Ο κωδικός αριθμός του μοτέρ φαίνεται και στην άδεια κυκλοφορίας,αλλά και στο realoem,εάν βάλεις αριθμό πλαισίου.
Εμένα πάντως ο N43 (Ε91 Touring 320i LCI) με ικανοποιεί απόλυτα.
Πολιτισμενη λειτουργία για 4-κυλινδρο, ωραίο revving εάν το κυνηγήσεις (κόφτης γύρω στις 7000 rpm),χωρίς να είναι αδειος χαμηλά,δεν καίει σταγόνα λάδι και η κατανάλωσή του (ιδίως εάν το επιδιώκεις να κινηθείς οικονομικά σε συγκεκριμένη διαδρομή) είναι πάρα πολύ καλή για δίλιτρο.
Σίγουρα ένα μικρότερου κυβισμού μοτέρ με turbo,στην παρούσα φάση,για ευνόητους λόγους δε θα με χαλούσε,αλλά overall το θεωρώ ένα πολύ τίμιο μοτέρ (βέβαια έχω σκεφτεί παρα πολλές φορές τι θα έκανε το ίδιο αμάξι με ένα 6-κύλινδρο μοτέρ)![]()
aristent (27-07-13), Bazil Van Sinner (28-07-13), S8N (27-07-13), scania124 (29-10-15)
120ie87 (27-07-13)
aristent (27-07-13), Bazil Van Sinner (28-07-13), S8N (27-07-13)
Καταπληκτικο μοτερ ο Ν43, ενω στις δυναμομετρησεις των περιοδικων της εποχης (2007-2008) απεδιδε απο 181 εως 183 ιππους.
aristent (27-07-13), tasos.kamv (27-07-13), Ε91 (27-07-13)
αϊ γεια σου συνονοματε!!!
το λεω οτι βγαζω πανω απο 170 αλογα και δεν με πιστευουν!!!![]()
S8N (27-07-13)
evo τευχος δεκεμβριου 2008 η ιανουαριου 2009, δε θυμαμαι ακριβως,183 αλογα δυναμομετρημενο το 320.
Επισης, συγκριτικο με Α4 και c class μερικους μηνες νωριτερα το οδιο περιοδικ το μετρησε στα 181 αλογα και 22 kgm ροπης.
Με προγραμμα και αφαιρεση προκαταλυτων φτανει και τα 190, με καλη αυξηση και στη ροπη. Δειτε το θρεντακι του Γιαννη DCT για το e92 που ειχε και το ανοιγμα που εκανε με ενα ιδιο.
tasos.kamv (27-07-13)
aristent (28-07-13)
tasos.kamv (27-07-13)