οχι απαραιτητα...το αμαξι με εργοστασιακα σωθικα αντεχει εως 0.6 με 0.7 μπαρ(ισως και λιγοτερο αφου δεν εχω βαλει παχυτερη φλαντζα)...αν εγω ειμαι παραπανω πρεπει να την μειωσω...είτε με μεγαλυτερη τροχαλια κομπρεσσορα..είτε με ρυθμιστη πιεσης...οπως και να χει ομως φτιαχνεται..
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 05-04-10 στις 22:06
δες το κι αλλιως.
Μετα μπορεις να ανεβεις κι αλλο αν το θελησεις.
ο Καρρας στο αργος δουλευε εως 0.7 (ορισμενοι εχουν ανεβει και 1 μπαρ)με φλανζτα για περισσοτερη ασφαλεια..χωρις ιδιαιτερα προβληματα.! λογω του οτι δεν εχω ανοιξει μοτερ...θα παιξω χαμηλοτερα στο 0.5..ελπιζοντας η σχετικα χαμηλη συμπιεση του m43...να μου διατηρησει μια σχετικη αξιοπιστια!
να γινουν και η φωτογραφιες παρακαλω.........![]()
![]()
![]()
βρηκα κατι που ισως φανει χρησιμο.
paganis (09-04-10)
χρησιμο το λινκ...ειχα περασει, απο την μερσεντες(λαινοπουλο) για να ρωτησω για αλλαγη λαδιων στον κομπρεσσορα. μου απαντησαν πως δεν αλλαζονται τα λαδια ποτε( ειναι και αυτοι, οπαδοι του long life) και φυσικα δεν εχουν λαδια προς πωληση...οποτε με το βιντεκι,,ειδα τουλαχιστον οτι θελει αλλαγη καθε 50000μιλια...και επιπλεον μια μαρκα λιπαντικων ..
βαλε φοτο να αρχισουν τα σαλια να τρεχουν!