golf 5 GTI με dsg κιβωτιο....τελος![]()
golf 5 GTI με dsg κιβωτιο....τελος![]()
zizu (10-07-13)
πολυ ευαισθητο το σασμαν παντως
πολυ φιλος μου που το αγορασε καινουργιο το 08πριν 20 μερες το ελυσε
ενα χαος,πρωτη φορα το ελυναν στο συνεργειο-εξειδικευμενο με πολυ καλες συστασεις-του ειπαν αρχικα οτι ειναι βολαν και τελικα δεν ηταν,ηταν ενα ρουλεμαν τελικα.του ειπαν ακομα οτι αν ειχε χαλασει σχεση θα πηγαινε για ολοκληρο σασμαν γιατι η VW δεν δινει ξεχωριστα...κατα τα αλλα ειναι κορυφαιο....
![]()
Αν στα είκοσι δεν μάθεις,
στα τριάντα δεν κάνεις,
στα σαράντα δεν έχεις,
τότε στα πενήντα ούτε θα μάθεις, ούτε θα κάνεις, ούτε θα έχεις.
Τι γαρ ωφελείται άνθρωπος, αν τον κόσμον όλον κερδίσει την δε ψυχή αυτού ζημιωθή?
Ικανοποιησε τη συζυγο Γιαννη για να μην τα ακους μετα!!!
Χαχαχαχα!!!
Evo μεγαλο μανικι στη συντηρηση συν βενζινες, δεν κανεις πανω απο 90 χλμ με 30¤
Το σκουμπι ειναι πιο φιλικο απο το evo στους τομεις αυτους συν οτι ειναι και τετραπορτο και βολευει στα μπες βγες αλλα σιγουρα η γυναικα αλλαζει δρομο οταν το βλεπει !!!
Golf καμια αισθηση καμια χαρα δεν θα σε ικανοποιησει πουθενα.
Ταπερ τιμιο δε σπαει δε χαλαει γυρνας και 8250 μαμα και φτιαχνεσαι!
Δεν βαζεις φωτια στο δρομο αλλα εχεις αισθηση και ειναι και το πιο ποιοτικο απο ολα οσα γραφεις.
Focus Rs τιμιο επισης φρεναρες μπλοκε ξεχωριστο με τα μικρουθεματακια του ομως.
Η προσωπικη μου σειρα προτιμησης ειναι ταπερ σκουμπι focus
Για ταπερ οποτε θες μου λες και βλεπεις κανεις βολτα κτλ
Βutterfly effect...
To SUBARU δεν το εχω στα υποψην πλεον,παραμενω σε αυτα που ανεφερα πιο πανω και δεν το κρυβω οτι το RS ειναι ο ερωτας μου απο τοτε που το πρωτοειδα.Ειναι ειδικο σε επιπεδα Μ3 Ε46 οσο αναφορα το κοστος ανταλλακτικων και δεν ξερω αν θα το χαρω (απο υπερβολικη προσοχη κτλ) οπως το TYPE-R ας πουμε που ειναι πολυ ωραιο οδηγικα (απο οτι λενε) αλλα εμφανισιακα μεσα-εξω δεν με συγκινει καθολου και μαλλον θα του πινω το αιμα και δεν θα πολυκαιγομαι οταν το βλεπω και φοβαμαι μην ψαχνω παλι αμαξι μετα απο λιγο καιρο.Με το RS νιωθω οτι μπορω να αραξω πολυ καιρο μαζι του,ακομα και το απλο μου φαινεται πολυ ωραιο στο δρομο που το βλεπω μετα απο τοσα χρονια οπως ελεγε και ο HAMOND (που εχει ενα τετοιο κιολας).Τα σχολια για την οδηγικη συμπεριφορα του FOCUS MK1 ακομα και των απλων ειναι παρα πολυ καλα και το διαπιστωσα προσφατα με ενα 1.4 που οδηγησα.
Το GOLF GTI V ειναι η μεση λυση και για την συζυγο κτλ αλλα δεν με ενθουσιαζει παρα-παρα πολυ.
Διλημμα,αλλα αν δεν οδηγησω και τα αλλα 2 δεν αποφασιζω ακομη.
insane in the ///Midbrain
Απο τα 3 που εχεις βαλει παραπανω το καθενα ειναι καλυτερο σε συγκεκριμενους τομεις. Το τι θα σου ταιριαζει περισσοτερο εξαρταται απο το τι τελικα δινεις ως προτεραιοτητα.
Ford Focus
Δεν το εχω οδηγησει (ουτε καν εχω μπει μεσα), εχω ακουσει καλα λογια για το στριψιμο του, καποιες ενστασεις για την αξιοπιστια του κινητηρα αν πιεστει σε ιπποδυναμη. Το αυτοκινητο νομιζω οτι απευθυνεται καθαρα σε petrolhead owners. Προσωπικη αποψη ειναι οτι ειναι πλεον παλιο και ξεπερασμενο.
Civic Type-R EP-3
Το καλυτερο και ομορφοτερο Type-R κατα την γνωμη μου. Κινητηρας διαμαντι, που εχει αποδειξει την αξιοπιστια του, και που με την ατμοσφαιρικη λειτουργια του ταιριαζει γαντι στα στροφιλικια.
Το εχω οδηγησει και αν και αροπο (για τα δικα μου δεδομενα) ειναι ενας πολυ ωραιος συνδυασμος για στροφιλικια, με ωραιο θορυβο κινητηρα. Χωροι ικανοποιητικοι και αξιοπιστια-συναρμολογηση στα ιαπωνικα δεδομενα.
Αν ειχα ως πρωτο κριτηριο το στριψιμο θα επαιρνα αυτο απο τα 3 (ισως να κοιταγα και το Clio Rs το διλιτρο, μου αρεσει σαν αυτοκινητο και θεωρω οτι θα εχει ανωτερη συμπεριφορα απο το Type-R στα στροφιλικια)
Golf MK5 GTI
Σαν κατοχος πλεον του αυτοκινητου, θεωρω οτι ειναι ενα value for money αυτοκινητο. Πολυ δημοφιλες (με οτι αυτο συνεπαγεται για αξια μεταπωλησης,ανταλλακτικα), κινητηρας αρκετα οικονομικος στην καταναλωση (λογω αμεσου ψεκασμου), με τεραστια περιθωρια εξελιξης για οποιον θελει να ασχοληθει. Σε στοκ μορφη ειναι και αρκετα αξιοπιστος.
Ψιλοαδιαφορο εξωτερικα (ισως επειδη τοχουμε συνηθισει σαν σχημα, βεβαια αν του χωσουμε χρημα και παμε σε R32 look +φρενα ζαντες κλπ γινεται αρκετα ομορφο).
Εσωτερικο οκ, το ταμπλο δεν δειχνει παλιο με τα σημερινα δεδομενα, ποιοτητα κατασκευης ανω του μετριου (θα μπορουσαν και καλυτερα).
Το δερματινο σαλονι το δειχνει πιο πολυτελες αλλα και το original (που ειναι και bucket) ειναι μια χαρα.
Στριβει αρκετα καλα οσο παραμενουμε σε εργοστασιακες τιμες ροπης (στα 30 κιλα περιπου). Με μια καλη αναρτηση και ενα σετ ελαστικων εκτος οτι στριβει, ξεκιναει και αρκετα καλα. Για τους στριφτερους θα προτεινα αλλαγη σινεμπλοκ μπρος-πισω με powerflex + παχυτερες αντιστρεπτικες. Με αυτα μεταμορφωνεται. Οπως επισης και φρενα. Το πιο δημοφιλες upgrade ειναι απο S3 που κουμπωνουν γαντι και ειναι και εργοστασιακα χωρις πατεντες.
Μονοδρομος για οσους τους ενδιαφερουν οι απολυτες επιδοσεις. Το μοτερ φτανει σχετικα ευκολα 350-400 αλογα (και αρκετα παραπανω με αρκετες ομως βελτιωσεις και χρημα) και γραφει φοβερους χρονους. Ακομη η πλατφορμα που βασιζεται δεχεται και τετρακινηση για οσους ενδιαφερονται απο το ατμο αδελφακι R32 η απο το S3. Βγαινει και σε εκδοση διπλοσυμπλεκτου (DSG) που ειναι κατ εμε η καλυτερη αγορα.
Το δικο μου βρισκεται πλεον κοντα στα 400. Το 0-100 δεν εντυπωσιαζει (6,1 sec και μαλιστα σε καλη ασφαλτο)) αλλα εχει γραψει με vbox 100-200 κοντα στα 9 sec που το τοποθετει μπροστα απο πολλα δυνατα αυτοκινητα. Αυτο εμενα μου ειναι αρκετο για να παραβλεψω τα οποια αλλα μειονεκτηματα εχει αυτο το setup, καθως και σε roll on τυχαιες αναμετρησεις στο δρομο ειναι πολυ δυσκολος αντιπαλος.
Το στριψιμο ειναι ιδιατερα απαιτητικο (αλλα και αγχωδες) σε αυτα τα σταδια βελτιωσης καθως η υπερβολικη ροπη δεν βοηθαει καθολου ιδιαιτερα σε κλειστα κομματα (λυση ομως υπαρχει και λεγεται τετρακινηση). Αλλιως παραμενουμε σε χαμηλοτερα σταδια ροπης και ιπποδυναμης.
Διαλεγεις και παιρνεις![]()
andreas_R (26-10-15), chrisgiapz3 (26-10-15), Lambros46 (26-10-15), Vasilis M3 (26-10-15)
πφφφφφ...γεμίσαμε vagιτες.....![]()
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
chrisgiapz3 (26-10-15), scania124 (11-11-15), turbodog (25-10-15)
chrisgiapz3 (26-10-15)