Ωραια φωτο Κωνσταντινε !
Ωραια φωτο Κωνσταντινε !
Konstantinos E60 (29-07-13)
Konstantinos E60 (29-07-13)
Την βρήκα όσο έψαχνα κάτι στο εξοχικό. Είναι από την εποχή που οι Έλληνες αγοράζαμε αυτοκίνητα από τη Γερμανία. Πως αλλάζουν οι εποχές...
Στάλθηκε από το LT22i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη jkourkoulis : 29-07-13 στις 12:01
BILL007 (29-07-13), bill_m3 (30-07-13), individual (01-08-13), katsaraios (29-07-13), Kostas_1 (29-07-13), Panos 316T (29-07-13), Ptboul (29-07-13)
Bazil Van Sinner (29-07-13), gant (29-07-13), Konstantinos E60 (29-07-13), Kostas_1 (29-07-13), Panos 316T (29-07-13), Ptboul (29-07-13), zaharias (29-07-13)
Στο βιβλίο του αείμνηστου επίτιμου Αρχηγού του Λιμενικού Σώματος Χρήστου Ντούνη «Τα ναυάγια στις ελληνικές θάλασσες» διαβάζουμε για το «Δημήτριος» (πρώην Klintholm), χωρητικότητας 965 κόρων και μήκους 67 μέτρων, που είχε ναυπηγηθεί το 1950, ότι ήταν «ιδιοκτησίας των Αδελφών Μολλάρη κατά 76,75% και των Αδελφών Ματσινού κατά 23,25%».
Για την ιστορία του, δε, διαβάζουμε:
«Το πλοίο είχε καταπλεύσει έκτακτα στο Γύθειο την 4η Δεκεμβρίου 1980 λόγω ασθενείας του πλοιάρχου και της ανάγκης εισαγωγής του σε νοσοκομείο. Πάντως, με αφορμή τον κατάπλου δημιουργήθηκαν προβλήματα οικονομικής φύσεως με το πλήρωμα, αλλά και θέματα βλαβών στη μηχανή καθώς και ελλείψεις ασφαλείας στο πλοίο, ενώ παράλληλα επεβλήθησαν ασφαλιστικά μέτρα από διάφορους δανειστές. Το πλήρωμα απολύθηκε και η φύλαξη του πλοίου ανατέθηκε στους Γεώργιο Δανιήλ και Βασιλ. Παρηγόρη.
»Το σκάφος ήταν πλαγιοδετημένο στο εσωτερικό του λιμένα Γυθείου. Τον Ιούνιο του 1981 το σκάφος εξακολουθούσε να παραμένει στην ίδια θέση αλλά ειδοποιήθηκαν από τη λιμενική αρχή οι πλοιοκτήτες ότι το σκάφος κατέστη επικίνδυνο λόγω αποκοπής των κάβων ενώ συγχρόνων είχε πάρει κλίση προς τη δεξιά πλευρά από την εισροή υδάτων στα κύτη του.
»Από τη Λιμενική Αρχή ζητήθηκε η μεθόρμιση του σκάφους εκτός λιμένα σε ασφαλές αγκυροβόλιο. Όμως, δεν υπήρξε ανταπόκριση εκ μέρους των πλοιοκτητών μέχρι και το Νοέμβριο, που περί ώρα 12.30 της 9/11/1981 λόγω των πολύ δυσμενών καιρικών συνθηκών το σκάφος παρασύρθηκε από το αγκυροβόλιο του και απομακρύνθηκε περί τα δύο μίλια σε στίγμα (….), όπου και αγκυροβόλησε προσωρινά. Όμως, όχι για πολύ χρόνο αφού την 23η Δεκεμβρίου 1981 παρασύρθηκε πάλι και προσάραξε αυτή τη φορά στη θέση Βαλτάκι του Λακωνικού κόλπου περί τα 3 μίλια βορειοανατολικά του Γυθείου. Εκεί το σκάφος εγκαταλείφθηκε χωρίς να έχει επιδειχθεί ενδιαφέρον για την τύχη του».
Bazil Van Sinner (29-07-13), BILL007 (29-07-13), bill_m3 (30-07-13), doctore (29-07-13), Eleni (30-07-13), gant (29-07-13), jkourkoulis (29-07-13), katsaraios (29-07-13), Konstantinos E60 (29-07-13), Kostas_1 (29-07-13), Lambros46 (30-07-13), Nino (29-07-13), ntinos (29-07-13), Panos 316T (29-07-13), Ptboul (29-07-13), S8N (29-07-13), saulm3 (29-07-13), Snoo (07-08-13), Stathis (29-07-13)
Bazil Van Sinner (29-07-13), Eleni (30-07-13), katsaraios (29-07-13), Panos 316T (29-07-13), Ptboul (29-07-13), S8N (29-07-13)
Bazil Van Sinner (29-07-13), Konstantinos E60 (29-07-13), Kostas_1 (29-07-13), Monsta (29-07-13), ntinos (29-07-13)