Απο οτι παρατηρω παντως, τα BMW που στροφαρουν γενικοτερα εχουν θεμα με τα μεταλλα. Δεν ειναι μονο στα 46αρια αφου προσφατα γνωστος με 92αρι, γνωστης απο μοτερ και οχι καφτης, αναγκαστηκε να παει για καινουργιο μοτερ καθως οχι μονο τα μεταλλα αλλα ολοκληρος ο στροφαλος βγηκε off με τα ρινισματα να εχουν ανεβει στο vanos και να εχουν γινει ολα π@υτ@ν@.
Honda που ανεβαζουν 9αρες, δεν ειχαν ποτε τετοιο προβλημα.
Για μενα ειναι ανεπιτρεπτο και ντροπη για το Motorsport ενα τετοιο σοβαρο θεμα που απασχολησε τα 46αρια τοσο πολυ, να συνεχιζεται και στο επομενο μοντελο μετα απο τοσα χρονια.
Φωτο απο τα μεταλλα και τον στροφαλο του Ε92 Μ3