Δεν με ενδιαφερει η εταιρία Βασιλη.
Τις προδιαγραφες που λεει ο κατασκευαστης να εχει το λαδι και απο εκει και περα δεν θα κολλησω σε ετικέτες.
Αμα οι προδιαγραφες ειναι σωστες τοτε γιατι να τα δινω στη Castrol ?
Τα ιδια ακουγα και για τη βαβολινη διαφορικου και εσκαγα 150 ευρω για να βαλω 1.2 λιτρα στο διαφορικό λες κει ηταν απο χρυσαφι.
Εδωσα 30 ευρω και εκανα τη δουλεια μου με αλλη εταιρία.
Θα προσπαθησω να φερω και να δοκιμασω στον επομενο αγωνα ενα αλλο 10W60 που μου εχουν συστησει αγωνιζομενοι του BMW CUP στην Ιαπωνια και ειναι σουπερ ευχαριστημενοι, θα δω και τις θερμοκρασιες λαδιου και βλεπουμε.
Απο τη περασμενη εβδομαδα που ειδα το Ζ4Μ να μενει απο μοτερ ξεροντας οτι ο Γιαννης καθε 3 χιλιαδες χιλιομετρα αλλαζε το Castrol 10w60, ειπα οτι αυτο το λαδι δεν μου εμπνέει καμια εμπιστοσυνη πλεον.
Σκεφτηκα οτι δεν ειναι δυνατον να ειναι τοσο ασχετοι αυτοι που εχουν φτιαξει το μοτερ και να κανει μπαμ χωρις λόγο.
Καπου πρεπει να ευθυνεται και το λαδι.![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη chief : 05-08-13 στις 12:59
M3 CSL
Ποσο χαιρομαι που αγορασα ενα τετοιο αυτοκινητο.......διαβαζω τα ποστς και πεταω απ τη χαρα μου.
Ευτυχως που εχω κρατησει κατι βαλβολινες απο τον αξονα του Vmax να τα χωσω στην επομενη αλλαγη λαδιων .
Αυτο με τα λάδια συμφωνώ και το έχουμε ξανασυζητήσει παλαιότερα.
Συμφωνω σε αυτο που λεει ο Θωμας με την αλλαγη του 10-60 TWS με το Edge.
Και το λεω αυτο διοτι το εχω διαπιστωσει και εγω με τον εξης τροπο.
Πρωτα απ ολα δεν το εχω καταλαβει αυτο με την αλλαγη ακομα αλλα τελος παντων. Το ενα εχει διαφορετικο API-AFI απο το αλλο. το ενα λεει SJ το αλλο SF κατι τετοιο αλλαζει στην προδιαγραφη του. Το εχω δει με τα ματια μου.
Επισης. Διαπιστωσα το εξης. Μετρησα την πιεση λαδιου με λαδια Edge μεσα. Καθως ειχα κουμπωμενο το οργανο μετρησης στο καπακι του φιλτρου λαδιου και πατουσα γκαζι να δω πως αναιβαινει η πιεση. Και παρατηρησα οτι μολις φτανει στα ψιλα η πιεση καπου 5 bar? καπου εχει θυμαμαι, εκει στα ψηλα λοιπον εκανε ενα κομπιασμα το μανομετρο, δηλαδη ανεβαινε με λιγο δυσκολια η πιεση απο ενα σημειο και μετα.
Οταν κανω την αλλαγη και ξαναβαζω τα TWS ξαναδοκιμαζω το ιδιο πραγμα.
Αυτο ηταν! Ανεβαζε την πιεση του λαδιου κανονικά μέχρι τέρμα χωρίς κανένα στιγμιαίο κόμπιασμα χωρίς τίποτα.
Παντα μονο εβαζα και βάζω τα TWS. Θωμα εγω τα ψωνιζω απ εξω και παιρνω κουτα 12άδα. γιατι εδώ δεν τα εχουν.
Δηλαδη την μια φορα που εβαλα τα Edge για δοκιμη, παρατηρησα αυτο εδω.
Εν συνεχεια καθε φορα που μετραω την πιεση ειναι μια χαρα. Δεν ξερω αν ειναι συμπτωση η οχι αλλα το λεω.
Επισης συμφωνω εμ μερη σε αυτο που λεει ο chief. Εαν ενα λαδι εχει ακριβως τις ιδιες προδιαγραφες με αυτο που προτεινει ο κατασκευαστης δεν βλεπω τον λογο.
Επισης μπορω να πω για το αντιστοιχο Motul το οποιο το βαζει φίλος σε Μ3 Ε46 και δεν ειχε κανενα προβλημα. Βεβαια εγω οταν διαβασα τις προδιαγραφες του ειδα οτι δεν ειναι ακριβως ιδιες αλλα τελος παντων.
BILL007 (05-08-13), chief (05-08-13), Thomelef (05-08-13), Vasilis M3 (05-08-13)
Ουτε το TWS ειναι το ιδιο με το EDGE αλλα επειδη μας ειπε η BMW να βαζουμε, το ριχνουμε αφοβα.
Τα viscosity τους στους 40 και 100 βαθμους που ειναι οι βαθμοι μετρησης του ιξώδες των λιπαντικών οπως και το viscosity index τους ειναι πολυ διαφορετικά.
Με λιγα λογια ειναι διαφορετικό λαδι.
Μπορω να πω βαση χαρακτηριστικων οτι το Motul, το Liqui Moly και το Redline ειναι πιο κοντα σε χαρακτηριστικα προς το TWS απ οτι ειναι το Edge.
Ομως επειδη το προωθησε η BMW, ειναι το Edge για τον πελατη "το καταληλο λαδι" για τα Μ μοτερ...
Αν για παραδειγμα, το εβαζα εγω και πριν δωσει εντολη η bmw, θα ημουν η αιτία που εσπασα το μοτερ .
Αν και παλι βρω ενα λαδι με τα ιδια χαρακτηρηστικα του TWS παλι δεν θα ειμαι σωστος γιατι δεν γραφει Castrol.
Τι να κανουμε ...?
Ετσι ειναι το μαρκετινγκ.
M3 CSL