Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 33

Θέμα: turbo σε 325Ci E46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    και με κομπρεσσορα μια χαρα θα αντεξει.
    Στο τουρμπισμα ειναι πολυ δυστροπο το Μ54.
    Θα χρειαστει πολλα. Μαλλον κ αγραφο. Θα στοιχισει παραπανω απο ενα κομπρεσσορατο μαλλον.
    Δεν ξερω καποιο που να δουλευει.
    Εχει κανεις εμπειρια απο τουρμπατο Μ54?
    Γιατι ειναι δυστροπο το Μ54 στο τουρμπισμα??Ενα διβανο κλασικο μοτερακι ειναι...Ειτε τουρμπισεις,ειτε κομπρεσαρεις,εφοσον σηκωσεις πανω απο 0.4bar,θελει αγραφο εγκεφαλο....Αν το τσιγκουνευτεις και μεινεις με maf και λ,ειναι θεμα χρονου να το παρεις στο χερι...Εν πασει περιπτωσει,με κομπρεσορα ειναι πιο safe,σηκωνει πιεση απο νωρις χωρις ξεσπασματα,θα'χεις ομως λιγοτερη δυναμη στην ιδια πιεση απ'οτι με μια τουρμπινα...Δεν εχεις και λαγκαρισμα ομως....Αν παιξεις με καινουρια πραγματα και χαμηλη πιεση,το κοστος μπορει να παραμεινει στα 3-4000 ευρω και στις 2 περιπτωσεις.....Μην αμελησεις μια καλη ροικη στο καπακι,παρεα με βιδες ARP....Τα υπερτροφοδοτουμενα bmw πασχουν εκει κυριως.....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  2. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    BILL007 (29-08-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP