Σελίδα 4 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 71

Θέμα: BMW 320 E90 κινητήρες

  1. #31
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αρη, πιστευε και μην ερεύνα!

  2. The Following User Says Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    aristent (27-07-13)

  3. #32
    Εγγραφή
    17-12-11
    Μηνύματα
    567
    Thanked
    1529
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    τιποτα παραπανω!!!!....εκτος ισως απο εναν διαφορετικο ηχο......θελω να πιστευω!!!
    Πίστευε και μη ερεύνα...
    Κακά τα ψεματα,άλλη φάση τα 6-κυλινδρα,ειδικά τα BMW.
    Και μόνο η μελωδία αρκεί.

  4. The Following 3 Users Say Thank You to Ε91 For This Useful Post:

    aristent (27-07-13), Bazil Van Sinner (28-07-13), S8N (27-07-13)

  5. #33
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καταπληκτικο μοτερ ο Ν43, ενω στις δυναμομετρησεις των περιοδικων της εποχης (2007-2008) απεδιδε απο 181 εως 183 ιππους.

  6. The Following 3 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    aristent (27-07-13), tasos.kamv (27-07-13), Ε91 (27-07-13)

  7. #34
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αϊ γεια σου συνονοματε!!!

    το λεω οτι βγαζω πανω απο 170 αλογα και δεν με πιστευουν!!!

  8. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    S8N (27-07-13)

  9. #35
    Εγγραφή
    17-12-11
    Μηνύματα
    567
    Thanked
    1529
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καταπληκτικο μοτερ ο Ν43, ενω στις δυναμομετρησεις των περιοδικων της εποχης (2007-2008) απεδιδε απο 181 εως 183 ιππους.
    Πιθανότατα, έχει να κάνει με το γερμανικό σύστημα φορολόγησης,βάσει της ιπποδύναμης (170 PS=125 KW);

  10. #36
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    evo τευχος δεκεμβριου 2008 η ιανουαριου 2009, δε θυμαμαι ακριβως,183 αλογα δυναμομετρημενο το 320.
    Επισης, συγκριτικο με Α4 και c class μερικους μηνες νωριτερα το οδιο περιοδικ το μετρησε στα 181 αλογα και 22 kgm ροπης.

    Με προγραμμα και αφαιρεση προκαταλυτων φτανει και τα 190, με καλη αυξηση και στη ροπη. Δειτε το θρεντακι του Γιαννη DCT για το e92 που ειχε και το ανοιγμα που εκανε με ενα ιδιο.

  11. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    tasos.kamv (27-07-13)

  12. #37
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ε91 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πιθανότατα, έχει να κάνει με το γερμανικό σύστημα φορολόγησης,βάσει της ιπποδύναμης (170 PS=125 KW);
    Οι γερμανοι ειναι μαλλον συντηρητικοι στα νουμερα τους. Και το GTI που ειχα εβγαλε 218μαμα.

  13. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    tasos.kamv (27-07-13)

  14. #38
    Εγγραφή
    17-12-11
    Μηνύματα
    567
    Thanked
    1529
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αφού δεν τα πουλάμε που δεν τα πουλάμε τα "εργαλεία" μας,είσαι να τα "τσιγκλίσουμε" λίγο,Άρη;

  15. The Following User Says Thank You to Ε91 For This Useful Post:

    S8N (27-07-13)

  16. #39
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αντε, μπας και περασουμε καμια Corolla!

  17. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    Ε91 (27-07-13)

  18. #40
    Εγγραφή
    17-12-11
    Μηνύματα
    567
    Thanked
    1529
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι γερμανοι ειναι μαλλον συντηρητικοι στα νουμερα τους. Και το GTI που ειχα εβγαλε 218μαμα.
    Αυτό λέω,νομίζω ότι το κάνουν επίτηδες,ώστε κάποια μοντέλα να υπάγονται,λόγω της ανακοινώσιμης και όχι πραγματικής ιπποδυναμής τους,σε μικρότερη φορολογική κλίμακα.
    Ήταν συχνό φαινόμενο σε αρκετά γερμανικά μοντέλα (τουλάχιστον στο παρελθόν).
    Δεν ξέρω αν ισχύει συγκεκριμένα για τον Ν43.
    Πάντως και Ασσος 116i LCI (Ν43Β16),είχε μετρηθεί στην Ελλάδα στα 130 άλογα,αν θυμάμαι καλά.
    Ίσως είναι και θέμα δυναμόμετρου πάντως.

Σελίδα 4 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP