εχει να κανει με την θεση που εχει το μικρο διακοπτη που ελεγχει τον καθρευτη του συνοδηγου μετακινησε το στην αλλη θεση και θα σου δουλεψει παλι
εχει να κανει με την θεση που εχει το μικρο διακοπτη που ελεγχει τον καθρευτη του συνοδηγου μετακινησε το στην αλλη θεση και θα σου δουλεψει παλι
αντε γεια...
aristent (26-07-13), giannis_compact (26-07-13), imolarot (26-07-13), Kostas_1 (26-07-13), steliosm46 (26-07-13), Thomelef (26-07-13), Vasilis M3 (26-07-13)
Πλακα μαλλον εκανε πριν δυο μερες ο S54 σε ενα φιλο μου στα καλα καθουμενα.
Σε εθνικη οδο χαλαρα, εμεινε το μοτερ. Θελει ανοιγμα να δουμε τι κτυπάει κατω στις μπιελες...
Μαλλον εφταιγαν τα λιγα χιλιομετρα, η υπερβολικη συντηριση και οι υπερβολικες αλλαγες λαδιων που του εκανε.
Κατα τ' αλλα ξερω...
Στους πιο πολλους εδω δεν εχει κανει κιχ.
Σε εμας εδω, πρεπει να ηρθε ελαττωματική παρτιδα.
Μαλλον αυτο φταιει αφου οσα Μ3 εχω δει σε πιστα καλοκαιρι, ανεβαζουν θερμοκρασιες στους πρωτους δυο γυρους.
M3 CSL
spar@ (03-08-13)
Από κάτω ακουγεται???
Τι άλλο μπορεί να είναι εκτός από μπιελα?
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Μεταλα μπιελων.
Θα ανοικτει τον Σεμπτεμβρη να δουμε.
M3 CSL
Απο οτι παρατηρω παντως, τα BMW που στροφαρουν γενικοτερα εχουν θεμα με τα μεταλλα. Δεν ειναι μονο στα 46αρια αφου προσφατα γνωστος με 92αρι, γνωστης απο μοτερ και οχι καφτης, αναγκαστηκε να παει για καινουργιο μοτερ καθως οχι μονο τα μεταλλα αλλα ολοκληρος ο στροφαλος βγηκε off με τα ρινισματα να εχουν ανεβει στο vanos και να εχουν γινει ολα π@υτ@ν@.
Honda που ανεβαζουν 9αρες, δεν ειχαν ποτε τετοιο προβλημα.
Για μενα ειναι ανεπιτρεπτο και ντροπη για το Motorsport ενα τετοιο σοβαρο θεμα που απασχολησε τα 46αρια τοσο πολυ, να συνεχιζεται και στο επομενο μοντελο μετα απο τοσα χρονια.
Φωτο απο τα μεταλλα και τον στροφαλο του Ε92 Μ3
aristent (03-08-13), BILL007 (03-08-13), bill_m3 (03-08-13), chief (03-08-13), EVERGET (03-08-13), Monsta (03-08-13), steliosm46 (03-08-13), Thomelef (03-08-13), Vassilis ///M (18-10-15), zaharias (03-08-13)
Μητσο ειπαμε, το να μιλαμε για Μ αμαξια και αξιοπιστία ειναι λες και λέμε ανέκδοτα.
Απο που να ξεκινήσουμε και που να τελειωσουμε ?
Απ τους καθρεφτες που δακριζουν, τα καθρεφτακια και τα καθισματα που χανουν μνημη, τα σενσορ στο καπό που βγαζουν σφαλμα smg !, μεχρι τα προβληματα με πατωμα, μεταλα, αντλια smg και προβληματα θερμοκρασιας ...
Οση οδηγικη απολαυση και να προσφερουν, αλλα τόσα προβληματα έχουν πολλα αμαξια.
Τι να λεμε τωρα ? Να κοροϊδευομαστε και μεταξυ μας ?
Το αμαξι που εσπασε προχθες ηταν ενα καλυσυντηρημενο αυτοκινητο συμφορουμιτη που το είχε απλα για την βολτα του.
Μιας και το αναφερα πιο πανω, να πω επ ευκαιρία (επειδη επαθα και εμαθα) οτι τα Μ3,Ε46 εχουν εντελως ανεπαρκες ή και λανθασμενο συστημα ψυξης του μοτερ.
Αυτο φαινεται σε χωρες οπως εδω που υπάρχουν ψηλές θερμοκρασιες το καλοκαιρι και οταν το μοτερ πιεστεί σε πιστα ανεβαζει σιγα σιγα θερμοκρασια νερου.
Το εχω παθει εγω (μεχρι που εκαψα φλατζα πέρσι) και ΟΣΑ Μ3 Ε46 γνωριζω !
Τα Μ3 ανεβαζουν θερμοκρασιες λαδιου πολυ ευκολα.
Οταν η θερμοκρασια λαδιου ξεπερασει τους 125 βαθμους και οι καιρικες θερμοκρασιες ειναι πανω απο 32 βαθμους το συστημα ψυξης του μοτερ αδυνατεί να κρυωσει το μοτερ.
Οι θεμοκρασιες που ανεβαζει το λαδι, υπερισχύουν το συστημα ψυξης οταν οι εξωτερικες θερμοκρασιες ειναι ψηλες και οταν μοτερ δουλευει συνεχως σε ψηλες στροφες.
Οταν λεω "δουλευει συνεχως", εννοω δυο τρεις γυρους την ιδια ωρα ποτ τα Χοντακια δουλευουν 9αρες και 10αρες για ωρες στις ιδιες συνθηκες.
Καρατσεκαρισμενα αυτα που γραφω οχι μονο απ το δικο μου αμαξι αλλα απ όσα Μ3 ξερω και εχουν μπει σε πιστα καλοκαιρι.
Θα μπορουσαν αυτοι που σχεδιασαν αυτό το μοτερ να εβαζαν ενα μεγαλυτερο oil cooler ή ενα συστημα ψυξης στο ψυγειο ή στο oil cooler με water spray ή κατι αλλο να λυνόταν το προβλημα. (το εχω δοκιμασει και δουλευει).
M3 CSL
BILL007 (03-08-13), hades7 (03-08-13), Leonidas_E39 (03-08-13), nikos1400 (04-08-13), spar@ (03-08-13), steliosm46 (03-08-13), Thomelef (03-08-13), turbodog (03-08-13), vagmag (04-08-13), Vassilis ///M (18-10-15), zaharias (03-08-13)
Και το Ζ4Μ έχει τα ίδια θέματα αξιοπιστίας?
Nikos
Του χαντε 46αρι μ3 που κάθε καλοκαίρι το ελιωνε σε όλες τις πίστες στα νότια πάντως δεν είχε κάνει κιχ ο χαντες μονο εκανε χικ απ τα μπομπατα χεικ που έπινε ...