Σελίδα 3 από 6 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 60

Θέμα: σειρά 4

  1. #21
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 120ie87 Εμφάνιση μηνυμάτων


    Εμένα πραγματικά θα με καταπλήξουν τα νέα μπροστοκίνητα! Τα περιμένω πως και πως όπως όλοι μας νομίζω!
    Εννοείται!
    Μόνο μπροστοκίνητα ΒΜW και ξερό ψωμί!
    Detailing Madness

  2. The Following User Says Thank You to stef For This Useful Post:

    120ie87 (16-06-13)

  3. #22
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στα δικα μου ματια φοβαμαι πως ναι.

    Το βλεπω ποιο ομορφο απο 9Χαρι αλλα οχι απο Ε46.

    Γουστα ειναι αυτα ομως.
    +1 μαζί σου σαν το 46 δεν εχει ..

  4. #23
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Απο τις φωτο δεν λεει και πολλα παντως.

    Γενικα αυτο το τεσσαρα, δεν ξερω, αλλα στο λαιμο μου καθεται...απο αυτο ειμαι ηδη προκατειλημενος.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. #24
    Εγγραφή
    08-08-10
    Περιοχή
    Α.Ηλιουπολη
    Μηνύματα
    9.952
    Thanked
    27412
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    BMW 4 Series Coupe vs. Audi A5 vs. Mercedes-Benz E-Class Coupe








    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


    Current World Population Clock

    U.S.National Debt Clock



    Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!

  6. The Following 7 Users Say Thank You to A8hnaios For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (16-06-13), Eleni (03-11-13), EVERGET (17-06-13), gant (16-06-13), Kostas_1 (16-06-13), nik200 (18-06-13), Vassilis ///M (17-06-13)

  7. #25
    Εγγραφή
    08-08-10
    Περιοχή
    Α.Ηλιουπολη
    Μηνύματα
    9.952
    Thanked
    27412
    Rides
    2

    Προεπιλογή








    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


    Current World Population Clock

    U.S.National Debt Clock



    Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!

  8. The Following 6 Users Say Thank You to A8hnaios For This Useful Post:

    aristent (16-06-13), chrisgiapz3 (16-06-13), Eleni (03-11-13), gant (16-06-13), Kostas_1 (16-06-13), ntinos (17-06-13)

  9. #26
    Εγγραφή
    08-08-10
    Περιοχή
    Α.Ηλιουπολη
    Μηνύματα
    9.952
    Thanked
    27412
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    The new BMW 4 Series Coupe is here and it will compete in the midsize two-door premium segment against similar offerings from Audi and Mercedes-Benz. BMW 4 Series Coupe aims to lure customers away from the Audi A5 and Mercedes-Benz E-Class Coupe, two models that had a more recent refresh.

    So why did we choose to compare the 4 Series against the E-Class Coupe? Just as in our previous comparison, we wanted to go with two models that are close in size and dimensions, and that are based on the mid-size sedans of their respective brand. Mercedes-Benz E-Class Coupe is based on the C-Class sedan, while the 4 Series uses the same platform as the F30 3 Series.

    All three models are moving in a window in overall length of less than eight centimeters and are based on the mid-size sedans of their respective brand. Without a doubt that the C-Class Coupe is the “typical” competitor here, but from a design standpoint, we chose the E-Class Coupe for this exercise. The BMW 4 Series comes with a rear-wheel drive and xDrive setup, while the Audi A5 uses its renowned QUATTRO system. The E-Class Coupe is the only one from the bunch with a rear-wheel drive only setup.

    Design wise each one of those three models have their own following. The Audi A5 stands out with a flashy, younger look that dominates the road with its oversize front-grille and road-focused LED headlights. The E-Class has the allure of a gentleman with fine, yet sharp and attractive lines that emphasize the sporty character of a two-door premium car. The new 4 Series, while moved away a bit from the concept car shown in Detroit, it still keeps the DNA of the brand with dynamic, aggressive and sporty lines, a lower and muscular stance, and a premium look. Inside, the typical comparison stands here as well. The Audi A5 is all about gadgetry-driven design and eye-candy, an angle that the brandΆs followers certainly enjoy. The E-Class Coupe is all about class, quality and craftsmanship, while not sacrificing the sporty angle of the car. The new 4 Series is quite a surprise for us. While the interior is similar to the F30 3 Series, there are still plenty of fine details that makes it stand out and differentiate itself from the sedan. High quality materials are used all-around, and additional gadgets like the iDrive Touch Controller are now available to order. The driver-oriented architecture is maintained not only within the exterior design, but also inside where the cockpit wraps around the drive. The standard eight-speed automatic gearbox comes with the wheel-mounted paddle shifters, but fans of the manual can always order the no-cost option.

    If there is one thing that those cars share inside is the great sport seats, typical to a dynamic two-door vehicle.

    Plenty of other details differentiate the three cars from each other, but we will turn it over to you to tell us what your thoughts.


    https://www.bmwblog.com/



    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


    Current World Population Clock

    U.S.National Debt Clock



    Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!

  10. The Following 6 Users Say Thank You to A8hnaios For This Useful Post:

    120ie87 (16-06-13), aristent (16-06-13), Eleni (03-11-13), EVERGET (17-06-13), gant (16-06-13), nik200 (18-06-13)

  11. #27
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    το 4 ειναι προχω.... και ομορφο
    προσωπικα βγαζω το καπελο στο σχεδιαστικο τμημα της bmw, αφου καταφερε το κουπε της σειρας 3 να συγκρινετε με την σειρα Ε της μερκ και το Α5 της αουδι
    αν ηταν αλλες εποχες θα πηγαινε η ανταλλαγη συνεφο......

  12. The Following 4 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    aristent (16-06-13), Eleni (03-11-13), gnx (16-06-13), Ptboul (17-06-13)

  13. #28
    Εγγραφή
    18-05-10
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    697
    Thanked
    635
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σε σχεση με τον ανταγωνισμο πολυ καλο... και σε σχεση με το ε92 πολυ καλο...

    διλιτρακι με 250 αλογα ειναι εξαιρετικο...

    ε46... δεν ειναι ομως...

  14. #29
    Εγγραφή
    15-06-11
    Περιοχή
    Πειραιάς
    Ηλικία
    33
    Μηνύματα
    234
    Thanked
    517
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Νομίζω ότι θα έπρεπε να το συγκρίνουν με τη c coupe όχι,με την e.

    Στάλθηκε από το LT22i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

  15. The Following User Says Thank You to jkourkoulis For This Useful Post:

    Ptboul (17-06-13)

  16. #30
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bellof-3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε σχεση με τον ανταγωνισμο πολυ καλο... και σε σχεση με το ε92 πολυ καλο...

    διλιτρακι με 250 αλογα ειναι εξαιρετικο...

    ε46... δεν ειναι ομως...

    Να δούμε το 2λιτράκι με τα 250 άλογα ποιος θα το πάρει βέβαια...
    Detailing Madness

Σελίδα 3 από 6 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP