Για πες...τι εγινε???ποιο ηταν το προβλημα τελικα?
Μη μου πεις μονο το κλιμα. Αν ειναι απ'αυτο, θελω να'μαι σε μια γωνια και να βλεπω την κωλοφατσα του θειου.
Για πες...τι εγινε???ποιο ηταν το προβλημα τελικα?
Μη μου πεις μονο το κλιμα. Αν ειναι απ'αυτο, θελω να'μαι σε μια γωνια και να βλεπω την κωλοφατσα του θειου.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Δεν εχουν κλιμα τα αμαξια Θωμα.Και για φετος ΑΚΟΜΑ δεν εγινε τιποτα.Γι αυτο και ανοιξα το thread.Για να προλαβω τα κακως κειμενα.Αλλα συμφωνα μ αυτα που διαβαζω δεν την γλιτωνω και φετος τη φλατζα.Εκτος κι αν κανω τα δρομολογια μονος μου.Και μην ακουσω απο μερικους "αλλαξε οδηγο" γιατι την απαντηση θα σας την δωσει ο ομοιοπαθης Θωμας!!Την εχετε ακουστα την φραση "ειναι πολυ δυσκολο να παει πλουσιος στον παραδεισο" ? Τοσο δυσκολο ειναι να βρεις και υπευθυνο οδηγο,που να σεβεται το αυτοκινητο σαν δικο του.Αν το αμαξακι ανεβαινει τις ανηφορες ταπα τι περιμενεις να κανει το φουκαριαρικο?
Leonidas_E39 (17-08-13), nikos1400 (17-08-13), Ptboul (05-09-13), Thomelef (16-08-13)
Λοιπον Βασιλη,βρες εναν καλο μαστορα στα πετρελαια και πηγαινε και φιμωσε τα αμαξια σου,θα τα κοψουν τα πετρελαια,θα τα κατεβασουν την δυναμη ωστε να μην μπορουν να τρεχουν.Αφου δεν ειναι το βαρος που μεταφερουν,δεν εχουν A/C,Τοτε φταει το στυλ οδηγησης,το στυλ"δενμενοιαζειδενειναι ικομου" !!!
Thomelef (17-08-13)
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
+1
Θυμάμαι φίλο με mx5 ο οποίος μόλις βγήκε από την πίστα άνοιξε το καπώ και το νερό (δεν είχε βάλει καν παραφλου παρά μόνο νερό βρύσης) έβραζε κυριολεκτικά.
Να προσθέσω και κάτι: αν το καπάκι του ψυγείου είναι έτσι φτιαγμένο που να μην πετάγεται εύκολα με την πίεση, τότε θα την πληρώσει κάτι άλλο, θα τρυπήσει λαστιχένιο σωλήνα ή στη χειρότερη θα τρυπήσει το ψυγείο του καλοριφέρ (που βγαίνει και πολύ δύσκολα για να αλλαχθεί στα περισσότερα αμάξια)
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 17-08-13 στις 03:23
nikos1400 (17-08-13), Ptboul (05-09-13), Stamatis (17-08-13), STREETRACING (17-08-13)
Παιδια εχετε δικιο.
Το γκουγκλαρησα και τα πιο πολλα παραφλου εχουν σημειο βρασμου τους 135 βαθμους και παραπανω.
Σβηνω ολα τα ποστ, για να μην το διαβασει κανας αλλος και κανει ζημια.
120ie87 (17-08-13), Leonidas_E39 (17-08-13), Ptboul (05-09-13), Stunt Mike (18-08-13)
σε τετοιες καταστασεις,αλλαζουμε σε πρωτη φαση τον θερμαστατη και βαζουμε μικροτερο,αν δηλαδη ανοιγει στους 95 βαθμους,βαζουμε πχ εναν που ανοιγει στους 85,καλο θα ειναι να αλλαξουμε και την ''φουσκα'' θερμοκρασιας που δινει εντολη στα βεντιλατερ παλι με την ιδια λογικη,δηλαδη αν ανοιγει στους 100 βαθμους,να ανοιγει στους 90,αν παλι δεν μας κανει το ''χατηρι''βαζουμε φτερωτη με πιο πολλα πτερυγια και αν επιμενει το προβλημα,μεγαλυτερο ψυγειο,που αν δεν το βρουμε υπαρχουν μαγαζια που σου φτιαχνουν ψυγειο κατα παραγγελια.
πιστευω οτι με αλλαγη μονο θερμοστατη και φουσκας,θα εισαι οκ.
ολα φυσικα τα παραπανω,αφου εισαι 100% σιγουρος οτι δεν εχεις κατι βουλομενο-χαλασμενο κλπ.
ολα τα παραπανω δεν τα ακουσα στο καφενειο,αλλα τα εχω συναντησει παρα πολλες φορες.
Konstantinos E60 (05-09-13), nikos1400 (17-08-13), Nino (17-08-13), PANOS-E60 (17-08-13), Ptboul (05-09-13), steliosm46 (23-12-13)
ΥΓ.συνηθως το συναντουσαμε αυτο σε αυτοκινητα-φορτηγα-μηχανηματα εισαγωγης απο γερμανια-σουηδια κλπ,οπου απο το εργοστασιο φορουσαν
μεγαλους θερμοστατες και φουσκες ακριβως για τον αναποδο λογο,δηλαδη για να ζεστενονται και να εχουν πιο αποδοτικο καλοριφερ τον χειμωνα.
Για να δω αν καταλαβα.Σε πρωτη φαση να αδειασω ολο το νερο και να το αντικαταστησω με παραφλου και να βαλω και εναν θερμοστατη που να ανοιγει πριν τους 90 βαθμους?