Ε21, με μοτέρ από Ε30 1800κ.ε, L-Jetronic, 115 άλογα.
Κάτι παρόμοιο.
Αλλαγή 2 ψυγείων, το δεύτερο μεγαλύτερο, custom με περισσότερες κυψέλες. Αντλία, θρμοστάτης όλα οκ αλλά μόνο στο κατακαλόκαίρο όταν ακίνητο δούλευε στο ρελαντί, σε μισή ώρα η θερμοκρασία πλησίαζε τα κόκκινα. Όταν απλά τσουλούσε ακόμη και με πρώτη στις 5000 στροφές και ανηφόρα, η θερμοκρασία έπεφτε στα φυσιολογικά επίπεδα της. Μερικοί υπέθεσαν κάποια πολύ μικρή ρωγμή στο μπλοκ, τίποτα δεν βρέθηκε, καμμιά εξήγηση δεν δόθηκε ποτέ και το αμάξι δόθηκε στον επόμενο έτσι.









Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.
Απάντηση με παράθεση
