Σελίδα 5 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 86

Θέμα: τι βενζινη βαζετε;

  1. #41
    Εγγραφή
    07-01-10
    Περιοχή
    malmo ,sweden
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.280
    Thanked
    917
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    edo emeis den exoume 100-stara alla 98+ . mia zoi aytin bazo kai genikos oso brisko 98 kai bale kalos. merikes fores bazo 95 ara se anagi , genikos i moni diafora pou paratiro einai sto arpagma arxika . allios oxi polla pragmata
    live free and drive hard

  2. #42
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εδώ δεν μπορεί να κόψει τα πειράκια που λες ότι χτυπάει, υποστηρίζεις - και θες να πιστέψουμε δλδ - ότι :
    1)ο εγκέφαλος του Corolla διαβάζει την ποιότητα του καυσίμου. Και όταν του βάζεις απλή σου κάνει μουτράκια, ε συγνώμη πειράκια.
    2)(βάση του πρώτου συλλογισμού φυσικά, και εννοείται από τον εγκέφαλο της Corolla) καταλήγεις ότι εκεί στην ADAC κάνουν λάθος.

    Ενδιαφέρον. Έχουμε, γενικά, κανένα άλλο παράδειγμα να κλείσουμε κανένα TUV, ISO, CE κτλ κτλ;
    86 χρονων παλικαρι...... και δεν εμαθες ακομα οτι δεν πρεπει να ειρωνευεσαι τα ποστ που δεν συμφωνεις!!!

  3. The Following 4 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    aristent (17-07-13), deepBLUE (17-07-13), Panos 316T (18-07-13), PANOS-E60 (17-07-13)

  4. #43
    Εγγραφή
    27-04-10
    Μηνύματα
    1.291
    Thanked
    1233
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Εγω στο πολο παντα απο καινουριο 95αρα και ποτε προβλημα,το ιδιο στο Ε28 απροβληματιστο,στο Ε60αρι οταν το ειχα πρωτοπαρει εβαζα μονο 100αρα,τωρα βαζω 95 λογω ακριβειας και σαν επιδοσεις εχει χασει λιγο στην σπιρταδα που ειχε με την 100αρα.

  5. #44
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18817
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    τωρα,τωρα,.....οπου να 'ναι σου 'ρχετε ο πατρινος!!!

    παει να πιει 100αρα με βελτιωτικο μεσα!!!
    Πιστεύω πως ο φίλος μας θα έχει καλύτερα αποτελέσματα με τους πολυδιαφημισμένους και παρεξηγημένους μαγνήτες ιονισμού καυσίμου, ξέρεις, αυτούς που πουλάνε στο Star μετά τις διαφημίσεις του pretty bra και τις no-budget ταινίες με τύπους που γαζώνουν το σύμπαν, οδηγούν γρήγορα αυτοκίνητα και πηδάνε ξανθιές πατσαβούρες.

    Δεδομένου ότι ο βεδέκης του δεν είναι σαν τον νι σαραντατρίο σου που ψοφάει στις 7 χιλιάδες στροφές κι αντί για knock sensors έχει αισθητήρες μέτρησης ρεύματος ιόντων (το λέω και μου σηκώνεται), καλό θα ήταν να κάνουμε μια προσεκτική διαστασιολόγηση τoυ απαιτούμενου μαγνητικού πεδίου ιονισμού χρησιμοποιώντας τον πασίγνωστο τύπο που μάθαμε στη Φυσική της 3ης Λυκείου:


    F = I * λ * B * ημφ

    Όπου:

    I = Ένταση Ρεύματος
    λ = Μήκος Αγωγού
    Β = Ένταση Μαγνητικού πεδίου
    φ = η γωνία που σχηματίζει ο αγωγός με τη διεύθυνση των δυναμικών γραμμών ( Β )

    και φυσικά F η δύναμη Laplace. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στον προσανατολισμό των μαγνητών. Αυτό θα καθοριστεί με τον κανόνα των τριών δακτύλων (αντίχειρας, δείκτης, μέσος) γνωστό και ως κανόνα F - B - i αν θυμάσαι. Ειδικά για τον Πατρινό μπορούμε βέβαια να εφαρμόσουμε και τον κανόνα του μεσαίου δακτύλου.

  6. The Following 7 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    alexm (17-07-13), aristent (17-07-13), Bazil Van Sinner (18-07-13), EVERGET (17-07-13), PANOS-E60 (17-07-13), Ptboul (17-07-13), steliosm46 (17-07-13)

  7. #45
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18817
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο E60_Arkadia Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω στο πολο παντα απο καινουριο 95αρα και ποτε προβλημα,το ιδιο στο Ε28 απροβληματιστο,στο Ε60αρι οταν το ειχα πρωτοπαρει εβαζα μονο 100αρα,τωρα βαζω 95 λογω ακριβειας και σαν επιδοσεις εχει χασει λιγο στην σπιρταδα που ειχε με την 100αρα.
    Φαντάζομαι σπιρτάδα ο Μ54Β22... Σα να βλέπω τη Ζωζώ Σαπουντζάκη ένα πράγμα.

  8. The Following 2 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    aristent (17-07-13), E60_Arkadia (18-07-13)

  9. #46
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για σταθείτε ρε παιδιά. εγω του Μ3 του βάζω 95άρα και δεν εχω κανενα προβλημα! Και καμια φορα βαζω και κανενα booster αλλα σπανια!

  10. The Following User Says Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    aristent (17-07-13)

  11. #47
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φαντάζομαι σπιρτάδα ο Μ54Β22... Σα να βλέπω τη Ζωζώ Σαπουντζάκη ένα πράγμα.
    τυπε, μετρα τα λόγια σου για τα ιερά και τα όσια της αυτοκινησης και της σοουμπιζ ! Διαβαζουν και λάτρεις της Προιστορίας

  12. The Following 5 Users Say Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:

    alexm (17-07-13), aristent (17-07-13), E60_Arkadia (18-07-13), joseph (18-07-13), S8N (17-07-13)

  13. #48
    Εγγραφή
    28-04-13
    Περιοχή
    Marousi, Athens
    Ηλικία
    56
    Μηνύματα
    182
    Thanked
    312
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    95αρα βάζω τώρα και όλα δουλεύουν προς το παρόν καλά. Βέβαια άργησα να συντονίσο ότι μόνο απο το ίδιο πρατήριο που γνωρίζουμε βάζουμε καύσιμα αλλιώς βαράει πυράκια το όχημα. ...

  14. #49
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    95άρα και μία στις 6-8 φορές 100άρα και αν..
    Detailing Madness

  15. #50
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    τωρα,τωρα,.....οπου να 'ναι σου 'ρχετε ο πατρινος!!!

    παει να πιει 100αρα με βελτιωτικο μεσα!!!
    Let him come, εγώ στο δικό μου βάζω οινόπνευμα!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    86 χρονων παλικαρι...... και δεν εμαθες ακομα οτι δεν πρεπει να ειρωνευεσαι τα ποστ που δεν συμφωνεις!!!
    Κάτι λάθος κατάλαβες, δεν συμφωνώ, έχεις δίκιο αλλά δεν ειρωνεύτηκα καθόλου, ίσα ίσα που έκανα και πλάκα! Αν το είδες ως ειρωνεία συγνώμη, αλλά δεν είναι δικό μου θέμα αυτό. Και εδώ έχω δείξει ότι και τον χώρο σέβομαι και τους χρήστες και κάνω πλάκα, κυρίως με τον εαυτό μου.

    Εξηγούμε.
    Καταρχάς αν κρίνουμε την πηγή caroto.gr ως ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ για αυτά που λέει η ADAC όσον αφορά την ΠΙΘΑΝΟΛΟΓΟΥΜΕΝΗ διεξαχθείσα έρευνα έχω το παρακάτω σκεπτικό. Βασίζεται μεν στο αξίωμα του ότι η ADAC είναι αξιόπιστη, από την άλλη είμαι ένας απτυχίωτος άνεργος 30 +/- ετών που κρίνει την ADAC ως αξιόπιστη. win lose φάση.

    Η ADAC (και όχι κανένας μπάρμπα μήτσος) λέει ότι οι εγκέφαλοι δεν μπορούν να αντιληφθούν διαφορές ανάμεσα στα καύσιμα. Πράγμα που πιθανώς χωρίς να το θέλεις είπες ότι κάνει και το Corolla σου. Γιατί ΑΝ καταλάβαινε η ECU την διαφορά μεταξύ των δύο καυσίμων πιθανώς να έκοβε αβάνς. Αν ΟΝΤΩΣ την καταλάβαινε - με κάποιο μαγικό εξάρτημα το οποίο δεν υπάρχει σε κανένα realoem πχ - δεν θα έφτανε σε επίπεδο να χτυπάει πειράκια λόγω χαμηλής αξίας καυσίμου (ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΝΟΘΕΥΜΕΝΑ).

    Η αυξημένη κατανάλωση και οι μειωμένες επιδόσεις (και όχι τα πειράκια) έχουν να κάνουν κυρίως με την ενέργεια που αποδίδει το καύσιμο όταν καίγεται και από όσο ξέρω δεν έχει κάποια σχέση με τον αριθμό οκτανίων. Ο οποίος αριθμός οκτανίων είναι η ποσόστωση του καυσίμου σε σχέση με το καθαρό οκτάνιο και έχει άμεση σχέση με την πίεση την οποία μπορεί να αντέξει το καύσιμο ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΥΤΑΝΑΦΛΕΓΕΙ.

    Το αν αντιλαμβάνεται η ECU οποιουδήποτε αυτοκινήτου την ΠΟΙΟΤΗΤΑ του καυσίμου με κάποιον άλλο τρόπο ΠΕΡΑ από τον συμπτωματολογικό (δλδ να χτυπήσει πειράκια) το κρίνει η ADAC (την οποία έχω εκ των προτέρων κρίνει ως αξιόπιστη).

    Άλλο η σπιρτάδα που μπορεί να έχει ένα μοτέρ λόγω καλύτερης ποιότητας καυσίμου ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΝ Η ECU μπορεί να το διαγνώσει.

    Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω την λογική που παρατηρώ σχεδόν σε όλα τα ελληνικά φόρουμ :
    1)εμπιστευόμαστε τον κατασκευαστή/μηχανολόγους κτλ κτλ που έχουν κατασκευάσει ένα όχημα αλλά δεν εμπιστευόμαστε τα service intervals και τις οδηγίες που δίνει
    2)εμπιστευόμαστε τον μπάρμπα μήτσο της γειτονιάς - που οι περισσότεροι άνω των 50 έγιναν μηχανικοί επειδή δεν την πολυπάλευαν και οι γονείς τους τους έστειλαν στο συνεργείο (και καλά έκαναν από τη μεριά τους) στο να κρίνουν το αν και κατά πόσο ένας κατασκευαστής δίνει τις σωστές οδηγίες συντήρησης
    3)ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ το ότι ο έλληνας ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ότι ΚΑΠΟΙΟ λάκκο έχει η φάβα και ειδικά σε μελέτες οργανισμών καταξιωμένων παγκοσμίως. Εδώ υπάρχουν ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ άτομα που πιστεύουν ότι το Ε36 είναι πιο ασφαλές από προηγούμενης γενιάς Matiz, για να θυμηθώ μια επική διαμάχη στο μότορσπορτ (δείτε λίγο Euro NCAP).
    4)επίσης το ότι για κάποιο λόγο πρέπει όλοι οι κατασκευαστές των αυτοκινήτων που αγοράζουμε να δίνουν ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ οδηγίες χρήσης και συντήρησης των οχημάτων μας ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΑΔΑ.

    Επίσης κρίνουμε εταιρείες καυσίμων κολοσσούς, όταν στην ελλάδα ο μόνος αποτελεσματικός τρόπος «ελέγχου» της λαθροεμπορίας και νόθευσης καυσίμου είναι εχμ κάτσε να σκεφτώ... η εξοιμείωση των φόρων πετρελαίου θέρμανσης και κίνησης.

    Οπότε πραγματικά, την ειρωνεία που την είδες;
    Και ξαναλέω, δεν τα είπα ειρωνικά, ούτε για να σου την πω, πλάκα έκανα, δε θα ξαναγίνει
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  16. The Following 3 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    alexm (18-07-13), Ptboul (17-07-13), Thomelef (18-07-13)

Σελίδα 5 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP