Έπεσε σήμερα στα χέρια μου ένα πολύ ιδιαίτερο κομμάτι έντυπης αυτοκινητικής Εightίλας...
Το βιβλίο "ΥΠΕΡ/ΚΑΤΑ", εκδόσεις ΓΑΛΑΙΟΣ, πρέπει να κυκλοφόρησε κάπου στα '83 - '84 υπό την καθοδήγηση των συντακτών του AUTO - ΕΞΠΡΕΣ. Με ένα απλό ξεφύλλισμα μπορείς εύκολα να αναπολήσεις το κλίμα της εποχής....η βάση της αγοράς περιλαμβάνει μοντέλα κατασκευαστών που σήμερα προκαλούν γέλιο (trabant, lada, zastava) ανώ τα μοντέλα των 1600cc θεωρούνται "κύρους". Πώς μέσα σε μόλις 2 δεκαετίες είχε εξελιχθεί τόσο πολύ η αυτοκινητική κουλτούρα (η ποια???) του Έλληνα ώστε κάπου στα 2005 με 2009 να θεωρεί βάση της αγοράς τα 316 και κύρους από τρίλιτρο και πάνω...Μάλλον δεν μιλάμε για εξέλιξη αλλά για μετάλλαξη χωρίς κανένα αντίκρισμα...
Στα του βιβλίου λοιπόν, το είχε αγοράσει ο πατέρας μου όταν τότε έψαχνε για νέο οικογενειακό. Ήταν ανάμεσα σε Honda Civic, Alfa 33 και Citroen GSA. Tελικά αγόρασε το πρώτο, και η αντοχή του αυτοκινήτου στο χρόνο έδειξε πως έπραξε πολύ σωστά. Το Civic πουλήθηκε το 2008 σε Έλληνα (όχι πολύ συχνό) για 1000 ευρώ (όχι και άσχημα για μοντέλο του '84...). Ιδού τα διθυραμβικά σχόλια του βιβλίου για το Civic:
Kαι παρακάτω τα γραφόμενα του βιβλίου για το Ε30 316. Λίγο κράξιμο πέφτει για την οδική συμπεριφορά...βλέπετε τότε είχε κάνει το μπαμ η μόδα των μπροστοκίνητων που είχαν "καλύτερο κράτημα"...ήταν η εποχή που γράφτηκαν πολύ μαύρες σελίδες στην ιστορία της αυτοκίνησης όταν ένας ένας οι κατασκευαστές το γύρναγαν στο όλα μπροστά...
Εάν σας ενδιαφέρει κάποιο άλλο όχημα της εποχής εκείνης έως 1600cc πολύ ευχαρίστως να σας διαφωτίσω με τα υπέρ και κατά του με φώτο από το βιβλίο.![]()










) του Έλληνα ώστε κάπου στα 2005 με 2009 να θεωρεί βάση της αγοράς τα 316 και κύρους από τρίλιτρο και πάνω...Μάλλον δεν μιλάμε για εξέλιξη αλλά για μετάλλαξη χωρίς κανένα αντίκρισμα...



