετατροπη, δεν βλεπω καποιον απο τους παλιους θρυλους-θεους της μετατροπης να κανει τα 'μαγικα' του.
    Βλεπω ομως οτι το ονομα εχει παραμεινει για καποιους απο αυτους. Μου θυμιζει λιγο αυτο που λεει ο πατερας μου για τα Ιταλικα αυτοκινητα οτι ειναι πολυστροφα, προφανως αναπολωντας αλλες εποχες. Ετσι φαινεται οτι ισχυει και για τους Ελληνες Master της μετατροπης, τους θεους-γκουρου των βελτιωσεων.
    Εγω παντως μονο τον Καρρα τον τραγουδιστη ξερω. Καλος ειναι

  15. The Following 3 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    nikos1400 (30-08-13), paganis (30-08-13), Stunt Mike (30-08-13)

  16. #9
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    εχω δει την δουλεια του και την εχω μελετησει ..οταν κομπρεσσαριζα το δικο μου.
    το κοστολογιο του για την αγορα των υλικων, δεν ξεπερναει σε καμια περιπτωση το 1000ικο.
    οταν λοιπον για εργασια κοστολογει 3,5-4 χιλιαρικα....για 2 μερες εργασια max...δεν νομιζω πως αποτελει και ιδιαιτερως συμφερουσα συμφωνια για τον πελατη..
    θα μπορουσε με αλλο ενα 500ικο....το οποιο θα αφαιρουσε απο το υπερκερδος, να εβαζε καλυτερης ποιοτητας υλικα και να μην ψωνιζε απο το χρωματοπωλειο της γειτονιας..αλλα αυτο ακριβως δειχνει την ασχημη νοοτροπια του ''μαστορα'' ..
    Η αλήθεια βρίσκεται στην σειρά ακριβώς που γράφω

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στην Ελλαδα μεχρι και πριν μερικα χρονια επειδη δεν ειχαμε μετρο συγκρισης με ποιοτητα βελτιωσεων εξωτερικου, ο καθε 'μαστορας' που εβαζε ενα turbo πανω σε ενα αυτοκινητο γινοταν ο θρυλος της εποχης. Στην σημερινη εποχη που τα πραγματα εχουν αλλαξει και εχουμε και μετρο συγκρισης αλλα και γνωσεις για το πως πρεπει να ειναι μια σωστη μετατροπη, δεν βλεπω καποιον απο τους παλιους θρυλους-θεους της μετατροπης να κανει τα 'μαγικα' του.
    Βλεπω ομως οτι το ονομα εχει παραμεινει για καποιους απο αυτους. Μου θυμιζει λιγο αυτο που λεει ο πατερας μου για τα Ιταλικα αυτοκινητα οτι ειναι πολυστροφα, προφανως αναπολωντας αλλες εποχες. Ετσι φαινεται οτι ισχυει και για τους Ελληνες Master της μετατροπης, τους θεους-γκουρου των βελτιωσεων.
    Εγω παντως μονο τον Καρρα τον τραγουδιστη ξερω. Καλος ειναι
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  17. The Following 4 Users Say Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    Lambros46 (30-08-13), mormon (30-08-13), paganis (30-08-13), turbodog (31-08-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP