Σελίδα 3 από 8 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 71

Θέμα: BMW 320 E90 κινητήρες

  1. #21
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.
    Πείτε μου και τις γνώμες σας για τον Ν45 320 Si εαν τελικά καταλήξει
    Τι να προσέξει?
    Detailing Madness

  2. #22
    Εγγραφή
    18-01-12
    Μηνύματα
    330
    Thanked
    346
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    δεν θα το προτινα σε σχεση με τον ν43(κυριως για καταναλωση το λεω) αλλα ας μιλησουν οι ειδικοτεροι καλυτερα.

  3. The Following User Says Thank You to Loukas For This Useful Post:

    Samaro (27-07-13)

  4. #23
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Η καταναλωση του Ν45 ειναι πραγματικα πολυ μεγαλη. Εχω δει και ενα Ν45 σπασμενο με 40.000 χιλιομετρα αλλα μεχρι εκει, δε γνωριζω κατι παραπανω.

  5. The Following 2 Users Say Thank You to giannis_compact For This Useful Post:

    BILL007 (27-07-13), S8N (27-07-13)

  6. #24
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ωρααιο μοτερ ο Ν45 με αγωνιστικη αισθηση. Μετα τη Honda, το δυνατοτερο ατμοσφαιρικο διλιτρο σημερα. Στα μειον του η καταναλωση και η συντηρηση, πρεπει να καιει 2-3 λιτρα παραπανω απο τον 43αρη ενω απαιτει ρυθμιση βαλβιδων μια στο τοσο.

  7. The Following 6 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (28-07-13), BILL007 (27-07-13), EVERGET (27-07-13), giannis_compact (27-07-13), Ptboul (28-07-13), tasos.kamv (27-07-13)

  8. #25

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ενα 320 mpak δεν ήταν???
    (ειχε και ένα καπάκι carbon)
    Εξωτερικά διαφέρει ελάχιστα με το m-pack. Ανάρτηση m-pack και μια μηχανή με εντελώς διαφορετική φιλοσοφία απο τα λοιπά τετρακυλινδρα της εταιρίας. Ξεχωριστό μπλοκ από όλα τα άλλα, αλλα εμβολα, αλλα όλα.
    Επίσης το καπάκι μόνο ζυγίζει 10 κιλα λιγότερο απο το 320.
    Απουσία valvetronic , στροφαρισμα, και valvetrain ala M3 χωρις αυτορυθμιζομενες βαλβίδες .
    Κοντό διαφορικο μόλις 4.10 , δυνατοτερα φρένα

    Και 2600 κομμάτια παραγωγής !
    Ακόμα και το ford focus rs που λένε συλλεκτικό έχει βγει 4501 κομμάτια .
    Με λίγα λόγια η si ειναι η μοναδική Ε9χ που πέρα απο την Μ3 θα την συζητάμε και μετά απο 15 χρόνια. Γιατί θα μιλάμε για το 320 και τον άμεσο ψεκασμο του (που τότε θα βάζουμε καύσιμο σε χαπακι) ή για το 335 και τις δυο τουρμπινες (που τότε θα βάζουμε 6)

  9. The Following 4 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (28-07-13), BILL007 (27-07-13), mark e92 (27-07-13), Ptboul (28-07-13)

  10. #26
    Εγγραφή
    30-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    508
    Thanked
    1153
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ανεβάζω δύο photos για βοήθεια..
    Είναι εμφανής η διαφορά στα δύο καπάκια...
    Η πρώτη photo είναι από Ν46Β20 (150ΗΡ) και η δεύτερη από Ν43Β20 (170ΗΡ)
    Attached Images Attached Images

  11. The Following 2 Users Say Thank You to tasos.kamv For This Useful Post:

    m-power_01 (27-07-13), S8N (27-07-13)

  12. #27
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ο Στέφ ρωτάει για προβλήματα στο si. Προσωπικά έχω ακούσει για ραγισμενα χιτωνια.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  13. #28

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο Στέφ ρωτάει για προβλήματα στο si. Προσωπικά έχω ακούσει για ραγισμενα χιτωνια.
    Προσωπικά έχω δει δυο σπασμένα μπλοκ.
    Αλλά έχω δει και δυο σπασμένα Ν43.
    Οπως επίσης έχω δει και το παλιο του Ντινου με κάποια χλμ αλλά άριστο.

  14. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    Ptboul (28-07-13), S8N (27-07-13)

  15. #29
    Εγγραφή
    17-12-11
    Μηνύματα
    567
    Thanked
    1529
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ο κωδικός αριθμός του μοτέρ φαίνεται και στην άδεια κυκλοφορίας,αλλά και στο realoem,εάν βάλεις αριθμό πλαισίου.
    Εμένα πάντως ο N43 (Ε91 Touring 320i LCI) με ικανοποιεί απόλυτα.
    Πολιτισμενη λειτουργία για 4-κυλινδρο, ωραίο revving εάν το κυνηγήσεις (κόφτης γύρω στις 7000 rpm),χωρίς να είναι αδειος χαμηλά,δεν καίει σταγόνα λάδι και η κατανάλωσή του (ιδίως εάν το επιδιώκεις να κινηθείς οικονομικά σε συγκεκριμένη διαδρομή) είναι πάρα πολύ καλή για δίλιτρο.
    Σίγουρα ένα μικρότερου κυβισμού μοτέρ με turbo,στην παρούσα φάση,για ευνόητους λόγους δε θα με χαλούσε,αλλά overall το θεωρώ ένα πολύ τίμιο μοτέρ (βέβαια έχω σκεφτεί παρα πολλές φορές τι θα έκανε το ίδιο αμάξι με ένα 6-κύλινδρο μοτέρ)

  16. The Following 4 Users Say Thank You to Ε91 For This Useful Post:

    aristent (27-07-13), Bazil Van Sinner (28-07-13), S8N (27-07-13), scania124 (29-10-15)

  17. #30
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ε91 Εμφάνιση μηνυμάτων
    .....(βέβαια έχω σκεφτεί παρα πολλές φορές τι θα έκανε το ίδιο αμάξι με ένα 6-κύλινδρο μοτέρ)
    τιποτα παραπανω!!!!....εκτος ισως απο εναν διαφορετικο ηχο......θελω να πιστευω!!!

  18. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    120ie87 (27-07-13)

Σελίδα 3 από 8 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP