Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Ποιό θα επιλέγατε για all rounder???

Ψήφισαν
54. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • FORD FOCUS RS MK1

    16 29,63%
  • CIVIC TYPE-R EP3

    24 44,44%
  • VW GOLF GTI V

    14 25,93%
Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 109

Θέμα: Επιλογή αυτοκινήτου

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    To SUBARU δεν το εχω στα υποψην πλεον,παραμενω σε αυτα που ανεφερα πιο πανω και δεν το κρυβω οτι το RS ειναι ο ερωτας μου απο τοτε που το πρωτοειδα.Ειναι ειδικο σε επιπεδα Μ3 Ε46 οσο αναφορα το κοστος ανταλλακτικων και δεν ξερω αν θα το χαρω (απο υπερβολικη προσοχη κτλ) οπως το TYPE-R ας πουμε που ειναι πολυ ωραιο οδηγικα (απο οτι λενε) αλλα εμφανισιακα μεσα-εξω δεν με συγκινει καθολου και μαλλον θα του πινω το αιμα και δεν θα πολυκαιγομαι οταν το βλεπω και φοβαμαι μην ψαχνω παλι αμαξι μετα απο λιγο καιρο.Με το RS νιωθω οτι μπορω να αραξω πολυ καιρο μαζι του,ακομα και το απλο μου φαινεται πολυ ωραιο στο δρομο που το βλεπω μετα απο τοσα χρονια οπως ελεγε και ο HAMOND (που εχει ενα τετοιο κιολας).Τα σχολια για την οδηγικη συμπεριφορα του FOCUS MK1 ακομα και των απλων ειναι παρα πολυ καλα και το διαπιστωσα προσφατα με ενα 1.4 που οδηγησα.

    Το GOLF GTI V ειναι η μεση λυση και για την συζυγο κτλ αλλα δεν με ενθουσιαζει παρα-παρα πολυ.

    Διλημμα,αλλα αν δεν οδηγησω και τα αλλα 2 δεν αποφασιζω ακομη.
    insane in the ///Midbrain

  2. #2
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Απο τα 3 που εχεις βαλει παραπανω το καθενα ειναι καλυτερο σε συγκεκριμενους τομεις. Το τι θα σου ταιριαζει περισσοτερο εξαρταται απο το τι τελικα δινεις ως προτεραιοτητα.

    Ford Focus
    Δεν το εχω οδηγησει (ουτε καν εχω μπει μεσα), εχω ακουσει καλα λογια για το στριψιμο του, καποιες ενστασεις για την αξιοπιστια του κινητηρα αν πιεστει σε ιπποδυναμη. Το αυτοκινητο νομιζω οτι απευθυνεται καθαρα σε petrolhead owners. Προσωπικη αποψη ειναι οτι ειναι πλεον παλιο και ξεπερασμενο.

    Civic Type-R EP-3
    Το καλυτερο και ομορφοτερο Type-R κατα την γνωμη μου. Κινητηρας διαμαντι, που εχει αποδειξει την αξιοπιστια του, και που με την ατμοσφαιρικη λειτουργια του ταιριαζει γαντι στα στροφιλικια.
    Το εχω οδηγησει και αν και αροπο (για τα δικα μου δεδομενα) ειναι ενας πολυ ωραιος συνδυασμος για στροφιλικια, με ωραιο θορυβο κινητηρα. Χωροι ικανοποιητικοι και αξιοπιστια-συναρμολογηση στα ιαπωνικα δεδομενα.
    Αν ειχα ως πρωτο κριτηριο το στριψιμο θα επαιρνα αυτο απο τα 3 (ισως να κοιταγα και το Clio Rs το διλιτρο, μου αρεσει σαν αυτοκινητο και θεωρω οτι θα εχει ανωτερη συμπεριφορα απο το Type-R στα στροφιλικια)

    Golf MK5 GTI
    Σαν κατοχος πλεον του αυτοκινητου, θεωρω οτι ειναι ενα value for money αυτοκινητο. Πολυ δημοφιλες (με οτι αυτο συνεπαγεται για αξια μεταπωλησης,ανταλλακτικα), κινητηρας αρκετα οικονομικος στην καταναλωση (λογω αμεσου ψεκασμου), με τεραστια περιθωρια εξελιξης για οποιον θελει να ασχοληθει. Σε στοκ μορφη ειναι και αρκετα αξιοπιστος.
    Ψιλοαδιαφορο εξωτερικα (ισως επειδη τοχουμε συνηθισει σαν σχημα, βεβαια αν του χωσουμε χρημα και παμε σε R32 look +φρενα ζαντες κλπ γινεται αρκετα ομορφο).
    Εσωτερικο οκ, το ταμπλο δεν δειχνει παλιο με τα σημερινα δεδομενα, ποιοτητα κατασκευης ανω του μετριου (θα μπορουσαν και καλυτερα).
    Το δερματινο σαλονι το δειχνει πιο πολυτελες αλλα και το original (που ειναι και bucket) ειναι μια χαρα.
    Στριβει αρκετα καλα οσο παραμενουμε σε εργοστασιακες τιμες ροπης (στα 30 κιλα περιπου). Με μια καλη αναρτηση και ενα σετ ελαστικων εκτος οτι στριβει, ξεκιναει και αρκετα καλα. Για τους στριφτερους θα προτεινα αλλαγη σινεμπλοκ μπρος-πισω με powerflex + παχυτερες αντιστρεπτικες. Με αυτα μεταμορφωνεται. Οπως επισης και φρενα. Το πιο δημοφιλες upgrade ειναι απο S3 που κουμπωνουν γαντι και ειναι και εργοστασιακα χωρις πατεντες.

    Μονοδρομος για οσους τους ενδιαφερουν οι απολυτες επιδοσεις. Το μοτερ φτανει σχετικα ευκολα 350-400 αλογα (και αρκετα παραπανω με αρκετες ομως βελτιωσεις και χρημα) και γραφει φοβερους χρονους. Ακομη η πλατφορμα που βασιζεται δεχεται και τετρακινηση για οσους ενδιαφερονται απο το ατμο αδελφακι R32 η απο το S3. Βγαινει και σε εκδοση διπλοσυμπλεκτου (DSG) που ειναι κατ εμε η καλυτερη αγορα.

    Το δικο μου βρισκεται πλεον κοντα στα 400. Το 0-100 δεν εντυπωσιαζει (6,1 sec και μαλιστα σε καλη ασφαλτο)) αλλα εχει γραψει με vbox 100-200 κοντα στα 9 sec που το τοποθετει μπροστα απο πολλα δυνατα αυτοκινητα. Αυτο εμενα μου ειναι αρκετο για να παραβλεψω τα οποια αλλα μειονεκτηματα εχει αυτο το setup, καθως και σε roll on τυχαιες αναμετρησεις στο δρομο ειναι πολυ δυσκολος αντιπαλος.
    Το στριψιμο ειναι ιδιατερα απαιτητικο (αλλα και αγχωδες) σε αυτα τα σταδια βελτιωσης καθως η υπερβολικη ροπη δεν βοηθαει καθολου ιδιαιτερα σε κλειστα κομματα (λυση ομως υπαρχει και λεγεται τετρακινηση). Αλλιως παραμενουμε σε χαμηλοτερα σταδια ροπης και ιπποδυναμης.

    Διαλεγεις και παιρνεις

  3. The Following 4 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    andreas_R (26-10-15), chrisgiapz3 (26-10-15), Lambros46 (26-10-15), Vasilis M3 (26-10-15)

  4. #3
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    πφφφφφ...γεμίσαμε vagιτες.....
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  5. The Following 3 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (26-10-15), scania124 (11-11-15), turbodog (25-10-15)

  6. #4
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    πφφφφφ...γεμίσαμε vagιτες.....
    'Ολοι μια μερα με VAG θα καταληξετε'

    (προφητικα λογια αλλου μελους. Αλλα δεν θυμαμαι ποιανου μελους )

  7. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (26-10-15)

  8. #5
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    χίλιες φορές με το αστικό!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  9. The Following 2 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (26-10-15), doctore (26-10-15)

  10. #6
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    χίλιες φορές με το αστικό!
    Μην σε πετυχω πουθενα, θα βλεπεις μονιμα τις μπουκες

    (που ειναι και διπλες, R32 look λεμεεεε)

  11. The Following 2 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (26-10-15), pilot (25-10-15)

  12. #7
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Θα φροντίσω να είμαι με το Ninja! Χαχαχαχαχα
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  13. The Following 3 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (26-10-15), trifonas (26-10-15), turbodog (25-10-15)

  14. #8
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    'Ολοι μια μερα με VAG θα καταληξετε'

    (προφητικα λογια αλλου μελους. Αλλα δεν θυμαμαι ποιανου μελους )

    Χρόνια πολλά τουρμπόσκυλο και του χρόνου πισωκίνητος

  15. The Following 2 Users Say Thank You to doctore For This Useful Post:

    turbodog (26-10-15), Vasilis M3 (26-10-15)

  16. #9
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ευχαριστω για την γνωμη σου Δημητρη-χρονια πολλα κιολας-το GTI V ειναι το πιο ωραιο εσωτερικα απο τα 3,το δευτερο πιο ομορφο θεωρω μετα το RS-υποκειμενικο-και οδηγικα ειναι λιγοτερο ας πουμε σκληροπυρηνικο απο τα 3 χωρις αυτο να το κανει χειροτερο απο τα αλλα 2.

    Δεν το εχω απορριψει καν,απλα δεν θελω να αποφασισω κατι που δεν με γεμιζει και ψαχνω να παρω αλλο μετα.Εχεις δικιο που λες οτι το RS ειναι για petrolhead οπως και το TYPE-R θεωρω προσωπικα.

    Το RS παντως εχει αρκετη ζητηση ακομα και στην Ελλαδα,εχουνε πουληθει τα 2 τελευταια χρονια τουλαχιστον 10-15 αυτοκινητα ποσο μεγαλο αν σκεφτει κανεις ποσο σπανια ειναι.Ακομα και φετος πουληθηκανε αυτη την δυσκολη χρονια γυρω στα 5-7 αυτοκινητα περιπου.

    Απο την αλλη και τα TYPE-R πουλανε καλα,ειδικα οτι εμφανιζεται εκει στα 5-6.500 ευρω φευγουνε σφαιρα.Οπως προειπα,η θεση του λεβιε,το αδιαφορο εσωτερικο οπως και η αδιαφορη εμφανιση με κρατανε πισω καπως,απο μοτερ και στησιμο κτλ δεν το συζητω και αξιοπιστια σιγουρα το καλυτερο ολων.

    Το GOLF GTI V ειναι πολυ πετυχημενο εμπορικα,πουλησε πααααρα πολυ στη χωρα μας και οχι μονο,καθημερινα τα βλεπω να κυκλοφορουνε ασταματητα και ειναι ομορφο κατα τη γνωμη μου.
    insane in the ///Midbrain

  17. #10
    Εγγραφή
    17-01-10
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    1.024
    Thanked
    2300
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ευχαριστω για την γνωμη σου Δημητρη-χρονια πολλα κιολας-το GTI V ειναι το πιο ωραιο εσωτερικα απο τα 3,το δευτερο πιο ομορφο θεωρω μετα το RS-υποκειμενικο-και οδηγικα ειναι λιγοτερο ας πουμε σκληροπυρηνικο απο τα 3 χωρις αυτο να το κανει χειροτερο απο τα αλλα 2.

    Δεν το εχω απορριψει καν,απλα δεν θελω να αποφασισω κατι που δεν με γεμιζει και ψαχνω να παρω αλλο μετα.Εχεις δικιο που λες οτι το RS ειναι για petrolhead οπως και το TYPE-R θεωρω προσωπικα.

    Το RS παντως εχει αρκετη ζητηση ακομα και στην Ελλαδα,εχουνε πουληθει τα 2 τελευταια χρονια τουλαχιστον 10-15 αυτοκινητα ποσο μεγαλο αν σκεφτει κανεις ποσο σπανια ειναι.Ακομα και φετος πουληθηκανε αυτη την δυσκολη χρονια γυρω στα 5-7 αυτοκινητα περιπου.

    Απο την αλλη και τα TYPE-R πουλανε καλα,ειδικα οτι εμφανιζεται εκει στα 5-6.500 ευρω φευγουνε σφαιρα.Οπως προειπα,η θεση του λεβιε,το αδιαφορο εσωτερικο οπως και η αδιαφορη εμφανιση με κρατανε πισω καπως,απο μοτερ και στησιμο κτλ δεν το συζητω και αξιοπιστια σιγουρα το καλυτερο ολων.

    Το GOLF GTI V ειναι πολυ πετυχημενο εμπορικα,πουλησε πααααρα πολυ στη χωρα μας και οχι μονο,καθημερινα τα βλεπω να κυκλοφορουνε ασταματητα και ειναι ομορφο κατα τη γνωμη μου.
    Βασικά δεν ξέρω αν έχεις οδηγήσει ΕΡ3, αλλά η θέση του λεβιέ είναι το καλύτερο πράγμα σε αυτό το αυτοκίνητο, ειδικά αν θες να πας γρήγορα
    318 I (Άει) S (Σιχτίρ)

    Κάποτε αδιαφορούσα, τώρα απλά δεν με νοιάζει...
    Μου το 'χα πει!!!

  18. The Following 2 Users Say Thank You to DaywalkeR For This Useful Post:

    dark knight (26-10-15), vagmag (27-10-15)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP