εδω τις βρηκα τις φωτο:https://f10.m5post.com/forums/showthread.php?t=849641
...δεν διαβασα ολο το "κατεβατο",αλλα ειχα την εντυπωση οτι ο τυπος εβγαλε φωτο πρωτα απ'εξω και μετα στο ταξιδι με το αεροπλανο.
εδω τις βρηκα τις φωτο:https://f10.m5post.com/forums/showthread.php?t=849641
...δεν διαβασα ολο το "κατεβατο",αλλα ειχα την εντυπωση οτι ο τυπος εβγαλε φωτο πρωτα απ'εξω και μετα στο ταξιδι με το αεροπλανο.
pilot (15-06-13)
απλά δες τα winglet στα ακροπτερύγια. διαφορετική σχεδίαση.![]()
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
You have right.
αυτα προσεξα και εγω,αλλα λεω μηπως και αλλαζουν σχημα,αφου δεν ξερω πως λειτουργουν.....εδω ειναι βαμμενα κοκκινα:
![]()
όχι είναι σταθερές επιφάνειες που σκοπό έχουν να μειώσουν τους στροβιλισμούς(wake turbulence) που δημιουργούνται απο την διαφορά πίεσης στην άνω και κάτω επιφάνεια της πτέρυγας.
Λιγότεροι στροβιλισμοί=λιγότερο drag=λιγότερα καύσιμα. Έχει υπολογιστεί έως και 3% οικονομία στα καύσιμα.
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Ο V-2500 του Α320 καίει σχεδόν 2 τόνους/ώρα σε ταχύτητα ταξιδιού..![]()
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
BILL007 (16-06-13)
αρα 60 λιτρα ΚΗΡΟΖΙΝΗ λιγοτερη ανα ωρα!!!
...να μην εχει κανα 3-4 ευρω το λιτρο???....200 ευρο μειον,δεν ειναι και ασχημα ανα ωρα!!!
Kostas_1 (16-06-13), pilot (16-06-13), Vassilis ///M (17-06-13)