2 ενδειξεις εχεις ταυτοχρονα. Αν δεν ειναι κοπος ξαναδιαβασε το αγγλικο κειμενακι. Εμενα για να ειμαι ειληκρινης πιο πολυ με νοιαζουν τα logs και το AFR. Αλλωστε γι αυτο και συνεχεια εχω laptop καλωδιωμενο στην OBD. Για να λεμε και του στραβου το δικιο, φυσικα και το απλο κανει δουλεια. Αυτο το συγκεκριμενο το βαζεις οταν το αυτοκινητο δεν το εχεις απλα για να γουσταρεις το αμαξι σου στο δρομο, αλλα οταν προοριζεται για καθαρα πιο "αγωνιστικες" χρησςεις. Εκει τα log files ειναι το ευαγγελιο του κινητηρα γιατι ετσι παιρνεις ενδειξεις για το τι συμβαινει στο μοτερ.
Edit. Επειδη στο κειμενακι τωρα που ξαναβλεπω δεν ειναι ξεκαθαρο δες το αν θες σε φωτο στον Γουγλη.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Azurius : 07-06-13 στις 15:06
BILL007 (07-06-13)
παιδες θα ηθελα την βοηθεια σας για κατι!
μηπως γνωριζει κανεις που μπορω να βρω ανταπτορα
που μπαινει πανω στη βαση του φιλτρου λαδιου κ βγαζει εξοδους για ψυγειο λαδιου?
ξεχασα να αναφερω οτι ειναι για κινητηρα Μ54Β30.
τι μου δίνεις?
Σπυρακο δεν μπορω να σου πω δημοσιως! αλλα δεν θα σε αφησω παραπονεμενο!
m-power_01 (28-08-13), Nick bmwlover (07-04-14)
Εντάξει λοιπόν αφού τα βρήκαμε, και αφού υποσχέθηκες ότι θα μου δωσεις βόλτα το τουρμποκλανίδι σου ...πάμε
Αυτό που ζητάς το έχει και ο turner και ο vac αλλά επειδή ο μεν παντρεύει την κόρη του και ο άλλος περιμένει γεννητούρια ,καταλαβαίνεις ότι η τιμή είναι λίγο τσιμπημένη. Έχουν έξοδα οι άνθρωποι.
Οπότε οι λύσεις είναι άλλες δύο.
Η μία είναι η τοποθέτηση του oil filter housing απο s54 https://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=813133
και η άλλη είναι ''δε γκρικ γουέι'' ΤΟΡΝΟΣ
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=2140
ξέρω με αγαπάς πολύ.
BILL007 (28-08-13), bill_m3 (28-08-13), Konstantinos E60 (28-08-13), Kostas_1 (30-08-13), Leonidas_E39 (28-08-13), Loukas (28-08-13), mormon (28-08-13), Nick bmwlover (07-04-14), Panos 316T (28-08-13), Thomelef (28-08-13), VanVIC (28-08-13), Vassilis ///M (28-08-13), zaharias (22-10-13), zografias (09-01-14)
Λευτέρη το ξέρεις πολύ καλά οτι αμα μπείς σε τέτοιες διαδικασίες, "τελειωμό" δεν έχει.
Τα 350 θα τα βγάλει σχετικά ευκολα με μια πίεση γύρω στα 0,6 bar και με τα ενυσχιμένα εντόσθια και πίεση γύρω στο 1-1,1 bar θα πλησιάσει τα 450.
Το θέμα όμως είναι το πώς θα βγεί αυτή η δύναμη στο δρόμο (και δεν εννοώ το ενισχυμένο δίσκο-πλατώ).
Για να εκιμεταλευτείς τέτοια δύναμη θέλεις, μπλοκέ διαφορικό και άλλες σχέσεις μετάδοσης, π.χ. μια 1η όσο μακριά του Μ3 Ε92, μια 2α όση του 335 Ε92, αλλιώς με 400 άλογα, 1η και 2α ή δεν θα τις πατάει ή απλά θα καίει -πολύ- λάστιχο.
Επίσης, για την αναβάθμιση που σκέφτεται ο mormon, η προσθήκη kit μεθανόλης -με ασφαλή χρήση εννοώ- θα τον εντυπωσιάσει (για λεπτομέριες για το θέμα ας απευθυνθεί στον deepBLUE).
Απο εμένα: ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!
![]()
mormon (28-08-13)
Τα μαμά μπέκ του Μ54Β30 δεν σου φτάνουν για 400 άλογα, θές μεγαλύτερα.
Οταν εγώ ζήτησα απο ESS specs για μεγαλύτερα μπέκ για αποδόσεις που να μπορούν να φτάσουν τα 450 άλογα (με χρήση ESS κομπρέσορα στο δικό μου Ζ3) -αυτό ουσιαστικά αντιστοιχεί στο TS3 spec τους- μου έδωσαν τους Βosch με κωδικό: 0280150558
Αν θυμάμαι σωστά, τα συγκεκιμένα έχουν παροχή 42lbs.
Αυτά φοράει το Ζ3 τώρα (βέβαια έγινε και άλλος προγραμματισμός στην ecu).
A8hnaios (29-08-13), BILL007 (28-08-13), Konstantinos E60 (29-08-13), Leonidas_E39 (28-08-13)
BILL007 (28-08-13)