177 ο Ν45.
177 ο Ν45.
m-power_01 (27-07-13), tasos.kamv (27-07-13)
Ptboul (28-07-13)
Το δικο μου ειναι προ-f/l Φεβρουαριος 2008 με 170.Το σημα στο μοτερ ειναι κανονικο οπως και εξωτερικα.Στα 150 ηταν αναγλυφο.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4 Beta
Την Δημοκρατία δεν την δικαιούμαστε, πρέπει να την αξίζουμε!
https://www.youtube.com/watch?v=wasYNNfnfVE
Οχι το σήμα είχε το καπάκι της μηχανής carbon αν θυμάμαι ...
Carbon ΑΝ ειχε θα ειχε το S.I.Μαλιστα το θυμαμαι γιατι οταν ηταν να το παρουμε ηταν με τα 150 και χωρις efficient dynamics και μας ειπε η πωλητρια καντε υπομονη θα βγει σε λιγο καιρο με τα 170 και με e.dynamics.Οταν ρωτησα πως το ξεχωριζεις μαζι με ολα τα κλασσικα ηταν και το σημα μεσα στη μηχανη.Μαλιστα και σε ξενα forum το ιδιο ελεγαν.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4 Beta
Την Δημοκρατία δεν την δικαιούμαστε, πρέπει να την αξίζουμε!
https://www.youtube.com/watch?v=wasYNNfnfVE
Δειτε εδω:
https://www.bmwheaven.com/database/engine.php
ο Ν43 αποδιδει 170 ιππους στις 6700 και 210 Νm στις 4250 απο 1995cc.
ο Ν45 αποδιδει 173 ιππους στις 7000 και 200 Nm στις 4250 απο 1997cc.
Διβανοι πεταλουδατοι αμφοτεροι, ο ενας αμεσου ψεκασμου κι ο αλλος οχι.
BILL007 (27-07-13), mark e92 (27-07-13), Samaro (27-07-13), tasos.kamv (27-07-13)