Το οτι ειναι πιο user friendly σε σχεση με τα προηγουμενα, μου την δινει τρελα...
Ακου εκει τετραδιευθηνση και στανταρ αυτοματο. Αισχος...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Συμπε, το χειροκινητο κιβωτιο εχει ριξει τιτλους τελους εδω και πολλα χρονια γιατι στην ουσια σε σπορ ή αγωνιστικα αυτοκινητα δεν εχει λογο υπαρξης.
Απο σοβαρα αγωνιστικα αμαξια που φτιαχνονται για να βγαζουν χρονους δεν υπαρχει κανενα με χειροκινητο κιβωτιο.
Το ιδιο γινεται και με σπορ αμαξια που βγαζουν οι εταιρίες.
Η Πορσε, αργησε αλλα το εκανε τωρα.
Απαραδεκτο για μενα ηταν τα αυτοματα - triptonic κιβωτια που εφοδιαζε μεχρι προσφατα τα αυτοκινητα της.
M3 CSL
Θωμά με την τετραδιεύθυνση προσπάθησαν να λύσουν κάποια εγγενή μειονεκτήματα του αυτοκινήτου που οφείλονται στο κοντό μεταξόνιο και την έλλειψη βάρους εμπρός....βελτιώνοντας τη σταθερότητα στα πολλά και κάνοντάς το πιο άμεσο και υπάκουο στην απαιτητική οδήγηση. Δεν το βρίσκω κακό...αλλά εντυπωσιακό μιας και οι άνθρωποι βρίσκουν τρόπους να υπερνικήσουν το αρνητικό αντίκτυπο των δυνάμεων της φυσικής...μαγκιά τους.
Όσο για το κιβώτιο, μην ξεχνάμε πως είναι το πρώτο διπλοσύμπλεκτο που μπορείς να συμπλεκτάρεις με τα paddles. Oπότε μέχρι και το τελευταίο μειονέκτημα των flappy κιβωτίων, η έλλειψη συμπλέκτη, στην περίπτωση του GT3 αναιρείται:
"The PDK comes with a "paddle-neutral" feature. If the driver pulls both shift paddles simultaneously, both clutches are opened and the flow of power from engine to real wheels is cut off. The driver might need this to neutralise the car when it is understeering. Once both shift paddles are released, the clutch engages again."
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη EVERGET : 14-06-13 στις 15:39
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Η ελαφρια ασταθεια στα πολλα ειναι χαρακτηριστικο των 911. Οσο για τα κιβωτια, συμφωνω εν μερη.
Δεν τα ειδα παλαιοτερα να υστερουν τα γκε τε τρια σε σχεση με τον ανταγωνισμο και αυτοματα κιβωτια.
Τωρα αν μιλαμε για το πως μπορουμε να μετατρεψουμε ενα καθαροαιμο αυτοκινητο να μπορει να παει ταπα στα χερια ενος μεσου οδηγου, οκ, παω πασο...
Το αμαξι ειναι 30 κιλα ελαφρυτερο αν δεν κανω λαθος απο τη προηγουμενη σειρα, ενω το σαζμαν του ειναι 60 κιλα βαρυτερο.
Ενα οριτζιναλ γκε τε τρια σαν και αυτα που εβγαιναν μεχρι τωρα χωρις την τετραδιευθυνση και την γελοιοτητα με τα 20αρια, θα ηταν απλα 90 κιλα ελαφρυτερη...
Το 4.0 ειναι αυτο που εκανε τη ζημια...για να μπορεσει η καινουρια σειρα να ξεπερασει την προηγουμενη, η χρηση τεχνολογιας ηταν απαραιτητη.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Τα 20άρια είναι εξτρά.
chief (14-06-13), Vasilis M3 (17-06-13)
Το αμαξι ειναι πανέμορφο και πύραυλος.....
Τώρα τα περί βαρύτερου Σασμαν και 20αρες..... Μου θυμίζει κουβέντα αντρών που περνά απο μπροστά τους Μ@υναρα επιπέδου μις κόσμος.... Και αφού ξέρουν ότι δεν θα την απαυτωσουν ποτε... Ψάχνουν μειονέκτημα.....και για να μην στραβώσει ο άσχημομουρης, και γω ψάχνω να της βρω μειονέκτημα.....![]()