Πέραν του προγράμματος που πολύ σωστά είναι optimized από τον ίδιο τον βελτιωτη ξοδευοντας αρκετές ώρες σε υπολογιστή - δρόμο - δυναμομετρο όμως, παίζουν και άλλοι σημαντικοί παράγοντες ρολο.
Πρώτος και κύριος, ο ίδιος ο χρήστης. Αν μιλάμε για άνθρωπο που δεν νιώθει και θεωρεί ότι με την ίδια συχνότητα μπορεί να πηγαίνει και να οδηγάει το αυτοκίνητο του όπως πριν το βελτιώσει, συνθήκες θερμοκρασίας και κατά πόσο τις λαμβάνει υπόψιν του ο οδηγος, και 1000-2 αλλά.
Τέλος πάντων, εν έτη 2013 και έτσι όπως είναι διαμορφωμένη η αγορά αυτοκινήτου σήμερα εγώ θεωρώ ότι είναι πεταμένα λεφτά. Αν μιλούσαμε για το 2005 όπου ένα 46αρι Μ3 πουλιωταν στα 65 χιλιάρικα και γενικά παρακαλούσε για να βρεις αμάξι ενώ εισουν με τα λεφτά στο χέρι, ναι συμφωνώ ότι τέτοιου είδους βελτιώσεις είχανε μια λογική και μπαινανε στη ζυγαριά. Σήμερα το θεωρώ χαζό εντελώς να πάει κάποιος και να πετάξει τόσα λεφτά για να πάρει 100 άλογα πάνω στο ίδιο αυτοκίνητο το οποίο ήδη έχει οδηγήσει αρκετές ώρες. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα το βαρεθεί σε πολύ μικρό χρονικό διαστημα.
Καθένας ότι γουστάρει κάνει βέβαια και αυτή είναι απλά η γνώμη μουν πράγμα το οποίο δεν σημαίνει ότι είναι και η σωστη.
Εγώ δεν θα το έκανα, ειδικά αν ειμουν από την χιο ( αν είναι από την χιο το παληκαρι). φαντάσου για το παραμικρό να χρειάζεται φόρτωμα, καράβι και δεν συμμαζεύεται για το παραμικρο.