Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 73

Θέμα: Ανηφορες και υψηλη θερμοκρασια κινητηρα

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οποιος σου'πε τετοιο πραγμα,ελπιζω να μην ειναι μηχανικος!!!!Το νερο εχει σαφεστατα χαμηλοτερο σημειο βρασμου απο οποιοδηποτε παραφλου και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι θα ζεσταθει πολυ γρηγοροτερα!Και θα τιναξει και τα καπακια του ψυγειου απο τον ατμο που θα δημιουργησει!

    +1
    Θυμάμαι φίλο με mx5 ο οποίος μόλις βγήκε από την πίστα άνοιξε το καπώ και το νερό (δεν είχε βάλει καν παραφλου παρά μόνο νερό βρύσης) έβραζε κυριολεκτικά.


    Να προσθέσω και κάτι: αν το καπάκι του ψυγείου είναι έτσι φτιαγμένο που να μην πετάγεται εύκολα με την πίεση, τότε θα την πληρώσει κάτι άλλο, θα τρυπήσει λαστιχένιο σωλήνα ή στη χειρότερη θα τρυπήσει το ψυγείο του καλοριφέρ (που βγαίνει και πολύ δύσκολα για να αλλαχθεί στα περισσότερα αμάξια)
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 17-08-13 στις 03:23

  2. The Following 4 Users Say Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    nikos1400 (17-08-13), Ptboul (05-09-13), Stamatis (17-08-13), STREETRACING (17-08-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP