Σελίδα 9 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 789
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 81 έως 86 από 86

Θέμα: τι βενζινη βαζετε;

  1. #81
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.956
    Thanked
    8072
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bazil Van Sinner Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα μονα καυσιμου που εχουν αρκετη διαφορα ηταν οι βενζινες του στρατου,πολυ δυνατες,ειχα τυπο που καβατζωνε βενζινες για να στηνει
    κοντρες ....τοτε... απο τις αντλιες του Αποστολιδη και της 104....
    +1000
    Φουλάραμε ένα υπηρεσιακό Scoupe GT και βγαίναμε στην Ηγουμενίτσα για κυνήγι...

    Και πίσω στο θέμα μας τώρα, σε Ε46 316
    Με 98άρα δέν έχω δεί καθόλου διαφορά ούτε στην συμπεριφορά ούτε στην κατανάλωση.
    Με κατοστάρα είναι λίγο ποιο σπιρτόζικό άλλα σιγά την διαφορά ποια.
    Οπότε 95άρα απο ένα συγκεκριμένο πρατήριο και τέλος, χωρίς προβλήματα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη wheelman : 18-07-13 στις 13:23

  2. The Following User Says Thank You to wheelman For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (18-07-13)

  3. #82
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Προσωπικά από ΕΚΟ προτιμώ (το έχουμε ξανα γράψει στο παρελθόν) τα εταιρικά πρατήρια ΚΑΛΥΨΩ όπως και της σελ τα αντίστοιχα Coral.

    Αυτά, θα τα βρείτε με μία αναζήτηση στην ιστοσελίδα τους.
    Εγώ ακριβώς το αντίθετο, για την ΕΚΟ

  4. The Following 2 Users Say Thank You to doctore For This Useful Post:

    Eleni (18-07-13), Ptboul (18-07-13)

  5. #83
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11984
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ ακριβώς το αντίθετο, για την ΕΚΟ
    Για να δούμε ποιος θα κερδίσει
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  6. The Following User Says Thank You to Ptboul For This Useful Post:

    doctore (18-07-13)

  7. #84
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εδώ δεν μπορεί να κόψει τα πειράκια που λες ότι χτυπάει, υποστηρίζεις - και θες να πιστέψουμε δλδ - ότι :
    1)ο εγκέφαλος του Corolla διαβάζει την ποιότητα του καυσίμου. Και όταν του βάζεις απλή σου κάνει μουτράκια, ε συγνώμη πειράκια.
    2)(βάση του πρώτου συλλογισμού φυσικά, και εννοείται από τον εγκέφαλο της Corolla) καταλήγεις ότι εκεί στην ADAC κάνουν λάθος.

    Ενδιαφέρον. Έχουμε, γενικά, κανένα άλλο παράδειγμα να κλείσουμε κανένα TUV, ISO, CE κτλ κτλ;


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων



    Κάτι λάθος κατάλαβες, δεν συμφωνώ, έχεις δίκιο αλλά δεν ειρωνεύτηκα καθόλου, ίσα ίσα που έκανα και πλάκα! Αν το είδες ως ειρωνεία συγνώμη, αλλά δεν είναι δικό μου θέμα αυτό. Και εδώ έχω δείξει ότι και τον χώρο σέβομαι και τους χρήστες και κάνω πλάκα, κυρίως με τον εαυτό μου.

    Εξηγούμε.
    Καταρχάς αν κρίνουμε την πηγή caroto.gr ως ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ για αυτά που λέει η ADAC όσον αφορά την ΠΙΘΑΝΟΛΟΓΟΥΜΕΝΗ διεξαχθείσα έρευνα έχω το παρακάτω σκεπτικό. Βασίζεται μεν στο αξίωμα του ότι η ADAC είναι αξιόπιστη, από την άλλη είμαι ένας απτυχίωτος άνεργος 30 +/- ετών που κρίνει την ADAC ως αξιόπιστη. win lose φάση.

    Η ADAC (και όχι κανένας μπάρμπα μήτσος) λέει ότι οι εγκέφαλοι δεν μπορούν να αντιληφθούν διαφορές ανάμεσα στα καύσιμα. Πράγμα που πιθανώς χωρίς να το θέλεις είπες ότι κάνει και το Corolla σου. Γιατί ΑΝ καταλάβαινε η ECU την διαφορά μεταξύ των δύο καυσίμων πιθανώς να έκοβε αβάνς. Αν ΟΝΤΩΣ την καταλάβαινε - με κάποιο μαγικό εξάρτημα το οποίο δεν υπάρχει σε κανένα realoem πχ - δεν θα έφτανε σε επίπεδο να χτυπάει πειράκια λόγω χαμηλής αξίας καυσίμου (ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΝΟΘΕΥΜΕΝΑ).

    Η αυξημένη κατανάλωση και οι μειωμένες επιδόσεις (και όχι τα πειράκια) έχουν να κάνουν κυρίως με την ενέργεια που αποδίδει το καύσιμο όταν καίγεται και από όσο ξέρω δεν έχει κάποια σχέση με τον αριθμό οκτανίων. Ο οποίος αριθμός οκτανίων είναι η ποσόστωση του καυσίμου σε σχέση με το καθαρό οκτάνιο και έχει άμεση σχέση με την πίεση την οποία μπορεί να αντέξει το καύσιμο ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΥΤΑΝΑΦΛΕΓΕΙ.

    Το αν αντιλαμβάνεται η ECU οποιουδήποτε αυτοκινήτου την ΠΟΙΟΤΗΤΑ του καυσίμου με κάποιον άλλο τρόπο ΠΕΡΑ από τον συμπτωματολογικό (δλδ να χτυπήσει πειράκια) το κρίνει η ADAC (την οποία έχω εκ των προτέρων κρίνει ως αξιόπιστη).

    Άλλο η σπιρτάδα που μπορεί να έχει ένα μοτέρ λόγω καλύτερης ποιότητας καυσίμου ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΝ Η ECU μπορεί να το διαγνώσει.
    Δικο σου θεμα...... ειναι αγαπητε, γιαυτο φροντιζουμε οταν γραφουμε κατι, αυτος που θα το διαβασει να μπορεσει να καταλαβει το πνευμα των γραφομενων μας, υπαρχουν τροποι να μην δημιουργουνται χωρις λογο παρεξηγησεις..... (π.χ smilies)
    Το θεμα θεωρειται ληξαν..... και η πλακα παντα καλοδεχουμενη.....

    Στο θεμα μας τωρα, εχεις δικιο για την κορολλα ( (mea culpa) γιατι πραγματι ο εγκεφαλος δεν μπορει να καταλαβει την διαφορα 95αρας-100αρας ωστε να κοψει αβανς στην 95αρα για να μην χτυπαει πειρακια, στην περιπτωση του V10 ομως η μοναδα ελεγχου λειτουργιας του κινητηρα (DME) εχει εξαιρετικη αποδοση, αφου οι τρεις μικροεπεξεργαστες καθιστουν δυνατη μια ισχυ υπολογιστη απο 200 εκατομμυρια υπολογισμους το δευτερολεπτο.
    Ενας απο τους ελεγχους ειναι η κρουστικη καυση (πειρακια) μεσω της μετρησης του ρευματος ιοντων.
    Η μετρηση του ρευματος ιοντων ειναι τοσο ικανη, ωστε να αναλυεται καθε ξεχωριστη καυση σε ολες τις περιοχες στροφων και οταν υπαρξει εστω και η παραμικρη αποκληση επεμβαινει ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΑ η κεντρικη μοναδα ελεγχου DME!!!
    Εαν στην καυση 95αρας δεν επεμβαινε ρυθμιστικα η DME (που ειναι ρυθμισμενη για 100αρα) και να κοψει αβανς, θα ειχαμε προπορεια αναφλεξεως (πειρακια) λογο υπερβολικου αβανς.

    Δεν αμφισβητω τις αναλυσεις των αποτελεσματων της ADAC, θεωρω ομως οτι το " υπαρχουν ελαχιστες περιπτωσεις οπου ο εγκεφαλος του κινητηρα μπορει να διαγνωσει μια καλυτερη ποιοτητα καυσιμου και να παραμετροποιησει την λειτουργια του μοτερ αλλαζοντας την χαρτογραφηση του" ειναι αναληθες για τους εγκεφαλους των κινητηρων του σημερα....., μπορει η ερευνα να αφορουσε πιο παλιας κατηγοριας κινητηρες τυπου κορολλα 2000 μοντελα......

  8. The Following 2 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    aristent (18-07-13), EVERGET (18-07-13)

  9. #85
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Alekos x1 sdrive18i Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ξερω αυτοκινητο που καει θερμανσης εδω και 9 χρονια...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έτσι είναι, τα παλιά μηχανήματα θα έχουν πρόβλημα να λειτουργήσουν με πετρέλαιο χωρίς θείο, γιατί το θείο δρα σαν λιπαντικό της αντλίας πετρελαίου όπως περίπου και στα μηχανάκια η σούπερ.

    Πάντως το πρόστιμο πρέπει να είναι ιδιαίτερα τσουχτερό αν τους πιάσουν.
    Μήπως κάνεις κάποιο λάθος γιατί το θείο δεν είναι λιπαντικό, αλλά διαβρωτικό.

    Εγώ ξέρω ότι το έκαναν γιατί απλά ήταν ποιο φτηνό.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο freddys Εμφάνιση μηνυμάτων
    Διαβαζει ιπποδυναμη και πολλα ακομη οποτε μπορει καποιος να μετρηση πως αποδιδει ή ταδε μπεντζινα...
    Πως γίνεται να διαβάσει ιπποδύναμη; Λογικά θα πρέπει να μετράει χρόνο ψεκασμού και πιθανώς και καυσαέρια για να βγάλει κάποια προσέγγιση της ιπποδύναμης.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων

    Δικο σου θεμα...... ειναι αγαπητε, γιαυτο φροντιζουμε οταν γραφουμε κατι, αυτος που θα το διαβασει να μπορεσει να καταλαβει το πνευμα των γραφομενων μας, υπαρχουν τροποι να μην δημιουργουνται χωρις λογο παρεξηγησεις..... (π.χ smilies)
    Το θεμα θεωρειται ληξαν..... και η πλακα παντα καλοδεχουμενη.....

    Στο θεμα μας τωρα, εχεις δικιο για την κορολλα ( (mea culpa) γιατι πραγματι ο εγκεφαλος δεν μπορει να καταλαβει την διαφορα 95αρας-100αρας ωστε να κοψει αβανς στην 95αρα για να μην χτυπαει πειρακια, στην περιπτωση του V10 ομως η μοναδα ελεγχου λειτουργιας του κινητηρα (DME) εχει εξαιρετικη αποδοση, αφου οι τρεις μικροεπεξεργαστες καθιστουν δυνατη μια ισχυ υπολογιστη απο 200 εκατομμυρια υπολογισμους το δευτερολεπτο.
    Ενας απο τους ελεγχους ειναι η κρουστικη καυση (πειρακια) μεσω της μετρησης του ρευματος ιοντων.
    Η μετρηση του ρευματος ιοντων ειναι τοσο ικανη, ωστε να αναλυεται καθε ξεχωριστη καυση σε ολες τις περιοχες στροφων και οταν υπαρξει εστω και η παραμικρη αποκληση επεμβαινει ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΑ η κεντρικη μοναδα ελεγχου DME!!!
    Εαν στην καυση 95αρας δεν επεμβαινε ρυθμιστικα η DME (που ειναι ρυθμισμενη για 100αρα) και να κοψει αβανς, θα ειχαμε προπορεια αναφλεξεως (πειρακια) λογο υπερβολικου αβανς.

    Δεν αμφισβητω τις αναλυσεις των αποτελεσματων της ADAC, θεωρω ομως οτι το " υπαρχουν ελαχιστες περιπτωσεις οπου ο εγκεφαλος του κινητηρα μπορει να διαγνωσει μια καλυτερη ποιοτητα καυσιμου και να παραμετροποιησει την λειτουργια του μοτερ αλλαζοντας την χαρτογραφηση του" ειναι αναληθες για τους εγκεφαλους των κινητηρων του σημερα....., μπορει η ερευνα να αφορουσε πιο παλιας κατηγοριας κινητηρες τυπου κορολλα 2000 μοντελα......
    Ναι από την άλλη όμως συγκρίνεις ένα μοτέρ S με την πληθώρα των μοτέρ που κυκλοφορούν, οπότε...

    Και ειδικά επειδή βγάζει τόσα PS ανά λίτρο δε νομίζω πως ότι έγινε στο μοτέρ για την «διάγνωση» της ποιότητας του καυσίμου να έγινε για λόγους απόδοσης ή οικονομίας αλλά για να μπορείς σαν τελικός χρήστης να βάζεις βενζίνη σε χώρες σαν την μπανανία ( εδώ δλδ ) χωρίς να φοβάσαι αν θα το πα΄ρεις στο χέρι.

    Λείπει και ο Σπύρος (όχι το τρολ το μικρό, ο άλλος ο φαντάρος) να μας πει μια κουβέντα παραπάνω!
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  10. The Following 4 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    alexm (18-07-13), aristent (18-07-13), freddys (18-07-13), Ptboul (18-07-13)

  11. #86
    Εγγραφή
    02-04-10
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ + ΣΕΡΡΕΣ
    Μηνύματα
    778
    Thanked
    287
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Giorgos 116i Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω μιας και δουλεύω στα σύνορα της βουλγαριας βαζω απο εκει, μεχρι τωρα έβαζα 95αρα και συνέχεια μου άναβε το λαμπακι του αισθητήρα λ εχει εδω και 2-3 βδομάδες
    (να μην το ματιάσω) που βάζω 98αρα μιας και η διαφορά στα λεφτά ειναι ελαχιστη και δεν εχει αναψει καμια φορα...εχει shell,eko kai luckoil οι περισσότεροι που ξερω και εγω μαζι προτιμώ την luck μιας και λενε οτι ειναι απο τις καλές βενζίνες...
    Γιωργο βαλε εκο. τουλαχιστον εγω δεν ειχα ποτε θεμα απο το συγκεκριμενο βενζιναδικο.. τωρα το γυρισα σε λουκοιλ λογω των εργων αλλα επειδη εχω βρει και ενα καλο στις σερρες με 3 λεπτα διαφορα βαζω Ελλαδα.

Σελίδα 9 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 789

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP