Λογικό το βρίσκω γιατί πλέον έχεις διαφορά στην ταχύτητα του αέρα στο ρελαντί... αν έχεις λιγότερο απ' όσο πρέπει η περισσότερο, δύσκολο να το διαπιστώσεις εύκολα ..το πιο πιθανό βέβαια είναι να έχεις περισσότερο. Δεν ξέρω αν έχεις βαλβίδα ρελαντί, το πιο πιθανό είναι να έχεις. Αυτή παίρνει στοιχεία και από το MAF για να λειτουργήσει σωστά, οπότε όταν βγάζεις το MAF εκτός, λειτουργεί σε κάποιο mode ασφαλείας ...αυτό μπορώ να υποθέσω έτσι πολύ χοντρικά...
Λευτέρηηηηηηηηη ΠΟΤΕ ΧΩΡΙΣ ΤΟ MAF ΚΑΙ ΑΣ ΜΠΕΡΕΔΕΥΕΙ.
Το είπε πολύ σωστά ο Νίκος πιο πάνω. Αλλά όταν δεν έχεις Μαφ κουμπωμένοπ εσύ σπρώχνεις αέρα μέσα αλλά στον εγκέφαλο πάει σήμα ατμοσφαιρικής παροχής με αποτέλεσμα να είσαι απίστευτα φτωχός. Πάντα με το ΜΑΦ κουμπωμένο και ας κάνει μπερδέματα
Μου ακουγεται οτι ειναι προβλημα bypass/blow off valve. O κομπρεσσορας που εχεις ειναι πιθανον να σηκωνει πιεση και στο ρελαντι (αυτο μπορεις να το τσεκαρεις). Αν σηκωνει, θα πρεπει να 'σπασεις' την πιεση στο ρελαντι ωστε το αμαξι να εχει τιμες ατμοσφαιρικου στην εισαγωγη, οταν βρισκεσαι στο ρελαντι. Και αφου χρησιμοποιεις MAF η επιστροφη της by pass valve μετα το MAF αλλα πριν το κομπρεσσορα.