Σελίδα 8 από 44 ΠρώτηΠρώτη ... 67891018 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 71 έως 80 από 435

Θέμα: M3,M5,335,535 απορίες

  1. #71
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δλδ Ε60 ;;;;
    ε και άμα πιάσω τα 500 άλογα.... μάλλον θα κλείσω και σαν οδηγός

  2. #72
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    δλδ Ε60 ;;;;
    ε και άμα πιάσω τα 500 άλογα.... μάλλον θα κλείσω και σαν οδηγός
    Οχι γιατι και αυτο γεροντιστικο ειναι . Με τεσσερεις πορτες και τοσο ογκο ειναι σα να σερνεις ενα σπιτι μαζι σου, οσο γρηγορο και αν ειναι .
    Πολλες φορες, οταν εισαι μονος σε ενα τοσο μεγαλο αυτοκινητο, κοιτας προς τα πισω καθισματα απο τη θεση του οδηγου και βλεπεις ενα μεγαλο κενο χωρο αφενος και νιωθεις οτι κουβαλας ενα τεραστιο νεκρο ογκο και φορτιο αφετερου.
    Αν δε σ'ενοχλουν ολα αυτα τοτε καλοριζικο το Μ5 ειτε 39 ειτε 60.

  3. The Following 2 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    micz (06-06-13), vagmag (06-06-13)

  4. #73
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos Allroad Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οχι γιατι και αυτο γεροντιστικο ειναι . Με τεσσερεις πορτες και τοσο ογκο ειναι σα να σερνεις ενα σπιτι μαζι σου, οσο γρηγορο και αν ειναι .
    Πολλες φορες, οταν εισαι μονος σε ενα τοσο μεγαλο αυτοκινητο, κοιτας προς τα πισω καθισματα απο τη θεση του οδηγου και βλεπεις ενα μεγαλο κενο χωρο αφενος και νιωθεις οτι κουβαλας ενα τεραστιο νεκρο ογκο και φορτιο αφετερου.
    Αν δε σ'ενοχλουν ολα αυτα τοτε καλοριζικο το Μ5 ειτε 39 ειτε 60.
    Κάποια μέρα ξέρω με τι θα καταλήξω.....

    Caterham.... ¨η Westfield....
    Κάποτε βρέθηκα πολύ κοντά, το είχα παραγγείλει τις καλές εποχές, αλλά λόγω τότε απατεώνα εισαγωγέα.... πήρα πίσω τα χρήματά μου με δικηγόρο.
    Από τότε, γυρνάω από εδώ και εκεί.... και ξέρω ότι αυτή θα είναι η κατάληξη... αλλά μέχρι τότε... μάλλον η διαδρομή θα ήθελα να έχει όσες περισσότερες εμπειρίες γίνεται.

    Ξέρω ότι σε αυτά τα μεγάλα αυτοκίνητα, θα με ενοχλήσει η κατανάλωση, τα ακριβά σέρβις, τα ελαστικά, το βάρος, το μήκος, το φάρδος κλπ .... αλλά caterham, αριστεροτίμονο, με πινακίδες, που να μη ζητάει ο ιδιοκτήτης στην Ελλάδα τη μάνα του και τον πατέρα του δε βρίσκω.

  5. The Following User Says Thank You to vagmag For This Useful Post:

    120ie87 (06-06-13)

  6. #74
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    92αρι μ3 430 αλογα εχει μιαμιση κολωνα διαφορα απο στοκ 92αρι.
    50 αλογα στο 39αρι ειναι πολυ μεγαλη διαφορα κ σε δυναμη κ ροπη.
    Κοντα 2 κολωνεσ στα 250.
    Πληροφοριακα ο εβολβ εχει κ 46αρι κ 39αρι κ 60αρι δικα του.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  7. #75
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κάποια μέρα ξέρω με τι θα καταλήξω.....

    Caterham.... ¨η Westfield....
    Κάποτε βρέθηκα πολύ κοντά, το είχα παραγγείλει τις καλές εποχές, αλλά λόγω τότε απατεώνα εισαγωγέα.... πήρα πίσω τα χρήματά μου με δικηγόρο.
    Από τότε, γυρνάω από εδώ και εκεί.... και ξέρω ότι αυτή θα είναι η κατάληξη... αλλά μέχρι τότε... μάλλον η διαδρομή θα ήθελα να έχει όσες περισσότερες εμπειρίες γίνεται.

    Ξέρω ότι σε αυτά τα μεγάλα αυτοκίνητα, θα με ενοχλήσει η κατανάλωση, τα ακριβά σέρβις, τα ελαστικά, το βάρος, το μήκος, το φάρδος κλπ .... αλλά caterham, αριστεροτίμονο, με πινακίδες, που να μη ζητάει ο ιδιοκτήτης στην Ελλάδα τη μάνα του και τον πατέρα του δε βρίσκω.


    Ζητάς όχημα με σκοπό την οδηγική ευχαρίστηση, όπως φαίνεται από τα γραφομενα σου.
    Και οδηγική ευχαρίστηση, κακά τα ψέμματα, σημαίνει χαμηλό βάρος, σωστή αναλογία βάρους εμπρός-πίσω, πισωκίνηση με μπλοκέ βέβαια και όσο το δυνατόν περισσότερη ιπποδύναμη.....

    Μήπως πρέπει να κοιτάξεις αποκλειστικά σε διθέσια?
    (τι τους θες τους ελέφαντες των 1.800κιλών+ ?)
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 06-06-13 στις 15:51

  8. The Following User Says Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    EVERGET (06-06-13)

  9. #76
    Εγγραφή
    18-05-10
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    697
    Thanked
    635
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    καποιο Ζ4Μ ισως?

  10. The Following 2 Users Say Thank You to Bellof-3 For This Useful Post:

    120ie87 (06-06-13), EVERGET (06-06-13)

  11. #77
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 120ie87 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ζητάς όχημα με σκοπό την οδηγική ευχαρίστηση, όπως φαίνεται από τα γραφομενα σου.
    Και οδηγική ευχαρίστηση, κακά τα ψέμματα, σημαίνει χαμηλό βάρος, σωστή αναλογία βάρους εμπρός-πίσω, πισωκίνηση με μπλοκέ βέβαια και όσο το δυνατόν περισσότερη ιπποδύναμη.....

    Μήπως πρέπει να κοιτάξεις αποκλειστικά σε διθέσια?
    (τι τους θες τους ελέφαντες των 1.800κιλών+ ?)
    Τελικά όντως!!!

    Αφού το απόλυτό σου είναι κάποιο caterham και αφού caterham είναι δύσκολο να βρεις, μπορείς να αρκεστείς στο "βαυαρικό TVR" που λέγεται Z4M....
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  12. #78
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Z4M, Lotus..

  13. The Following 2 Users Say Thank You to fanisk For This Useful Post:

    120ie87 (06-06-13), vagmag (06-06-13)

  14. #79
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τελικά όντως!!!

    Αφού το απόλυτό σου είναι κάποιο caterham και αφού caterham είναι δύσκολο να βρεις, μπορείς να αρκεστείς στο "βαυαρικό TVR" που λέγεται Z4M....
    πόση διαφορά ρε παιδιά θα έχω από το Μ3;;;

    Δεν ψάχνω κάτι συγκεκριμένο.
    Γνωρίζω ότι θα καταλήξω εκεί. Ναι το βάρος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της σπορ οδήγησης. Κάποτε κυκλοφορούσα με Λίζα...

    Αλλά.... δεν είμαι τόσο hardcore τύπος . Θέλω και τις ανέσεις μου...

    Δεν ξέρω.... μεγάλο μπέρδεμα.
    Και είναι και δύσκολες εποχές.

    Αν ήταν αλλιώς τα πράγματα , μάλλον δε θα κοιτούσα δεινόσαυρους σε μέγεθος και ηλικία (βλ. Μ5), αλλά θα είχα προσανατολιστεί αλλού.

  15. #80
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Επίσης αν το TVR ήταν αριστεροτίμονο και λίγο πιο αξιόπιστο... θα το δοκίμαζα σίγουρα.

    Έχω σκεφτεί, πως μία καλή λύση ήταν ένα σκάφος Ζ4, Boxster κλπ με μία αρκετά μεγαλύτερη μηχανή . Αλλά δε γίνεται νόμιμα...

Σελίδα 8 από 44 ΠρώτηΠρώτη ... 67891018 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP