Αρη, πιστευε και μην ερεύνα!![]()
Αρη, πιστευε και μην ερεύνα!![]()
aristent (27-07-13)
aristent (27-07-13), Bazil Van Sinner (28-07-13), S8N (27-07-13)
Καταπληκτικο μοτερ ο Ν43, ενω στις δυναμομετρησεις των περιοδικων της εποχης (2007-2008) απεδιδε απο 181 εως 183 ιππους.
aristent (27-07-13), tasos.kamv (27-07-13), Ε91 (27-07-13)
αϊ γεια σου συνονοματε!!!
το λεω οτι βγαζω πανω απο 170 αλογα και δεν με πιστευουν!!!![]()
S8N (27-07-13)
evo τευχος δεκεμβριου 2008 η ιανουαριου 2009, δε θυμαμαι ακριβως,183 αλογα δυναμομετρημενο το 320.
Επισης, συγκριτικο με Α4 και c class μερικους μηνες νωριτερα το οδιο περιοδικ το μετρησε στα 181 αλογα και 22 kgm ροπης.
Με προγραμμα και αφαιρεση προκαταλυτων φτανει και τα 190, με καλη αυξηση και στη ροπη. Δειτε το θρεντακι του Γιαννη DCT για το e92 που ειχε και το ανοιγμα που εκανε με ενα ιδιο.
tasos.kamv (27-07-13)
tasos.kamv (27-07-13)
Αφού δεν τα πουλάμε που δεν τα πουλάμε τα "εργαλεία" μας,είσαι να τα "τσιγκλίσουμε" λίγο,Άρη;![]()
S8N (27-07-13)
Αντε, μπας και περασουμε καμια Corolla!
Ε91 (27-07-13)
Αυτό λέω,νομίζω ότι το κάνουν επίτηδες,ώστε κάποια μοντέλα να υπάγονται,λόγω της ανακοινώσιμης και όχι πραγματικής ιπποδυναμής τους,σε μικρότερη φορολογική κλίμακα.
Ήταν συχνό φαινόμενο σε αρκετά γερμανικά μοντέλα (τουλάχιστον στο παρελθόν).
Δεν ξέρω αν ισχύει συγκεκριμένα για τον Ν43.
Πάντως και Ασσος 116i LCI (Ν43Β16),είχε μετρηθεί στην Ελλάδα στα 130 άλογα,αν θυμάμαι καλά.
Ίσως είναι και θέμα δυναμόμετρου πάντως.