Σελίδα 6 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 60 από 71

Θέμα: BMW 320 E90 κινητήρες

  1. #51
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ρε σεις, ο Ν43 δεν εχει valvetronic λεμε!

    Επισης, το si εχει πολυ κοντο βημα 4.10 και ξεγελα στην αποκριση.

    Δεν τον υποτιμω τον Ν45, τουναντίον, απλως λεω οτι το δυνατο του σημειο ειναι το στροφαρισμα σε σχεση με τον Ν43 ο οποιος υπερεχει στη ροπη.

  2. #52
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν τον υποτιμω τον Ν45, τουναντίον, απλως λεω οτι το δυνατο του σημειο ειναι το στροφαρισμα σε σχεση με τον Ν43 ο οποιος υπερεχει στη ροπη.
    Για το 1nm μιλάς???

  3. The Following 2 Users Say Thank You to mark e92 For This Useful Post:

    120ie87 (28-07-13), S8N (28-07-13)

  4. #53
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    αϊ γεια σου συνονοματε!!!

    το λεω οτι βγαζω πανω απο 170 αλογα και δεν με πιστευουν!!!

    Παιδια, τον χανουμε τον μοντερεϊτορ...








    Γεια σου Αρη!!

  5. The Following User Says Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    aristent (28-07-13)

  6. #54
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για το 1nm μιλάς???





    Αααααχαχαχα

  7. #55
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    10 Nm ειναι βρε, 1 kgm! αλλα παιζει ρολο και ποσο γεματη ειναι η καμπυλη μεχρι τις 4250.

  8. The Following 2 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    aristent (28-07-13), Loukas (28-07-13)

  9. #56
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο panos320 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Kαι μια ερώτηση ακόμη.Ο καταλύτης μου έχει αρχίσει να κουδουνίζει.Ενίοτε μου πετάει και κανένα check engine με το διαγνωστικό να λέει για προβλημα στον καταλύτη και αντικατάσταση.Μετά απο κανένα ταξιδάκι ή λίγο σκίσιμο σβήνει.Μπορεί αυτός ο καταλύτης να αντικατασταθεί απο κάποιον πιο ελέυθερο after market χωρίς λαμπάκια κινητήρα αναμένα και αν ναι θα υπάρχξει ενδεχομένως κάποιο κέρδος σε ροπή ή ιπποδύναμη;Το αμάξι είναι 320 Ε90 με κινητήρα Ν43Β20Α.
    Πανο, δεν πιστευω οτι θα δεις κατι ιδιαιτερο με πιο ελευθερο καταλυτη σε αυτες τις ιπποδυναμεις. Εγω σε τουρμπο αυτοκινητο 260 ιππων εβαλα κατοσταρηδες και η διαφορα ηταν αστεια. Ασε που ειχα καθε τρεις και λιγο check engine light.

  10. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    Ptboul (28-07-13)

  11. #57
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε σεις, ο Ν43 δεν εχει valvetronic λεμε!

    Επισης, το si εχει πολυ κοντο βημα 4.10 και ξεγελα στην αποκριση.

    Δεν τον υποτιμω τον Ν45, τουναντίον, απλως λεω οτι το δυνατο του σημειο ειναι το στροφαρισμα σε σχεση με τον Ν43 ο οποιος υπερεχει στη ροπη.
    Α, ναι...σωστά, δεν έχει.

    Κάτι διαφορετικό πάντως πρέπει να έχει στη πεταλούδα ο N45 του si γιατί το αναφέρουν ως "traditional throttle butterfly".
    Nikos

  12. #58
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos! Εμφάνιση μηνυμάτων
    Α, ναι...σωστά, δεν έχει.

    Κάτι διαφορετικό πάντως πρέπει να έχει στη πεταλούδα ο N45 του si γιατί το αναφέρουν ως "traditional throttle butterfly".
    Απλά με ντιζα δηλαδη.....
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  13. #59
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ψαχνω μια ωρα τωρα και ακρη δεν εχω βγαλει. Μεχρι σημερα ηξερα οτι ο Ν43 εχει διπλο βανος αλλα οχι βαλβτρονικ, γι' αυτο κι εχει κοφτη στις 7k. Μπορει να 'χει και δικιο ο Νικος. Η μονη λυση ειναι να βγαλω το καπακι και να ψαξω για πεταλουδα.

  14. #60
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παντως και το bmwheaven δεν αναφερει βαλβτρονικ στον N43.

Σελίδα 6 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP