Α, καλα νταξει.
Αρχισαμε τα τουρμπο λαγκ και τα "δεν παει οπως θελω" κτλ.
Με αουντι θα καταληξεις. Γραφτο οπως το λεω. Αουντι.
Το Πενβε
Το Οξαποδω
Evo 8/9
Α, καλα νταξει.
Αρχισαμε τα τουρμπο λαγκ και τα "δεν παει οπως θελω" κτλ.
Με αουντι θα καταληξεις. Γραφτο οπως το λεω. Αουντι.
Εαν είναι γαργαλημενο ε λίγο lag θα το έχει...
Καλή βόλτα!!!!
Bazil Van Sinner (23-08-13)
alexm (24-08-13)
Αφηστε τον να λεει. Με ενα full throttle στις 4500 θα του φυγουν κι οι ρυτιδες. Απο Δευτερα που θα γυρισει στη δουλεια θα χαμογελαει και θα σηκωνονται τα ποδια του.
A8hnaios (24-08-13), aristent (23-08-13), Leonidas_E39 (24-08-13), PANOS-E60 (23-08-13), Thomelef (23-08-13)
Απο το Μ5 σε αυτο, λογικο να σου φαινεται ετσι αλεξη...
Βεβαια η αληθεια ειναι οτι το συγκεκριμενο μοτερ λογο μεγαλου τουρμοο σε σχετικα μικρο μοτερ για το μεγεθος του, τα εχει αυτα τα θεματα, οπως σιγουρα γνωριζεις.
Φοραει τπτ το αργαλειο, η ειναι εντελως στοκαδουρα???
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
alexm (24-08-13)
Τι ειδα.....
Το εβο εχει 84000 χλμ, πριν απο 10000 χλμ εχουν αλλαχτει το αμορτισερ με μπιλταιν χοντρομπουκαλα, εχει εξατμιση μιλτεκ και προγραμμα.
Η εξατμιση εξω δεν κανει πολυ θορυβο (καμια σχεση με eisenmann), μεσα ομως στην καμπινα δεν στεκεσε απο την βαβουρα.
Το τιμονι εχει ψιλο στεφανι, ειναι πολυ κοντο απο τερμα σε τερμα, η παραμικρη κινηση αλλαζει κατευθυνση στο αυτοκινητο, στους επιτοπου ελειγμους ομως θελει πολλες μανουβρες.
Η αναρτηση διαβαζει την παραμικρη ανωμαλια του δρομου και την περναει αυτουσια στην καμπινα.
Το μοτερ μετα 2900-3000 rpm εχει πολυυυυυυ δυναμη, με απιστευτο θορυβο οταν φουσκωνει η τουρμπινα, εξω ομως απο την περιοχη του τουρμπο δεν σου δινει την αισθηση διλιτρου.
Ο επιλογεας κοντος με joystick αισθηση, δεν χανεις αλλαγη με την καμια...., θελει ομως εξικοιωση για την αλλαγη τεταρτης σε πεμπτη, η οποια πεμπτη ειναι μονο για να οικονομια καυσιμου, αφου με 2000 rpm πατας τερμα το πεταλ του γκαζιου και απλα μουγκριζει χωρις να ανεβαζει!!!
Τα φρενα εξαιρετικα, με πολυ καλη προοδευτικοτατα, αλλα πολυ σφυριγμα στα χαμηλα.
Το εσωτερικο λιτο, οχι ομως ασχημο, τα recaro καταπληκτικα, αρκετους τριγμους και την λεξη ηχομονωση να φανταζει αγνωστη!!!
Η καταναλωση ειναι αυξημενη, αυτα που γραφονται ομως οτι καει και σταματημενο τα θεωρω υπερβολες, καιει σαφως λιγοτερο απο το Μ5, με 40 ευρω πηγα-ηρθα Καλαβρυτα με τα 3/4 της διαδρομης βαθεια τουρπισμενος.
Ο δρομος Πατρα-Καλβρυτα εχει συνεχεις κλειστες στοφες και το εβο εκει στα δικα μου χερια ειχε θεμα...., οταν φουσκωνε η τουρμπινα εγω ειδει ειχα φυγει απο την στροφη!!!
Μετα απο καποια διαδρομη αλλαξα τον τροπο οδηγησης και στην εισοδο της στροφης ειχα μια ταχυτητα κατω βελτιωνοντας την κατασταση, αλλα και παλι οχι απολυτα.
Οταν αρχιζεις να καταλαβαινεις την λειτουργια της κοντης κρεμαργιερας το εβο στριβει απιστευτα, οτι στροφη να ειναι, με οσα να πηγαινεις, αυτο το αυτοκινητο σε συνεπαιρνει με τον τροπο του και σε καθε στροφη προσπαθεις να αλλαξεις τον τροπο στριψιματος επιδιωκοντας να παρεις ακομα περισσοτερη ευχαριστηση!!!
Την διαδρομη αυτη την εχω κανει αρκετες φορες με το Μ5 και την εχω κατα ευχαριστηθει, στο Μ5 και με λιγα χλμ τρελαινεσαι στο αναποδο..... για πλακα, με το εβο για να το ευχαριστηθεις πρεπει να εισαι μονιμα τουρμπισμενος με την ταυτοτητα στο στομα και για εμενα αυτο δεν ειναι το ζητουμενο.
Δεν με εντυπωσιασε το εβο και μαλιστα γυρισα με ενα κεφαλι καζανι....., προς θεου δεν ισχυριζομαι οτι το εβο δεν ειναι καλο αυτοκινητο, για να μην παρεξηγηθω το εβο μαλλον ειναι το απολυτο αυτοκινητο στα συγκεκριμενα χερια και σε συγκεκριμενη χρηση (πιστα), εγω ομως ουτε τα χερια διαθετω, ουτε η συκγεκριμενη χρηση ειναι στις πρωτες προτεραιοτητες της σκεψης μου.
Ψαχνω κατι που να αντικαταστησει το Μ5 σε Σαββατο-Κυριακες βολτες και εκδρομες, με σκοπο την οδηγική ευχαριστηση, αλλα πανω απο ολα με ασφαλεια!!!
Το εβο για να το ευχαριστηθεις, πρεπει να πηγαινεις αερα-πατερα....
Ολα τα παραπανω ισχυουν για το συγκεκριμενο εβο8, το 9αρι που ειχα οδηγησει στην Καλαματα, σε διαφορετικου ομως τυπου διαδρομη και για λιγοτερη αποσταση, μου ειχε αφησει τελειως διαφορετικη εντυπωση.
Η συνεχεια εχει οδηγηση evo9 και subaru sti.
Υ.Γ: μονο ετσι μπορεις να καταλαβεις ποσο απιστευτο αυτοκινητο ειναι το Μ5!!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη alexm : 24-08-13 στις 14:00
A8hnaios (24-08-13), aristent (24-08-13), Bazil Van Sinner (24-08-13), bill_m3 (24-08-13), chrisgiapz3 (24-08-13), E60_Arkadia (24-08-13), EVERGET (24-08-13), Konstantinos E60 (24-08-13), Lambros46 (24-08-13), Leonidas_E39 (24-08-13), mark e92 (24-08-13), micz (24-08-13), nikos-Mpacket (24-08-13), PANOS-E60 (24-08-13), S8N (24-08-13), Stamatis (24-08-13), Thomelef (24-08-13), vagmag (24-08-13), Vasilis M3 (25-08-13)
Για τρομπετο 46αρι εισαι, δηλωμενο 18αρι...μονο αυτο θα αντικαταστησει το Μ5.
Παρατηρησεις...
1) η αναρτηση παιζει να ειναι αλλα ντ'αλλων και να θελει ρυθμιση. Το πιο πιθανο το κοβω αυτο σχετικα με το στριψιμο.
2) ο τροπος οδηγησης, ασχετα της κοντης κρεμαριερας η οποια μονο ευχαριστηση προσφερει, ειναι τελειως δοαφορετικος απο οποιοδηποτε πεμβε. Με το εβο δεν μπαινεις με μια τιμονια διορθωμενη οπου το αυτοκινητο θα πλασαριστει, αλλα θα μπεις με τιμονια καλη που θα την κρατησεις. Επισεις θελει γκαζι και οχι τοσο παιξιμο οσο στο πεμβε. Ακομα και αν το στριψεις περισσοτερο οταν καταλαβεις οτι παει να γλυστρισει, αυτο θα στριψει πιο πολυ. Κοινος, εχε στο νου σου οτι τη στροφη θα τη σημαδεψεις στην κυριολεξια...Το εχω δει στην πραξη αυτο με το εβο που ανεφερα καποιες σελιδες πισω.
Τα της βαβουρας - ανεσης κτλ δεν μπορω να πω κατι, μιας και εμενα μου φαινονται λεπτομερειες.
Για τα φρενα δεν περιμενα καποια αλλη παρατηρηση μιας και ειναι υπεραρκετα, το σαζμαν εμενα δεν με πολυενθουσιασε, οπως επισεις και ο συμπλεκτης και ο τροπος που απομονωνει. Βεβαια δεν θυμαμαι αν τον ειχε αλλαγμενο η οχι, αλλα στα ξεκινηματα επρεπε να εχεις και λιγο το νου σου για να μη σου σβησει τοσο μικρη διαδρομη που ειχε. Στις αλλαγες βεβαια σε δικαιωνει απιστευτα.
Η κυρια διαφορα που θα βρεις στο σουμπαρου, ειναι αν φοραει καμμια καλη εξατμιση και αρωστησεις...επισεις, το κρατημα του ειναι υποδιαιστερο κατ'εμε εναντι του εβο, λογο διαφορικων. Οχι οτι η διαφορα ειναι μεγαλη, αλλα σιγουρα υπαρχει και ειναι ελαφρως αισθητη.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
alexm (24-08-13)
Έτσι είναι και το συνειδητοποίησες μόνος σου.
Το ίδιο θα είναι νομίζω και το 9άρι και το sti γιατί είναι ίδιας φιλοσοφίας αυτοκίνητα.
Πιστεύω δηλαδή ότι σύμφωνα με τα λεγόμενά σου ψάχνεις για αυτοκίνητο GT ενώ κοιτάς αυτοκίνητα άλλη φιλοσοφίας, καθόλου GT μεγάλων αποστάσεων.
Προσωπικά θα κρατούσα το Μ5 και τα 15.000 θα τα "έριχνα" εκεί σε βενζίνες, τέλη, εισφορές και βόλτες.![]()
![]()
Nikos
alexm (24-08-13)
Βρε Αλεξ τωρα συγκρινεις την π@υτσα με την βουρτσα,καλο το εβο αλλα ποτε δεν θα φτασει σε επιπεδα Μ,τι να κανουμε τωρα και ιδιως Μ5....Πιστευω οτι με λιγα χρηματα αγοραζεις ενα 320si και σου κανει ολα τα χατηρια με το παραπανω,δοκιμασε να οδηγησεις ενα 320si στην ιδια διαδρομη με μαμα χαρακτηριστικα αλλα σε αριστη κατασταση και θα γραφεις τις εντυπωσεις εδω με ενα χαμογελο στα χειλη...εχω οδηγησει si σε επαρχιακο δικτυο και το καταευχαριστηθηκα![]()
Nikos! (24-08-13)