Ο Στέφ ρωτάει για προβλήματα στο si. Προσωπικά έχω ακούσει για ραγισμενα χιτωνια.
Ο Στέφ ρωτάει για προβλήματα στο si. Προσωπικά έχω ακούσει για ραγισμενα χιτωνια.
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Ο κωδικός αριθμός του μοτέρ φαίνεται και στην άδεια κυκλοφορίας,αλλά και στο realoem,εάν βάλεις αριθμό πλαισίου.
Εμένα πάντως ο N43 (Ε91 Touring 320i LCI) με ικανοποιεί απόλυτα.
Πολιτισμενη λειτουργία για 4-κυλινδρο, ωραίο revving εάν το κυνηγήσεις (κόφτης γύρω στις 7000 rpm),χωρίς να είναι αδειος χαμηλά,δεν καίει σταγόνα λάδι και η κατανάλωσή του (ιδίως εάν το επιδιώκεις να κινηθείς οικονομικά σε συγκεκριμένη διαδρομή) είναι πάρα πολύ καλή για δίλιτρο.
Σίγουρα ένα μικρότερου κυβισμού μοτέρ με turbo,στην παρούσα φάση,για ευνόητους λόγους δε θα με χαλούσε,αλλά overall το θεωρώ ένα πολύ τίμιο μοτέρ (βέβαια έχω σκεφτεί παρα πολλές φορές τι θα έκανε το ίδιο αμάξι με ένα 6-κύλινδρο μοτέρ)![]()
aristent (27-07-13), Bazil Van Sinner (28-07-13), S8N (27-07-13), scania124 (29-10-15)
120ie87 (27-07-13)
aristent (27-07-13), Bazil Van Sinner (28-07-13), S8N (27-07-13)
Καταπληκτικο μοτερ ο Ν43, ενω στις δυναμομετρησεις των περιοδικων της εποχης (2007-2008) απεδιδε απο 181 εως 183 ιππους.
aristent (27-07-13), tasos.kamv (27-07-13), Ε91 (27-07-13)
αϊ γεια σου συνονοματε!!!
το λεω οτι βγαζω πανω απο 170 αλογα και δεν με πιστευουν!!!![]()
S8N (27-07-13)