Ε21, με μοτέρ από Ε30 1800κ.ε, L-Jetronic, 115 άλογα.
Κάτι παρόμοιο.
Αλλαγή 2 ψυγείων, το δεύτερο μεγαλύτερο, custom με περισσότερες κυψέλες. Αντλία, θρμοστάτης όλα οκ αλλά μόνο στο κατακαλόκαίρο όταν ακίνητο δούλευε στο ρελαντί, σε μισή ώρα η θερμοκρασία πλησίαζε τα κόκκινα. Όταν απλά τσουλούσε ακόμη και με πρώτη στις 5000 στροφές και ανηφόρα, η θερμοκρασία έπεφτε στα φυσιολογικά επίπεδα της. Μερικοί υπέθεσαν κάποια πολύ μικρή ρωγμή στο μπλοκ, τίποτα δεν βρέθηκε, καμμιά εξήγηση δεν δόθηκε ποτέ και το αμάξι δόθηκε στον επόμενο έτσι.