Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 76

Θέμα: ΓΕΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ 335

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    07-04-12
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    438
    Thanked
    242
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αναλυτικά :

    Βαλβίδες εισαγωγής-εξαγωγής
    Βαλβίδες υποπίεσης
    Αντλία υψηλής
    Εγκέφαλος αντλιας
    Διάφορα μικροσωληνάκια που χαν ξελασκάρει ή ήταν φθαρμένα
    με αποτέλεσμα να ανάβει check engine

    Σκεφτείτε το, σαν πολλές σωληνώσεις από ένα εργαστήριο κινουμένων σχεδίων
    που από μέσα περνάει αέρας .... ΜΙΑ ρογμή κάπου, απώλεια πιέσης, οχι σωστό
    φούσκωμα -> συνεργείο

    και μιλάμε για σωληνάκια όχι αστεία, όρεξη να χεις να σκαλίζεις και να ξηλώνεις

    Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, λόγω τουρμπινών και μεθόδου υποπίεσης έχει πόσα εξαρτήματα και μηχανικά μέρη extra, έναντι του ατμοσφαιρικού για να δουλέψει

    Όλα αυτά θέλουν συντήρηση και θέλοντας ή μη, κάποια στιγμή φθείρονται,
    Δεν υφίσταται σύγκριση με ένα ατμοσφαιρικό

  2. #2
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos_e93 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αναλυτικά :

    Βαλβίδες εισαγωγής-εξαγωγής
    Βαλβίδες υποπίεσης
    Αντλία υψηλής
    Εγκέφαλος αντλιας
    Διάφορα μικροσωληνάκια που χαν ξελασκάρει ή ήταν φθαρμένα
    με αποτέλεσμα να ανάβει check engine

    Σκεφτείτε το, σαν πολλές σωληνώσεις από ένα εργαστήριο κινουμένων σχεδίων
    που από μέσα περνάει αέρας .... ΜΙΑ ρογμή κάπου, απώλεια πιέσης, οχι σωστό
    φούσκωμα -> συνεργείο

    και μιλάμε για σωληνάκια όχι αστεία, όρεξη να χεις να σκαλίζεις και να ξηλώνεις

    Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, λόγω τουρμπινών και μεθόδου υποπίεσης έχει πόσα εξαρτήματα και μηχανικά μέρη extra, έναντι του ατμοσφαιρικού για να δουλέψει

    Όλα αυτά θέλουν συντήρηση και θέλοντας ή μη, κάποια στιγμή φθείρονται,
    Δεν υφίσταται σύγκριση με ένα ατμοσφαιρικό
    Νίκο αυτά που αναφέρεις είναι προβλήματα που θα μπορούσε να βγάλει το κάθε αυτοκίνητο. Όπως στα 1000 χ μάρκας τα 2 θα πάθαιναν βαλβίδες έτσι θα γινόταν και με τον Ν54 και αν!!

    Επίσης σε σας που λέτε σας ανάβει check engine κάθε τρεις και λίγο είστε σίγουροι από το πρώτο check διορθώθηκε η βλάβη. Γιατί εμένα προσωπικά και το ξαναλέω με 178000 χιλιόμετρα πλέον από το 2007 μου έχει ανάψει 3 φορές. Η πρώτη από αντλία και η δεύτερη από την αντλία διότι την πρώτη την πάτησα με τα μαστόρια της αντιπροσωπίας και τρίτη από βενζίνη που είχα βάλει σε ένα βενζινάδικο παρακμιακό από ανάγκη.

  3. #3
    Εγγραφή
    07-04-12
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    438
    Thanked
    242
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Μιχάλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νίκο αυτά που αναφέρεις είναι προβλήματα που θα μπορούσε να βγάλει το κάθε αυτοκίνητο. Όπως στα 1000 χ μάρκας τα 2 θα πάθαιναν βαλβίδες έτσι θα γινόταν και με τον Ν54 και αν!!

    Επίσης σε σας που λέτε σας ανάβει check engine κάθε τρεις και λίγο είστε σίγουροι από το πρώτο check διορθώθηκε η βλάβη. Γιατί εμένα προσωπικά και το ξαναλέω με 178000 χιλιόμετρα πλέον από το 2007 μου έχει ανάψει 3 φορές. Η πρώτη από αντλία και η δεύτερη από την αντλία διότι την πρώτη την πάτησα με τα μαστόρια της αντιπροσωπίας και τρίτη από βενζίνη που είχα βάλει σε ένα βενζινάδικο παρακμιακό από ανάγκη.
    Ναι ρε Μιχάλη δεν αντιλέγω, γενικά προβλήματα έγραψες και αυτό
    έκανα, δεν είπα μετανιωσα που το πήρα

    Απλα σαν κατακλείδα, έβαλα τους λόγους, που δεν μπορεί να συγκριθεί
    με ένα ατμοσφαιρικό, δίχως να μειώσω το ένα ή το αλλο μοτέρ ...

    Όσο για τα πολλά check, αυτό που λες να ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ, είναι
    αυτο που επισημαίνω 2 μέρες τώρα με τα σωληνάκια.
    Το διαγνωστικό, ότι διαβάζει δίνει .... εμένα πχ, έλεγε τουρμπίνα
    και ήταν 2 λασκαρισμένα σωληνάκια στην υποπίεση

  4. The Following 2 Users Say Thank You to NikosE92 For This Useful Post:

    ChristosKDE (17-08-13), tokiko (16-08-13)

  5. #4
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Έχει αρκετούς αισθητήρες και πιάνει αμέσως τη βλάβη. Το ίδιο και σε μένα με την υποπίεση.
    Απλά αναφερόμαστε στα προβλήματα που έχουμε αντιμετωπίσει. Νομίζω ότι οι βαλβίδες είναι ακραίο φαινόμενο.

  6. The Following User Says Thank You to tokiko For This Useful Post:

    mark e92 (16-08-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP