Σελίδα 16 από 28 ΠρώτηΠρώτη ... 6141516171826 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 151 έως 160 από 275

Θέμα: κομπρεσσορας σε Z3 1.9 M43

  1. #151
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    βρε Λευτέρη δεν πρέπει να φτιαχτεί και το πρόγραμμα πρίν το "ζορίσεις" ?
    βαγγελη δεν το ζορισα σε καμια περιπτωση...αλλα ηθελα να δω δυο πραγματακια εν κινηση! παντως ο κομπρεσσορας σηκωνει αρκετη πιεση απο χαμηλα....και απο τριτη θα παω για μπαρομετρο...για να δω που ειμαι! το αμαξι πλεον στο δρομο το κινω ως ατμοσφαιρικο..ωστε να μην το ζοριζω αδικα!

  2. #152
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    κατι αλλο για τους γνωστες....το αμαξι στο ρελαντι ,με τον μαφ συνδενδεμενο μπερδευει..οταν ομως δεν ειναι συνδεδεμενο...δουλευει ρολοι..!! ξερει κανεις τι παιζει με αυτο το θεμα???

  3. #153
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.185
    Thanked
    10610
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    κατι αλλο για τους γνωστες....το αμαξι στο ρελαντι ,με τον μαφ συνδενδεμενο μπερδευει..οταν ομως δεν ειναι συνδεδεμενο...δουλευει ρολοι..!! ξερει κανεις τι παιζει με αυτο το θεμα???
    Με τον κομπρεσορα να λειτουργει ή οχι?

  4. #154
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο konas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με τον κομπρεσορα να λειτουργει ή οχι?
    με τον κομπρεσσορα να πρεσαρει κανονικα στην εισαγωγη...το περιεργο ειναι οτι οταν αποσυνδεω τον μαφ...ολα λειτοργουν ρολοι στο ρελαντι

  5. #155
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    με τον κομπρεσσορα να πρεσαρει κανονικα στην εισαγωγη...το περιεργο ειναι οτι οταν αποσυνδεω τον μαφ...ολα λειτοργουν ρολοι στο ρελαντι
    Λογικό το βρίσκω γιατί πλέον έχεις διαφορά στην ταχύτητα του αέρα στο ρελαντί... αν έχεις λιγότερο απ' όσο πρέπει η περισσότερο, δύσκολο να το διαπιστώσεις εύκολα ..το πιο πιθανό βέβαια είναι να έχεις περισσότερο. Δεν ξέρω αν έχεις βαλβίδα ρελαντί, το πιο πιθανό είναι να έχεις. Αυτή παίρνει στοιχεία και από το MAF για να λειτουργήσει σωστά, οπότε όταν βγάζεις το MAF εκτός, λειτουργεί σε κάποιο mode ασφαλείας ...αυτό μπορώ να υποθέσω έτσι πολύ χοντρικά...

  6. #156
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    κατι αλλο για τους γνωστες....το αμαξι στο ρελαντι ,με τον μαφ συνδενδεμενο μπερδευει..οταν ομως δεν ειναι συνδεδεμενο...δουλευει ρολοι..!! ξερει κανεις τι παιζει με αυτο το θεμα???
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λογικό το βρίσκω γιατί πλέον έχεις διαφορά στην ταχύτητα του αέρα στο ρελαντί... αν έχεις λιγότερο απ' όσο πρέπει η περισσότερο, δύσκολο να το διαπιστώσεις εύκολα ..το πιο πιθανό βέβαια είναι να έχεις περισσότερο. Δεν ξέρω αν έχεις βαλβίδα ρελαντί, το πιο πιθανό είναι να έχεις. Αυτή παίρνει στοιχεία και από το MAF για να λειτουργήσει σωστά, οπότε όταν βγάζεις το MAF εκτός, λειτουργεί σε κάποιο mode ασφαλείας ...αυτό μπορώ να υποθέσω έτσι πολύ χοντρικά...
    Λευτέρηηηηηηηηη ΠΟΤΕ ΧΩΡΙΣ ΤΟ MAF ΚΑΙ ΑΣ ΜΠΕΡΕΔΕΥΕΙ.

    Το είπε πολύ σωστά ο Νίκος πιο πάνω. Αλλά όταν δεν έχεις Μαφ κουμπωμένοπ εσύ σπρώχνεις αέρα μέσα αλλά στον εγκέφαλο πάει σήμα ατμοσφαιρικής παροχής με αποτέλεσμα να είσαι απίστευτα φτωχός. Πάντα με το ΜΑΦ κουμπωμένο και ας κάνει μπερδέματα

  7. #157
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μου ακουγεται οτι ειναι προβλημα bypass/blow off valve. O κομπρεσσορας που εχεις ειναι πιθανον να σηκωνει πιεση και στο ρελαντι (αυτο μπορεις να το τσεκαρεις). Αν σηκωνει, θα πρεπει να 'σπασεις' την πιεση στο ρελαντι ωστε το αμαξι να εχει τιμες ατμοσφαιρικου στην εισαγωγη, οταν βρισκεσαι στο ρελαντι. Και αφου χρησιμοποιεις MAF η επιστροφη της by pass valve μετα το MAF αλλα πριν το κομπρεσσορα.

  8. The Following 2 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (04-04-10), NickE60 (05-04-10)

  9. #158

    Προεπιλογή

    Λευτερη κατι πηρε το αυτι μου οτι τα μικρα slk ειχαν τροχαλια στροφαλου 160 χιλ και καποια μεγαλυτερα 190χιλ. Αληθεια το Ζ τι διασταση εχει?

  10. #159
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λευτερη κατι πηρε το αυτι μου οτι τα μικρα slk ειχαν τροχαλια στροφαλου 160 χιλ και καποια μεγαλυτερα 190χιλ. Αληθεια το Ζ τι διασταση εχει?
    σπυρο καπου το ειχα γραψει..αλλα τωρα δεν το βρισκω! θα το ξαναμετρησω αυριο...και θα το ποσταρω! παντως ενα μπαρομετρο θα μας δειξει που βρισκομαστε...κατι ομως μου λεει...οτι σηκωνουμε πιεση αρκετη παραπανω αποτι υπολογιζα!

  11. #160
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λευτέρηηηηηηηηη ΠΟΤΕ ΧΩΡΙΣ ΤΟ MAF ΚΑΙ ΑΣ ΜΠΕΡΕΔΕΥΕΙ.

    Το είπε πολύ σωστά ο Νίκος πιο πάνω. Αλλά όταν δεν έχεις Μαφ κουμπωμένοπ εσύ σπρώχνεις αέρα μέσα αλλά στον εγκέφαλο πάει σήμα ατμοσφαιρικής παροχής με αποτέλεσμα να είσαι απίστευτα φτωχός. Πάντα με το ΜΑΦ κουμπωμένο και ας κάνει μπερδέματα
    δεν ξερω αν ειναι επειδη το αμαξι ηταν ακινητο 2μιση βδομαδες...αλλα με τον μαφ συνδεμενο...στο ρελαντι πεταγε μαυριλα πισω ...σαν ακαυστες!

Σελίδα 16 από 28 ΠρώτηΠρώτη ... 6141516171826 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP