Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 54

Θέμα: Μπάρα θόλων σε E46 αξίζει;

  1. #31
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 6ylinder Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε μου, οι δυνάμεις που ασκούνται στο σασί στρίβοντας πχ με 0,7g, είναι ουσιαστικά οι ίδιες είτε έχεις σκληρή είτε μαλακή ανάρτηση. Απλώς κατανέμονται διαφορετικά στους 4 τροχούς και εν συνεχεία στην ανάρτηση και στο σασί.

    Οπότε η μπάρα θόλων πάντα δουλεύει. Θα έλεγα επίσης πως όσο πιο σκληρή ανάρτηση έχει, έτσι ώστε οι δυνάμεις των τροχών να είναι πιο ισορροπημένες μεταξύ τους, τόσο λιγότερη δουλειά κάνει...

    https://www.e30m3project.com/e30m3pe...bar_theory.htm
    Ζητω προκαταβολικα συγγνωμη. Θα γινω κουραστικος, αλλα δεν μπορω περιληπτικα να σου παραθεσω τις σκεψεις μου.
    Στο αρθρο που παραθετεις γινονται ενα σωρο παραδοχες, με αποτελεσμα να εξεταζεις κατι που απεχει απο την πραγματικοτητα.

    Eν παση περιπτωση, αποδεχομενος ολα οσο αναφερει το αρθρο αυτο, σκαλωνω στο οτι αγνοει τον τροπο με τον οποιο εφαρμοζεται η δυναμη, τη στιγμη που εκει ειναι ολη η ουσια.
    Δε σε ενδιαφερει το μετρο της δυναμης.
    Σε ενδιαφερει ποσο γρηγορα αναπτυσσεται αυτη.
    Αν μιλαμε για αμαξι που δεν μπορει να διαχειριστει σταθερες δυναμεις, μιλαμε για τρελο βεργουλο. Τετοια δεν εφτιαχναν ουτε προπολεμικα.

    Οταν λοιπον εχεις στοκ αναρτηση η δυναμη ασκειται προοδευτικα.
    Πολυ προοδευτικα, γι αυτο και εσυ μεσα δεν νιωθεις σχεδον τιποτα.
    Κανεις τιμονια και δε νιωθεις να ξεκαβαλας απο το καθισμα, πατας λακουβα και δε νιωθεις σχεδον τιποτα.

    Οταν σφιγγει η αναρτηση τα φορτια στο θολο περνανε πολυ αποτομα.
    Κανεις τιμονια και νιωθεις τα πλευρα σου να ζοριζονται, πατας λακουβα και πιστευεις οτι θα ξεχαρβαλωθει το αυτοκινητο.
    Γιατι?
    Επειδη τα φορτια πλεον μεταβιβαζονται στο αμαξωμα πολυ πιο αποτομα.
    Και αυτο το αποτομο ειναι που δεν αντεχει το αμαξωμα.
    Επι της ουσιας πλεον μιλαμε για κρουσεις.
    Και αυτες τις κρουσεις ειναι που θες να διαχειριστεις καλυτερα με τη θολομπαρα.

    Σημειωση: Αν σκεφτουμε οτι ο θολος δεν ειναι κατακορυφος αλλα υπο γωνια, κατανοουμε οτι ακομα και σε λακουβα αναπτυσσονται οριζοντιες δυναμεις.
    Η θολομπαρα δλδ θα δουλεψει και στη λακουβα και στο kerb και στην τιμονια.
    Και τα φορτια που θα κληθει να παραλαβει σε ενα αμαξι με σφιχτη αναρτηση ειναι πολυ μεγαλυτερα απο ενα με στοκ.
    Δεν περιμενεις να προσφερει σε μια ομαλη στροφη με ασφαλτο αλφαδι. Δεν ειναι ο ρολος της αυτος. Εκει το αμαξι αντεχει μια χαρα με οποιαδηποτε αναρτηση.

  2. The Following 4 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (31-07-13), diosak (24-04-15), jimdros (15-08-13), nikos1400 (31-07-13)

  3. #32
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χανια
    Μηνύματα
    1.195
    Thanked
    524
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Vassilis ///M Εμφάνιση μηνυμάτων
    TA Technix και δεν συμμαζεύεται...
    Πολύ καλή και αξιόπιστη βελτίωση σε συνάρτηση με τα λεφτά της...

    Έχω δει σημαντική βελτίωση του εμπρός συστήματος διεύθυνσης...
    Σοβαρά μιλάω,έχω την αίσθηση ότι είναι πιο δεμένο το αυτοκίνητο πλέον...
    Μιλας για αναρτηση κομπλε βασιλη?

  4. #33
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.957
    Thanked
    8074
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mitsos_chania Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μιλας για αναρτηση κομπλε βασιλη?
    Μάλλον μονο για τις θόλο μπάρες,
    Τις έχω κ εγώ κ για τα λεφτά τους είναι μια χαρά!!!

    Sent from my OT-997D using Tapatalk 2

  5. The Following 2 Users Say Thank You to wheelman For This Useful Post:

    nikos1400 (31-07-13), Vassilis ///M (01-08-13)

  6. #34
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χανια
    Μηνύματα
    1.195
    Thanked
    524
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο wheelman Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μάλλον μονο για τις θόλο μπάρες,
    Τις έχω κ εγώ κ για τα λεφτά τους είναι μια χαρά!!!

    Sent from my OT-997D using Tapatalk 2
    Δεν τις βρηκα καπου.εχουμε κανα λινκ?


    Sent from my iPad using Tapatalk

  7. #35
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.957
    Thanked
    8074
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mitsos_chania Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν τις βρηκα καπου.εχουμε κανα λινκ?


    Sent from my iPad using Tapatalk
    Για δες αυτό και αυτό

  8. The Following 3 Users Say Thank You to wheelman For This Useful Post:

    BILL007 (31-07-13), mitsos_chania (30-07-13), Vassilis ///M (01-08-13)

  9. #36
    Εγγραφή
    07-01-13
    Περιοχή
    Athens/ Κορυδαλλός
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    860
    Thanked
    619
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο wheelman Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για δες αυτό και αυτό
    40¤ ???

  10. #37
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χανια
    Μηνύματα
    1.195
    Thanked
    524
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Christopher 325Ci E46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    40¤ ???
    δεν ειδα να εχουν για 6κυλινδρο

  11. #38
    Εγγραφή
    25-07-12
    Μηνύματα
    361
    Thanked
    333
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οταν λοιπον εχεις στοκ αναρτηση η δυναμη ασκειται προοδευτικα.............

    Οταν σφιγγει η αναρτηση τα φορτια στο θολο περνανε πολυ αποτομα.
    Κανεις τιμονια και νιωθεις τα πλευρα σου να ζοριζονται, πατας λακουβα και πιστευεις οτι θα ξεχαρβαλωθει το αυτοκινητο.
    Γιατι?
    Επειδη τα φορτια πλεον μεταβιβαζονται στο αμαξωμα πολυ πιο αποτομα.
    Και αυτο το αποτομο ειναι που δεν αντεχει το αμαξωμα.
    Επι της ουσιας πλεον μιλαμε για κρουσεις.
    Και αυτες τις κρουσεις ειναι που θες να διαχειριστεις καλυτερα με τη θολομπαρα.

    Σημειωση: Αν σκεφτουμε οτι ο θολος δεν ειναι κατακορυφος αλλα υπο γωνια, κατανοουμε οτι ακομα και σε λακουβα αναπτυσσονται οριζοντιες δυναμεις.
    Η θολομπαρα δλδ θα δουλεψει και στη λακουβα και στο kerb και στην τιμονια.
    Και τα φορτια που θα κληθει να παραλαβει σε ενα αμαξι με σφιχτη αναρτηση ειναι πολυ μεγαλυτερα απο ενα με στοκ.
    Δεν περιμενεις να προσφερει σε μια ομαλη στροφη με ασφαλτο αλφαδι. Δεν ειναι ο ρολος της αυτος. Εκει το αμαξι αντεχει μια χαρα με οποιαδηποτε αναρτηση.
    Δίκιο έχεις στο ότι με τη σκληρή ανάρτηση οι δυνάμεις περνάνε πιο απότομα στο πλαίσιο και σε άλλο μέγεθος.

    Όμως, είτε προοδοευτικά (στατική φόρτιση) είτε απότομα (δυναμική φόρτιση), υπάρχουν πάντα δυνάμεις και οι δυνάμεις προκαλούν πάντα παραμορφώσεις. Οπότε η μπάρα θόλων πάντα θα δουλέψει.

    Φυσικά και στις λακούβες και στα κερμπ θα δουλέψει η μπάρα,όπως λες.

    Δεν είναι το θέμα να αντέξει το αμάξι σε μια ομαλή στροφή με άσφαλτο αλφάδι...το θέμα είναι να αλλοιώσει το δυνατόν λιγότερο τη γεωμετρία του κ να περιορίσει τις στρεβλώσεις.
    Ε36 M44Β19

  12. #39
    Εγγραφή
    07-01-13
    Περιοχή
    Athens/ Κορυδαλλός
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    860
    Thanked
    619
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mitsos_chania Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν ειδα να εχουν για 6κυλινδρο
    Έχει στο δεύτερο link, είναι η δεξιά.

  13. #40
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.295
    Thanked
    4216
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    50€ την πλήρωσα πριν 2 χρόνια αλουμινένια.....

    Είναι απλά κορυφή κατ'εμέ....

  14. The Following User Says Thank You to Vassilis ///M For This Useful Post:

    panos320 (24-04-15)

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP