Δυστυχως οι προσφορες που θα δεχθεις για τα ολα τα κομματια σου, θα ειναι μονο για να τους δωσεις δυο απο αυτα:
Τα @@ σου.
Μην το κουβεντιαζεις.
Το Πενβε
Το Οξαποδω
Evo 8/9
Δυστυχως οι προσφορες που θα δεχθεις για τα ολα τα κομματια σου, θα ειναι μονο για να τους δωσεις δυο απο αυτα:
Τα @@ σου.
Μην το κουβεντιαζεις.
alexm (11-08-13)
το εχουμε αναφέρει χίλιες φορές.
Όποιος δεν έχει άμεση ανάγκη από χρήματα,δεν το κυκλοφορεί και περιμένει,αν πρόκειται για κάποιο ''ειδικό'' αμάξι.
Δεν το σκοτώνει..Άλλο αν το πουλήσει σε μια λογική τιμη για δικούς του λόγους ο καθένας.
Μου φαινεται περίεργο να δώσει κάποιος σε εξευτελιστική τιμή μ5 60,39 ή μ3 46,92 κλπ επειδή του πιάνει χώρο στο γκαράζ.
Μέχρι και 10ετία περιμένεις,να αποφύγεις τους φόρους πολυτελείας,καλή ώρα οπως εγώ..
Τα κερατιάτικα που ζητάνε δεν τους τα δίνεις(παρόλο που μπορεί να τα έχεις)και ανανεώνεσαι παίρνοντας κάποιο ''υποκατάστατο''-γενόσημο.![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Dr. Yamastura : 11-08-13 στις 15:58
UP YOURS!
Το τελευταίο πράγμα που θεωρώ ότι πρέπει να δένεται κάποιος είναι οι λαμαρίνες. Σιγά τ'αυγα πια...
Οκ, δεν λέω, δύσκολα αποχωρίζεσαι κάτι για το οποίο ίδρωσε να αποκτήσεις, το λυπάσαι, αλλά τι να κάνουμε. Αν δεν υπάρχει τρελό βιοποριστικο πρόβλημα, δεν βλέπω τον λόγο γιατί να μην είναι κλεισμένο ένα αμάξι στο γκαράζ, ειδικά αν μιλάμε για άνθρωπο που τον περισσότερο καιρό το έχει κλειστό, ακόμα και σε περιόδους που οι βλακες δεν ζητούσαν τη μάνα μας και τον πατέρα μας.
Από την άλλη, στο σημείο που έχουν φτάσει οι τιμές των αυτοκινήτων και ειδικότερα της μεγάλης κατηγορίας, έτσι και αλλιώς ο επόμενος θα είναι ευτυχισμένος, αφού παίρνει αμάξι σε τιμή ευκαιρίας, όταν μέχρι πριν 4 χρόνια θα έπρεπε να το σκεφτεί πολύ καλά για το αν είναι σε θέση να τα σκασει.
Πόσο πιο ευτυχισμένο να κάνεις κάποιον όταν αγοράζει αμάξι με 20κ, όταν ο προηγούμενος έσκασε 100 και βάλε. Ρίχνει και άλλα 2-3, το κάνει σενιο, και ναός ο καινούριος ευτυχισμένος κατοχος.
Πριν 4 χρόνια που πουλιωντουσαν από 70-80 και άνω, εκεί γινόταν ευτυχισμένος ο άλλος με την αγορά ενός αδουλευτου αυτοκινήτου. Σήμερα δεν παίζουν αυτά τα σενάρια, γιατί ήδη η ζυγαριά της τύχης από την αρχή γέρνει προς τον καινοθριο αγοραστη...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
friendgr (11-08-13)
Renault Megane RS 265
Vasilis M3 (11-08-13)
Παντως μην ελπιζετε οτι δια μεγειας θα φτιαξει η αγορα, θα ανεβουν ξαφνικα οι μεταπωλητικες αξιες και θα πουλανε οπως παλια τα υψηλου κυβισμου.
Η αξια θα συνεχισει να πεφτει. Το αυτοκινητο δεν ειναι χρηματιστηριακο ειδος. ;-)
Sent from a mobile device
Nikos
Οχι μονο συμφωνώ αλλά πιστεύω ότι θα γίνουν πιο αγρια τα πράγματα για εναν και μόνον απλούστατο λογο: δεν βγαίνει ο λογαριασμός.
Αν είναι να περιμένετε 10 χρόνια περιμένετε και άλλα 25 να βγάλετε και ιστορικές πινακίδες....
Τι λετε ρε παιδια; Εγώ συγνώμη το έκανα, 12 χρόνια για την ακρίβεια εκανα 10.000χιλιομετρα και δεν το ξανακάνω.
Περιμένετε εσείς να αλλάξουν τα πράγματα.....
1.Προσωπικά δεν περιμένω άμεσα να αλλάξει ιδιαίτερα η κατάσταση.
2.Μιλάω για αυτοκίνητα με άδεια 2004 και πίσω
3.Περιμένω να πέσουν και άλλο οι τιμές στα μεγάλα για να πάρω και κανένα μ5
και να βολτάρω με 10ετίας υπερόπλα με τζάμπα τιμές αγοράς!
4.Κανά καλό μχ5 ξέρετε??!!![]()
UP YOURS!
Leonidas_E39 (11-08-13), Vasilis M3 (11-08-13)