Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 71

Θέμα: BMW 320 E90 κινητήρες

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ο Στέφ ρωτάει για προβλήματα στο si. Προσωπικά έχω ακούσει για ραγισμενα χιτωνια.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  2. #2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο Στέφ ρωτάει για προβλήματα στο si. Προσωπικά έχω ακούσει για ραγισμενα χιτωνια.
    Προσωπικά έχω δει δυο σπασμένα μπλοκ.
    Αλλά έχω δει και δυο σπασμένα Ν43.
    Οπως επίσης έχω δει και το παλιο του Ντινου με κάποια χλμ αλλά άριστο.

  3. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    Ptboul (28-07-13), S8N (27-07-13)

  4. #3
    Εγγραφή
    17-12-11
    Μηνύματα
    567
    Thanked
    1529
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ο κωδικός αριθμός του μοτέρ φαίνεται και στην άδεια κυκλοφορίας,αλλά και στο realoem,εάν βάλεις αριθμό πλαισίου.
    Εμένα πάντως ο N43 (Ε91 Touring 320i LCI) με ικανοποιεί απόλυτα.
    Πολιτισμενη λειτουργία για 4-κυλινδρο, ωραίο revving εάν το κυνηγήσεις (κόφτης γύρω στις 7000 rpm),χωρίς να είναι αδειος χαμηλά,δεν καίει σταγόνα λάδι και η κατανάλωσή του (ιδίως εάν το επιδιώκεις να κινηθείς οικονομικά σε συγκεκριμένη διαδρομή) είναι πάρα πολύ καλή για δίλιτρο.
    Σίγουρα ένα μικρότερου κυβισμού μοτέρ με turbo,στην παρούσα φάση,για ευνόητους λόγους δε θα με χαλούσε,αλλά overall το θεωρώ ένα πολύ τίμιο μοτέρ (βέβαια έχω σκεφτεί παρα πολλές φορές τι θα έκανε το ίδιο αμάξι με ένα 6-κύλινδρο μοτέρ)

  5. The Following 4 Users Say Thank You to Ε91 For This Useful Post:

    aristent (27-07-13), Bazil Van Sinner (28-07-13), S8N (27-07-13), scania124 (29-10-15)

  6. #4
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ε91 Εμφάνιση μηνυμάτων
    .....(βέβαια έχω σκεφτεί παρα πολλές φορές τι θα έκανε το ίδιο αμάξι με ένα 6-κύλινδρο μοτέρ)
    τιποτα παραπανω!!!!....εκτος ισως απο εναν διαφορετικο ηχο......θελω να πιστευω!!!

  7. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    120ie87 (27-07-13)

  8. #5
    Εγγραφή
    17-12-11
    Μηνύματα
    567
    Thanked
    1529
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    τιποτα παραπανω!!!!....εκτος ισως απο εναν διαφορετικο ηχο......θελω να πιστευω!!!
    Πίστευε και μη ερεύνα...
    Κακά τα ψεματα,άλλη φάση τα 6-κυλινδρα,ειδικά τα BMW.
    Και μόνο η μελωδία αρκεί.

  9. The Following 3 Users Say Thank You to Ε91 For This Useful Post:

    aristent (27-07-13), Bazil Van Sinner (28-07-13), S8N (27-07-13)

  10. #6
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καταπληκτικο μοτερ ο Ν43, ενω στις δυναμομετρησεις των περιοδικων της εποχης (2007-2008) απεδιδε απο 181 εως 183 ιππους.

  11. The Following 3 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    aristent (27-07-13), tasos.kamv (27-07-13), Ε91 (27-07-13)

  12. #7
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αϊ γεια σου συνονοματε!!!

    το λεω οτι βγαζω πανω απο 170 αλογα και δεν με πιστευουν!!!

  13. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    S8N (27-07-13)

  14. #8
    Εγγραφή
    17-12-11
    Μηνύματα
    567
    Thanked
    1529
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καταπληκτικο μοτερ ο Ν43, ενω στις δυναμομετρησεις των περιοδικων της εποχης (2007-2008) απεδιδε απο 181 εως 183 ιππους.
    Πιθανότατα, έχει να κάνει με το γερμανικό σύστημα φορολόγησης,βάσει της ιπποδύναμης (170 PS=125 KW);

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP