Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.
Πείτε μου και τις γνώμες σας για τον Ν45 320 Si εαν τελικά καταλήξει
Τι να προσέξει?
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.
Πείτε μου και τις γνώμες σας για τον Ν45 320 Si εαν τελικά καταλήξει
Τι να προσέξει?
Detailing Madness
δεν θα το προτινα σε σχεση με τον ν43(κυριως για καταναλωση το λεω) αλλα ας μιλησουν οι ειδικοτεροι καλυτερα.
Samaro (27-07-13)
Η καταναλωση του Ν45 ειναι πραγματικα πολυ μεγαλη. Εχω δει και ενα Ν45 σπασμενο με 40.000 χιλιομετρα αλλα μεχρι εκει, δε γνωριζω κατι παραπανω.
Ωρααιο μοτερ ο Ν45 με αγωνιστικη αισθηση. Μετα τη Honda, το δυνατοτερο ατμοσφαιρικο διλιτρο σημερα. Στα μειον του η καταναλωση και η συντηρηση, πρεπει να καιει 2-3 λιτρα παραπανω απο τον 43αρη ενω απαιτει ρυθμιση βαλβιδων μια στο τοσο.
Bazil Van Sinner (28-07-13), BILL007 (27-07-13), EVERGET (27-07-13), giannis_compact (27-07-13), Ptboul (28-07-13), tasos.kamv (27-07-13)
Εξωτερικά διαφέρει ελάχιστα με το m-pack. Ανάρτηση m-pack και μια μηχανή με εντελώς διαφορετική φιλοσοφία απο τα λοιπά τετρακυλινδρα της εταιρίας. Ξεχωριστό μπλοκ από όλα τα άλλα, αλλα εμβολα, αλλα όλα.
Επίσης το καπάκι μόνο ζυγίζει 10 κιλα λιγότερο απο το 320.
Απουσία valvetronic , στροφαρισμα, και valvetrain ala M3 χωρις αυτορυθμιζομενες βαλβίδες .
Κοντό διαφορικο μόλις 4.10 , δυνατοτερα φρένα
Και 2600 κομμάτια παραγωγής !
Ακόμα και το ford focus rs που λένε συλλεκτικό έχει βγει 4501 κομμάτια .
Με λίγα λόγια η si ειναι η μοναδική Ε9χ που πέρα απο την Μ3 θα την συζητάμε και μετά απο 15 χρόνια. Γιατί θα μιλάμε για το 320 και τον άμεσο ψεκασμο του (που τότε θα βάζουμε καύσιμο σε χαπακι) ή για το 335 και τις δυο τουρμπινες (που τότε θα βάζουμε 6)
Bazil Van Sinner (28-07-13), BILL007 (27-07-13), mark e92 (27-07-13), Ptboul (28-07-13)
Ανεβάζω δύο photos για βοήθεια..
Είναι εμφανής η διαφορά στα δύο καπάκια...
Η πρώτη photo είναι από Ν46Β20 (150ΗΡ) και η δεύτερη από Ν43Β20 (170ΗΡ)
m-power_01 (27-07-13), S8N (27-07-13)
Ο Στέφ ρωτάει για προβλήματα στο si. Προσωπικά έχω ακούσει για ραγισμενα χιτωνια.
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Ο κωδικός αριθμός του μοτέρ φαίνεται και στην άδεια κυκλοφορίας,αλλά και στο realoem,εάν βάλεις αριθμό πλαισίου.
Εμένα πάντως ο N43 (Ε91 Touring 320i LCI) με ικανοποιεί απόλυτα.
Πολιτισμενη λειτουργία για 4-κυλινδρο, ωραίο revving εάν το κυνηγήσεις (κόφτης γύρω στις 7000 rpm),χωρίς να είναι αδειος χαμηλά,δεν καίει σταγόνα λάδι και η κατανάλωσή του (ιδίως εάν το επιδιώκεις να κινηθείς οικονομικά σε συγκεκριμένη διαδρομή) είναι πάρα πολύ καλή για δίλιτρο.
Σίγουρα ένα μικρότερου κυβισμού μοτέρ με turbo,στην παρούσα φάση,για ευνόητους λόγους δε θα με χαλούσε,αλλά overall το θεωρώ ένα πολύ τίμιο μοτέρ (βέβαια έχω σκεφτεί παρα πολλές φορές τι θα έκανε το ίδιο αμάξι με ένα 6-κύλινδρο μοτέρ)![]()
aristent (27-07-13), Bazil Van Sinner (28-07-13), S8N (27-07-13), scania124 (29-10-15)
120ie87 (27-07-13)