Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 40

Θέμα: E46 2.200 τελική ταχύτητα

  1. #1
    Εγγραφή
    09-06-13
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    23
    Thanked
    9
    Rides
    1

    Προεπιλογή E46 2.200 τελική ταχύτητα

    Καλησπέρα, είμαι νέος στο forum και βλέπω πολλά ενδιαφέροντα θέματα. Εχω ένα Ε46 και έκανα μια μετατροπή απο 1900 κυβικά τετρακύλινδρο σε 2200 εξακύλινδρο μαζί με σασμάν. Η τελική ταχύτητα όμως παρέμεινε στα ίδια (210χλμ). Εάν αλλάξω διαφορικό θα μεγαλώσει η όχι? Αν κάποιος έχει Ε46 2200 μπορεί να μου πεί τι τελική βγάζει?

    Ευχαριστώ πολυ.

  2. #2
    Εγγραφή
    07-04-12
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    438
    Thanked
    242
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κράτησες το διαφορικό από το 19αρι ? Αν ναι λογικό η ταχύτητα να παραμείνει
    στα ίδια πλαίσια

    Αν βάλεις το διαφορικό από το 2.2 θα είσαι σίγουρα πάνω από τα 210 που λες

    Με το πιο κοντό βήμα από την άλλη κερδίζεις στην επιτάχυνση

    Τώρα εξαρτάται από σένα για τι χρήση το θες

  3. The Following 4 Users Say Thank You to NikosE92 For This Useful Post:

    ariskap (10-06-13), BILL007 (10-06-13), nikos1400 (13-06-13), Vassilis ///M (10-06-13)

  4. #3
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Λογικα πρεπει να ανεβαζε μεχρι τον κοφτη στροφων με την παλια μηχανη.
    Το ιδιο κανει και με την καινουρια σου.
    Το σασμαν ειναι ιδιο, τουλαχιστον στα βηματα.

    Με διαφορικο 3,38 απο 320 2.200 θα δεις + -230.
    Κατι λιγοτερο απο 230 αν δεν κανω λαθος στις 6500.

  5. The Following 4 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    ariskap (10-06-13), Bazil Van Sinner (10-06-13), nikos valvetronic (10-06-13), Vassilis ///M (10-06-13)

  6. #4
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λογικα πρεπει να ανεβαζε μεχρι τον κοφτη στροφων με την παλια μηχανη.
    Το ιδιο κανει και με την καινουρια σου.
    Το σασμαν ειναι ιδιο, τουλαχιστον στα βηματα.

    Με διαφορικο 3,38 απο 320 2.200 θα δεις + -230.
    Κατι λιγοτερο απο 230 αν δεν κανω λαθος στις 6500.
    To 3,38 ειναι κοντο...δεν νομιζω να τα δει.

  7. #5
    Εγγραφή
    09-06-13
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    23
    Thanked
    9
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Η αλήθεια είναι πως απο άποψη επιτάχυνσης είναι πολύ καλά για 2.2 και στις ανιφόρες δεν κόβει και δεν ζορίζεται πολύ, αλλά απο την άλλη θα ήθελα να περάσω και τα 210χλμ. Μόνο σε ταξίδια το χρησιμοποιώ. Απο κατανάλωση τι διαφορά θα υπάρξει?

  8. #6
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ariskap Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η αλήθεια είναι πως απο άποψη επιτάχυνσης είναι πολύ καλά για 2.2 και στις ανιφόρες δεν κόβει και δεν ζορίζεται πολύ, αλλά απο την άλλη θα ήθελα να περάσω και τα 210χλμ. Μόνο σε ταξίδια το χρησιμοποιώ. Απο κατανάλωση τι διαφορά θα υπάρξει?
    Με μακρυ διαφορικο θα δεις 230+ και φυσικα λιγοτερη καταναλωση.

  9. The Following User Says Thank You to Bitz For This Useful Post:

    BILL007 (10-06-13)

  10. #7
    Εγγραφή
    09-06-13
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    23
    Thanked
    9
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Βασικά περίμενα να ακούσω οτι θα έχει μεγαλύτερη κατανάλωση, αν όντως ισχύει η μίκρότερη κατανάλωση αξίζει να το αλλάξω, γιατι θα μεγαλώσει και η τελική.

    Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!!!

  11. #8
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.604
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Με το 2,2 και 3.38 έχεις +-230 στις 6500 όπως πολύ σωστά είπε γκοστ(Γιάννης?)

  12. The Following 2 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    ariskap (10-06-13), ghost-rider (10-06-13)

  13. #9
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos valvetronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με το 2,2 και 3.38 έχεις +-230 στις 6500 όπως πολύ σωστά είπε γκοστ(Γιάννης?)
    Οποτε συμπερασμα...
    Το διομισαλιτρο εχει 250 και το τριλιτρο 270.
    Και με 2,92 τι θα εχουν ολα αυτα;

  14. #10
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos valvetronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    γκοστ(Γιάννης?)
    Ηλιας!!

  15. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    DK (10-06-13)

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP