Σελίδα 9 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 81 έως 90 από 111

Θέμα: Ε46 τρέμουλο στο τιμόνι

  1. #81
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων
    To βαριδι διορθωνει - ισοζυγιζει το ζαντολαστιχο για να περιστρεφεται χωρις ταλαντωση.

    Οταν απαιτειται μεγαλο βαριδι, σημαινει οτι το ελαστικο καπου έχει ατέλεια (περισοτερο βαρος) και ομοιως και η ζαντα. Αν αυτες οι 2 ατελειες ελαστικου και ζαντας συμπεσουν τότε ειναι που χρειαζεται πολυ βαριδι απεναντι για να ισοφαριστει το βαρος. Οποτε αντι να φορτωνουμε το ζαντολαστιχο με βαριδι περιστρεφουμε το ελαστικο ώστε η ατελεια του να ειναι αντιδιαμετρικα με την ατελεια της ζαντας (απεναντι).

    Ουφ δεν μπορω καλυτερα.
    Ωραίος, thanks Κώστα. Γηράσκω αεί διδασκόμενος.
    Επομένως η λογική λέει ότι βαρυέται ο λαστιχάς να ξεφουσκώσει το λάστιχο και να το περιστρέψει, οπότε κοπανάει βαρίδια
    Το ερώτημα μου όμως είναι πως πανάκριβες ζάντες, εννοείται απάτητες και ποιοτικά ελαστικά, να θέλουνε από 20 ως 40γρ. βαρίδια?
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  2. #82
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.185
    Thanked
    10610
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο giannis_compact Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μα σε όλες έγινε ζύγισμα. Σε αυτόν το μάστορα πήγα καθαρά γιατί είχε μηχάνημα που ισιάζει ζάντες, επειδή δεν μπορώ τα ''θα τις βγάλω, θα τις στείλω να τις φτιάξουν και τις ξαναβάζουμε αύριο'', άν καταλαβαίνετε τί εννοώ.
    Γιαννη πεταξου μεχρι τον Χρηστο να στα φτιαξει - μην παιδευεσαι άλλο...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ωραίος, thanks Κώστα. Γηράσκω αεί διδασκόμενος.
    Επομένως η λογική λέει ότι βαρυέται ο λαστιχάς να ξεφουσκώσει το λάστιχο και να το περιστρέψει, οπότε κοπανάει βαρίδια
    Το ερώτημα μου όμως είναι πως πανάκριβες ζάντες, εννοείται απάτητες και ποιοτικά ελαστικά, να θέλουνε από 20 ως 40γρ. βαρίδια?
    Συμβαινει, τπτ δεν βγαινει τελειο

  3. The Following 2 Users Say Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    gant (20-06-13), ghost-rider (20-06-13)

  4. #83
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λοιπόν, σήμερα το πρωί έγινε αυτοψία στο δικό μου.
    225/40X18 μπρος-πίσω, conti5, σε m clubsport, v-spoke style 72 ζάντες.
    Έχουμε και λέμε:
    ΕΔ = 45 γραμμάρια
    ΕΑ = 30
    ΠΔ = 40
    ΠΑ = 65

    Δεν είμαι στην Θεσσαλονίκη να δώ και το πεζώ, αλλά απ το μάτι και μόνο και κείνο έχει πάνω-κάτω γύρω στα 30γραμ. απ όταν μπήκαν οι πανάλαφρες OZ Superleggera ολοκαίνουργιες με λάστιχα uniroyal 195/50X15.
    65 γρ και δεν το έψαξε ?
    Δεν σου είπε τίποτα ?

  5. #84
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    65 γρ και δεν το έψαξε ?
    Δεν σου είπε τίποτα ?
    Η αλήθεια είναι, όταν είχα τον μικροσυντονισμό στην πλάτη μετά τα 160 και γνώριζα πως σίγουρα είναι απ τα πίσω ζαντολάστιχα, με τον έλεγχο που κάναμε μου είπε πως οι 3 θέλουν λίγο ίσιωμα και τις έστειλε στον Λαζαρίδη που έχει πρέσα και βαφές ζαντών και θεωρείται κορυφαίος εδώ πάνω.
    Για την 4η μου είπε πως είναι πολύ λίγο και τσάμπα θα δινα το 30αρικο και ότι έρχεται με την ζυγοστάθμιση.
    Μάλλον θα πρόκειται γι αυτήν Βασίλη.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  6. The Following User Says Thank You to gant For This Useful Post:

    doctore (20-06-13)

  7. #85
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μιλησαμε με το Χρηστο, εξυπηρετικος οπως παντα και προθυμος να βοηθησει σε ολα, μου ειπε τι να κανω. Το οτι τρανταζει απο πισω οταν παταω φρενο απο τα πολλα με ανησυχει. Για να μην πει κανεις οτι εχω στραβο σασι λεω οτι το αμαξι δεν εχει χτυπησει.

  8. #86
    Εγγραφή
    29-03-13
    Μηνύματα
    140
    Thanked
    135
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αφού διάβασα ολο το ποστ είπα και γω να πω την κουταμαρα μου..Το 2009 έβαλα τα ολοκαινουργια τοτε Conti sport contact3.Η πρώτη 4αδα βρέθηκε ελλατωματική μεσα σε 1000-1500 χλμ με τα ιδια ΑΚΡΙΒΩΣ συμπτώματα. Μου τα αντικατέστησε η επισημη αντιπροσωπεία της Conti αφου έστειλε τον τεχνικό επιθεωρητη Β. Ελλάδος (Τότε ήμουνα ΠΟΛΥ Βόρεια).Το 2ο σετ ήτανε μία από τα ίδια μην σου πω χειρότερο...Απελπίστηκα από τους Γερμανούς και δεν ξαναβάζω την ίδια μάρκα.Αυτό που παθαίνανε και τα 2 σετ ήταν ακτινική παραμόρφωση. Για να το καταλάβεις όταν ξανακάνεις αυτή την τρελη επιστήμη που λέγεται ζυγοστάθμιση παρατηρησε το πέλμα του ελαστικού εαν κάνει βουναλάκι κατα μήκος του πέλματος πλέον του ενός χιλιοστού και συγκρινετο με το αντίστοιχο σημείο στο χείλος της ζάντας.Η BMW ΣΤΟ TIS αναφέρει αυτές τις περιπτώσεις και μέσα σε ποιά όρια αυτές είναι αποδεκτές.Για να μην τραβάμε κουπί, αφού γλύτωσα τις ΜΑΜΑ ζάντες από κάτι κουτοπόνηρους ότι δηθεν είναι στραβές και μάλιστα στον αφαλό (λες και έπεσα από C-130) βρήκα λύση με τα παρακάτω:
    1)ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΗΣ BMW ΚΑΙ ΌΧΙ Ο,ΤΙ ΝΑ'ΝΑΙ(Όποιος έχει απορία το γιατί, το συζητάμε)
    2)ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ (Προσωπικά πήγα προς Γαλλία μεριά)
    3)ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    Μια συμβουλή μην το αφήνεις όσο ψυχοφθόρο και να'ναι γιατί ρισκάρεις την ζωή σου, τσιτώνεις τα νεύρα σου και τέλος φθείρεις τρελά την κρεμαγιέρα....
    Εγώ από αυτή την υπόθεση ξέμπλεξα μετά από 1χρόνο περίπου αφού γνώρισα ζαντάδες-λαστιχάδες-καρντανάδες κλπ...Καλή τύχη!!

  9. The Following 4 Users Say Thank You to enatos For This Useful Post:

    diosak (18-06-15), ghost-rider (20-06-13), giannis_compact (20-06-13), Kostas_1 (21-06-13)

  10. #87
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο enatos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αφού διάβασα ολο το ποστ είπα και γω να πω την κουταμαρα μου..Το 2009 έβαλα τα ολοκαινουργια τοτε Conti sport contact3.Η πρώτη 4αδα βρέθηκε ελλατωματική μεσα σε 1000-1500 χλμ με τα ιδια ΑΚΡΙΒΩΣ συμπτώματα. Μου τα αντικατέστησε η επισημη αντιπροσωπεία της Conti αφου έστειλε τον τεχνικό επιθεωρητη Β. Ελλάδος (Τότε ήμουνα ΠΟΛΥ Βόρεια).Το 2ο σετ ήτανε μία από τα ίδια μην σου πω χειρότερο...Απελπίστηκα από τους Γερμανούς και δεν ξαναβάζω την ίδια μάρκα.Αυτό που παθαίνανε και τα 2 σετ ήταν ακτινική παραμόρφωση. Για να το καταλάβεις όταν ξανακάνεις αυτή την τρελη επιστήμη που λέγεται ζυγοστάθμιση παρατηρησε το πέλμα του ελαστικού εαν κάνει βουναλάκι κατα μήκος του πέλματος πλέον του ενός χιλιοστού και συγκρινετο με το αντίστοιχο σημείο στο χείλος της ζάντας.Η BMW ΣΤΟ TIS αναφέρει αυτές τις περιπτώσεις και μέσα σε ποιά όρια αυτές είναι αποδεκτές.Για να μην τραβάμε κουπί, αφού γλύτωσα τις ΜΑΜΑ ζάντες από κάτι κουτοπόνηρους ότι δηθεν είναι στραβές και μάλιστα στον αφαλό (λες και έπεσα από C-130) βρήκα λύση με τα παρακάτω:
    1)ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΗΣ BMW ΚΑΙ ΌΧΙ Ο,ΤΙ ΝΑ'ΝΑΙ(Όποιος έχει απορία το γιατί, το συζητάμε)
    2)ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ (Προσωπικά πήγα προς Γαλλία μεριά)
    3)ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    Μια συμβουλή μην το αφήνεις όσο ψυχοφθόρο και να'ναι γιατί ρισκάρεις την ζωή σου, τσιτώνεις τα νεύρα σου και τέλος φθείρεις τρελά την κρεμαγιέρα....
    Εγώ από αυτή την υπόθεση ξέμπλεξα μετά από 1χρόνο περίπου αφού γνώρισα ζαντάδες-λαστιχάδες-καρντανάδες κλπ...Καλή τύχη!!
    Ευχαριστω πολυ φιλε μου!










    Αν και μου'κανες την καρδια περιβολι!

  11. #88
    Εγγραφή
    30-06-12
    Περιοχή
    Peristeri
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    271
    Thanked
    278
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο giannis_compact Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στα 140 και πάνω δεν τρέμει. Από τα 90 και κάτω πάλι σα να συντονίζει κάτι από πίσω όταν πατάω φρένο, αλλά σε μικρότερο βαθμό. Από τα 90 και κάτω το τιμόνι τρέμει ελάχιστα έως καθόλου.
    Δισκόπλακες και μουαγιέ? Το ότι ειναι καινούριοι οι δίσκοι δε λέει κάτι... Κάνεις ζυγοσταθμιση με τροχούς έξω, μετα ζυγοσταθμιση με τροχούς πάνω στο αμάξι και βλέπεις από που είναι το πρόβλημα!
    BMW 320ci AC Schnitzer

  12. The Following User Says Thank You to teo21 For This Useful Post:

    giannis_compact (20-06-13)

  13. #89
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ωραια. Υπαρχει περπτωση να στραβωσαν οι πισω δισκοι και τα μουαγιε επειδη ηταν στραβες οι ζαντες;

  14. #90
    Εγγραφή
    30-06-12
    Περιοχή
    Peristeri
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    271
    Thanked
    278
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μεγάλη... Δυστυχώς! Απλά τσέκαρε αυτό που σου είπα! Θα δεις από που είναι το πρόβλημα...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη teo21 : 20-06-13 στις 23:50
    BMW 320ci AC Schnitzer

  15. The Following User Says Thank You to teo21 For This Useful Post:

    giannis_compact (20-06-13)

Σελίδα 9 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP