Σελίδα 87 από 147 ΠρώτηΠρώτη ... 3777858687888997137 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 861 έως 870 από 1470

Θέμα: Απορίες Μ3 Ε46

  1. #861
    Εγγραφή
    22-02-11
    Περιοχή
    underworld
    Ηλικία
    50
    Μηνύματα
    5.475
    Thanked
    15081
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εχει να κανει με την θεση που εχει το μικρο διακοπτη που ελεγχει τον καθρευτη του συνοδηγου μετακινησε το στην αλλη θεση και θα σου δουλεψει παλι
    αντε γεια...

  2. The Following 7 Users Say Thank You to hades7 For This Useful Post:

    aristent (26-07-13), giannis_compact (26-07-13), imolarot (26-07-13), Kostas_1 (26-07-13), steliosm46 (26-07-13), Thomelef (26-07-13), Vasilis M3 (26-07-13)

  3. #862
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο hades7 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εχει να κανει με την θεση που εχει το μικρο διακοπτη που ελεγχει τον καθρευτη του συνοδηγου μετακινησε το στην αλλη θεση και θα σου δουλεψει παλι
    τοσο απλο?!! ευχαριστω πολυ να εισαι καλα!

  4. #863
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Angry

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    .
    Καλο Μ3Ε46 = αυτο που βγαζει τις λιγοτερες ζημιες.

    Ολοκληρο θρεντ και δεν νομιζω να το εγραψε κανεις. Το Μ3 Ε46 ειναι κατα τη γνωμη μου το πιο ζημιαρικο αμαξι που πρεπει να εχει βγαλει η BMW.
    Σε ιαπωνεζοφορουμ μαλλον πρεπει να το εχουν αυτο το θεμα στις ενοτητες χιουμορ.
    .
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πλακα κανεις
    Πλακα μαλλον εκανε πριν δυο μερες ο S54 σε ενα φιλο μου στα καλα καθουμενα.
    Σε εθνικη οδο χαλαρα, εμεινε το μοτερ. Θελει ανοιγμα να δουμε τι κτυπάει κατω στις μπιελες...

    Μαλλον εφταιγαν τα λιγα χιλιομετρα, η υπερβολικη συντηριση και οι υπερβολικες αλλαγες λαδιων που του εκανε.



    Κατα τ' αλλα ξερω...
    Στους πιο πολλους εδω δεν εχει κανει κιχ.
    Σε εμας εδω, πρεπει να ηρθε ελαττωματική παρτιδα.
    Μαλλον αυτο φταιει αφου οσα Μ3 εχω δει σε πιστα καλοκαιρι, ανεβαζουν θερμοκρασιες στους πρωτους δυο γυρους.
    M3 CSL

  5. The Following User Says Thank You to chief For This Useful Post:

    spar@ (03-08-13)

  6. #864
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Από κάτω ακουγεται???

    Τι άλλο μπορεί να είναι εκτός από μπιελα?
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. #865
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μεταλα μπιελων.
    Θα ανοικτει τον Σεμπτεμβρη να δουμε.
    M3 CSL

  8. #866
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Απο οτι παρατηρω παντως, τα BMW που στροφαρουν γενικοτερα εχουν θεμα με τα μεταλλα. Δεν ειναι μονο στα 46αρια αφου προσφατα γνωστος με 92αρι, γνωστης απο μοτερ και οχι καφτης, αναγκαστηκε να παει για καινουργιο μοτερ καθως οχι μονο τα μεταλλα αλλα ολοκληρος ο στροφαλος βγηκε off με τα ρινισματα να εχουν ανεβει στο vanos και να εχουν γινει ολα π@υτ@ν@.
    Honda που ανεβαζουν 9αρες, δεν ειχαν ποτε τετοιο προβλημα.
    Για μενα ειναι ανεπιτρεπτο και ντροπη για το Motorsport ενα τετοιο σοβαρο θεμα που απασχολησε τα 46αρια τοσο πολυ, να συνεχιζεται και στο επομενο μοντελο μετα απο τοσα χρονια.

    Φωτο απο τα μεταλλα και τον στροφαλο του Ε92 Μ3
    Attached Images Attached Images

  9. The Following 10 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    aristent (03-08-13), BILL007 (03-08-13), bill_m3 (03-08-13), chief (03-08-13), EVERGET (03-08-13), Monsta (03-08-13), steliosm46 (03-08-13), Thomelef (03-08-13), Vassilis ///M (18-10-15), zaharias (03-08-13)

  10. #867
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.265
    Thanked
    14148
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων

    Φωτο απο τα μεταλλα και τον στροφαλο του Ε92 Μ3
    SWEET JESUS!



  11. #868
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μητσο ειπαμε, το να μιλαμε για Μ αμαξια και αξιοπιστία ειναι λες και λέμε ανέκδοτα.

    Απο που να ξεκινήσουμε και που να τελειωσουμε ?
    Απ τους καθρεφτες που δακριζουν, τα καθρεφτακια και τα καθισματα που χανουν μνημη, τα σενσορ στο καπό που βγαζουν σφαλμα smg !, μεχρι τα προβληματα με πατωμα, μεταλα, αντλια smg και προβληματα θερμοκρασιας ...

    Οση οδηγικη απολαυση και να προσφερουν, αλλα τόσα προβληματα έχουν πολλα αμαξια.
    Τι να λεμε τωρα ? Να κοροϊδευομαστε και μεταξυ μας ?

    Το αμαξι που εσπασε προχθες ηταν ενα καλυσυντηρημενο αυτοκινητο συμφορουμιτη που το είχε απλα για την βολτα του.

    Μιας και το αναφερα πιο πανω, να πω επ ευκαιρία (επειδη επαθα και εμαθα) οτι τα Μ3,Ε46 εχουν εντελως ανεπαρκες ή και λανθασμενο συστημα ψυξης του μοτερ.
    Αυτο φαινεται σε χωρες οπως εδω που υπάρχουν ψηλές θερμοκρασιες το καλοκαιρι και οταν το μοτερ πιεστεί σε πιστα ανεβαζει σιγα σιγα θερμοκρασια νερου.
    Το εχω παθει εγω (μεχρι που εκαψα φλατζα πέρσι) και ΟΣΑ Μ3 Ε46 γνωριζω !
    Τα Μ3 ανεβαζουν θερμοκρασιες λαδιου πολυ ευκολα.
    Οταν η θερμοκρασια λαδιου ξεπερασει τους 125 βαθμους και οι καιρικες θερμοκρασιες ειναι πανω απο 32 βαθμους το συστημα ψυξης του μοτερ αδυνατεί να κρυωσει το μοτερ.
    Οι θεμοκρασιες που ανεβαζει το λαδι, υπερισχύουν το συστημα ψυξης οταν οι εξωτερικες θερμοκρασιες ειναι ψηλες και οταν μοτερ δουλευει συνεχως σε ψηλες στροφες.
    Οταν λεω "δουλευει συνεχως", εννοω δυο τρεις γυρους την ιδια ωρα ποτ τα Χοντακια δουλευουν 9αρες και 10αρες για ωρες στις ιδιες συνθηκες.

    Καρατσεκαρισμενα αυτα που γραφω οχι μονο απ το δικο μου αμαξι αλλα απ όσα Μ3 ξερω και εχουν μπει σε πιστα καλοκαιρι.

    Θα μπορουσαν αυτοι που σχεδιασαν αυτό το μοτερ να εβαζαν ενα μεγαλυτερο oil cooler ή ενα συστημα ψυξης στο ψυγειο ή στο oil cooler με water spray ή κατι αλλο να λυνόταν το προβλημα. (το εχω δοκιμασει και δουλευει).
    M3 CSL

  12. The Following 11 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    BILL007 (03-08-13), hades7 (03-08-13), Leonidas_E39 (03-08-13), nikos1400 (04-08-13), spar@ (03-08-13), steliosm46 (03-08-13), Thomelef (03-08-13), turbodog (03-08-13), vagmag (04-08-13), Vassilis ///M (18-10-15), zaharias (03-08-13)

  13. #869
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Και το Ζ4Μ έχει τα ίδια θέματα αξιοπιστίας?
    Nikos

  14. #870
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Του χαντε 46αρι μ3 που κάθε καλοκαίρι το ελιωνε σε όλες τις πίστες στα νότια πάντως δεν είχε κάνει κιχ ο χαντες μονο εκανε χικ απ τα μπομπατα χεικ που έπινε ...

  15. The Following 3 Users Say Thank You to spar@ For This Useful Post:

    5555 (03-08-13), chief (04-08-13), hades7 (03-08-13)

Σελίδα 87 από 147 ΠρώτηΠρώτη ... 3777858687888997137 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP