Γιατρε οποτε θελεις εχεις κ 16αρι τουρμπατο με μπλοκε και δεσιματα...και 18αρι σπορτυ τουρμπο να δοκιμασεις....
Γιατρε οποτε θελεις εχεις κ 16αρι τουρμπατο με μπλοκε και δεσιματα...και 18αρι σπορτυ τουρμπο να δοκιμασεις....
Dr. Yamastura (20-08-13)
ποιος μιλησε για 300 αλογα (ροδα?) σε μχ5 φιλε μου? κ γιατι να εχει ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΤΗΣΙΜΟ Κ ΦΡΕΝΑ με το μαμα? αυτο ουτε για ανεκδοτο δεν περναει.. το μχ5 με 180 αλογα ειναι τρελο ντριφταμαξο.. κ γινεται ευκολα, αν θες δυναμη στις μεσαιες στρ. με ενα kompressor kit που ειναι plug and play.. οσο για τον ταφο που ειναι τωρα..????? τι εννοεις, οτι το μχ5 ειναι ταφος, παντα σε σχεση με το χοντα?
Ωραια η κουβεντα, και πολυ ενημερωτικη, και φουντωτικη ως προς την βελτιωση των 2 αυτοκινητων, δυστηχως δεν βοηθαει το θρεντ και τον ανθρωπο που το ανοιξε, μιας και εχει δηλωσει οτι δεν τον ενδισφερει το αν, το ποσο, με ποσο και πως βελτιωνεται η οχι το ενα η το αλλο αυτοκινητο.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Dr. Yamastura (21-08-13), Stunt Mike (20-08-13)
Bazil Van Sinner (20-08-13), Leonidas_E39 (20-08-13), nik200 (20-08-13), pilot (20-08-13), saulm3 (20-08-13), Thomelef (20-08-13)
Φιλε μου κατεβασε λιγο το υφος και σε παρακαλω προσεχε πρωτα τι θελεις να πεις και υστερα πως θα το πεις.
a) Αν παρεις ενα απλο μχ5 1800αρι με απολυτους αριθμους ΝΑΙ ειναι ταφος σε επιδοσεις και υπολειπεται αρκετα απο ενα s2000.Ε πως να το κανουμε?Στη δεκαετια του 90 θα ηταν σβελτο τωρα αν οι επιδοσεις του εσενα σε ικανοποιουν τοτε sorry.Ο doctor οδηγει ρχ7 wankel ε δεν νομιζω οτι θα κατουρηθει σε ενα μιατα μαμα?
β)ποιος μιλησε για ροδα (300?) και τσαντα και κοπανα? Ειπα απλα οτι της μοδός στα μιατα ειναι να τρακοσαριζουν αντε στο μοτερ ωσαν τουρμπισμένα?
Εσυ γιατι τρελαθηκες?
γ)Εσυ δεν ειπες οτι στο honda ριχνεις στο στησιμο ενω στο miata που εχει το στριψιμο τα ριχνεις στο μοτερ για να το υπερκερασει>
Ε εγω σου λεω οτι στο μιατα το εχει το στριψιμο σαν μαμα.Αμα του φορτωσεις χ2 τα αλογα θα συμπεριφερεται το ιδιο προβλεψιμα???.ΝΟ ΝΟ ΝΟ.
Παω να τουρμπιστω δεν ασχολουμαι αλλο....
Leonidas_E39 (20-08-13), nik200 (20-08-13), Panos 316T (20-08-13), Stathis (20-08-13), Thomelef (20-08-13)
Ρε παιδια ξεφυγατε εντελως απο το θεμα.....ο ανθρωπος ζητησε τη γνωμη σας γιια εργοστασιακα μιατα NC και S2K....Τιποτα παραπανω...δεν υπαρχει ουτε μια στο εκατομμυριο ν'ασχοληθει με βελτιωση-τοποθετηση σε κανενα απο τα 2 αυτοκινητα...Θα το παρει σαν καθημερινο να πηγαινει στη δουλεια,να του καιει λιγοτερο απο τ'αλλα που εχει και οταν το βαρεθει(σε 30' ή σε 6 μηνες,κανεις δεν μπορει να ξερει) θα το δωσει.....Τωρα το αν το ΜΧ5 με 10.000 ευρω γινεται καλυτερο απο το Χοντα(που κι αυτο με αλλα τοσα,σαφεστατα γινεται παλι καλυτερο) δεν τον ενδιαφερει....Και τα 2 αυτη τη στιγμη,στην ιδια τιμη παιζουν....Ανοιξτε αλλο thread αν θελετε....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
Bassakos (20-08-13), Dr. Yamastura (20-08-13), nik200 (20-08-13), Stathis (20-08-13), Thomelef (20-08-13)
να δω γιατρο να μου λεει για βτεκια....και πουλαω και την πομονα....ενταξει το θεμα τα σπαει.....
υγ....παρεπιπτοντως...στο ταξιδι για την πατριδα...ενα αμαξι μου κολλησε για να με περασει κιολας....τι ηταν?????????????????you guessed it my friends....honda civic 94αρι με μπουκα...και να πεταει καργα μαυριλα πισω..οταν στις επομενες στροφες κοντεψε να σκοτωθει..τελικα ναι εκανε δεξια..![]()
Οταν ο αδερφος μου αγορασε ενα mx5 sporty και το οδηγησα συγκριτικα με το Ζ4 μου ηταν πολυ αργο...περιπου 120 αλογα διαφορα και καμμια 300 κιλα ελαφρυτερο
Περασε απο ολα τα σταδια βελτιωσης,δηλαδη
1.φιλτρο εξατμιση (απο 140 αλογα εχασε 4-5)
2.νιτρο 50 αλογα υγρου τυπου(χαρα μονο για λιγο)
3.κομπρεσσορας(περιπου 200 αλογα σαν 3λιτρο μοτερ)
4.light turbo(καλη δυναμη περιπου 310 αλογα και πολυ παιχνιδιαρικο αλλα και επικινδυνο για τον απροσεκτο)
5.big turbo 400++ (ακραιο,επικινδυνο,δυστροπ ,απροβλεπτο και πολλα ακομη που δεν φανταζεστε,ευκολα με 200 σανιδα και πολυυυ σπινιαρισμα)
Βεβαια σε ολα αυτα τα σταδια υπηρξε και η αναλογη βελτιωση σε στησιμο,φρενα,λαστιχα κτλ κτλ
Αντιθετα το honda ειναι καλο αλλα δεν ευχαριστιεσαι παιχνιδι λογω οτι εχει λιγη ροπη που την αποδιδει ψηλα οποτε θελεις και αυξημενα χιλιομετρα για να παιξεις η να το εκβιασεις με τιμονια
Το μονο μειονεκτημα του mx5 ειναι οτι εχει κυκλοφορησει πολυ περισσοτερο (και απο το ασθενες φυλο)οποτε δεν εχει το κεφαλογυρισμα που εχει το s2000 που ειναι και πιο μπανικο
kostas 325 (20-08-13), nik200 (20-08-13), spar@ (20-08-13)