Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 278

Θέμα: Νεα πνοη στον κινητηρα

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dimsour9 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εχετε γραψει λαθος τιμη για το ΑΕΜ.
    Πριν 1 μηνα πηρα Wideband και μπαρομετρο.
    180ε εκανε to wideband.
    Η τιμή που έγραψα είναι για το 30-4900 που είναι αρκετά ακριβό. 170 -180 κάνει το "απλό" 30-4100.

  2. The Following User Says Thank You to Azurius For This Useful Post:

    BILL007 (06-06-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    08-09-11
    Μηνύματα
    162
    Thanked
    214
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Azurius Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η τιμή που έγραψα είναι για το 30-4900 που είναι αρκετά ακριβό. 170 -180 κάνει το "απλό" 30-4100.
    Αυτο που λες τι παραπανω εχει δηλαδη?
    Το afr μια χαρα το βλεπω με το 30-41000.

  4. The Following User Says Thank You to dimsour9 For This Useful Post:

    Azurius (06-06-13)

  5. #3
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dimsour9 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτο που λες τι παραπανω εχει δηλαδη?
    Το afr μια χαρα το βλεπω με το 30-41000.
    30-4100
    Ideal AFR monitoring tool for EFI and carbureted applications, and engine dynamometers
    Does not oscillate AFR reading like narrow band sensors
    Reads in AFR or Lambda via a switch in back of gauge housing
    24 Color-coded LED display lights provide immediate reference to engine's air/fuel ratio (AFR) or Lambda ratio
    Included bezels and face plates allow you to personalize the look of your gauge

    30-4900
    Displays both boost or vacuum and AFR or Lambda simultaneously on the same gauge; no free air calibration required - ever; internal boost sensor
    Bosch Wideband UEGO sensor and weld-in bung included On-Board 3+ hour Data logging capability at 20hz per parameter Full color Organic Light Emitting Diode (OLED) Display in center, user selectable feature (boost/vacuum or AFR)
    24 three-color sweeping LEDs, user selectable feature (boost/vacuum or AFR) Intuitive set up software Interchangeable faceplates and bezels (see options, above)
    Data analysis using AEMdata software
    The system contains an on-board data logger for logging over three hours of data recording (20 Hz per parameter) of AFR, RPM, boost, alarm, and others. Data logs can be downloaded for viewing in the new AEMdata software

  6. The Following 2 Users Say Thank You to Azurius For This Useful Post:

    mormon (06-06-13), Panos 316T (06-06-13)

  7. #4
    Εγγραφή
    08-09-11
    Μηνύματα
    162
    Thanked
    214
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Azurius Εμφάνιση μηνυμάτων
    30-4100
    Ideal AFR monitoring tool for EFI and carbureted applications, and engine dynamometers
    Does not oscillate AFR reading like narrow band sensors
    Reads in AFR or Lambda via a switch in back of gauge housing
    24 Color-coded LED display lights provide immediate reference to engine's air/fuel ratio (AFR) or Lambda ratio
    Included bezels and face plates allow you to personalize the look of your gauge

    30-4900
    Displays both boost or vacuum and AFR or Lambda simultaneously on the same gauge; no free air calibration required - ever; internal boost sensor
    Bosch Wideband UEGO sensor and weld-in bung included On-Board 3+ hour Data logging capability at 20hz per parameter Full color Organic Light Emitting Diode (OLED) Display in center, user selectable feature (boost/vacuum or AFR)
    24 three-color sweeping LEDs, user selectable feature (boost/vacuum or AFR) Intuitive set up software Interchangeable faceplates and bezels (see options, above)
    Data analysis using AEMdata software
    The system contains an on-board data logger for logging over three hours of data recording (20 Hz per parameter) of AFR, RPM, boost, alarm, and others. Data logs can be downloaded for viewing in the new AEMdata software
    Το εχεις δουλεψει αυτο??Διοτι δεν βολευει καθολου...Πρεπει καθε φορα να γυρνας την ενδειξη μια θα εχεις καθε φορα..

  8. The Following 2 Users Say Thank You to dimsour9 For This Useful Post:

    BILL007 (07-06-13), mormon (07-06-13)

  9. #5
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dimsour9 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το εχεις δουλεψει αυτο??Διοτι δεν βολευει καθολου...Πρεπει καθε φορα να γυρνας την ενδειξη μια θα εχεις καθε φορα..
    2 ενδειξεις εχεις ταυτοχρονα. Αν δεν ειναι κοπος ξαναδιαβασε το αγγλικο κειμενακι. Εμενα για να ειμαι ειληκρινης πιο πολυ με νοιαζουν τα logs και το AFR. Αλλωστε γι αυτο και συνεχεια εχω laptop καλωδιωμενο στην OBD. Για να λεμε και του στραβου το δικιο, φυσικα και το απλο κανει δουλεια. Αυτο το συγκεκριμενο το βαζεις οταν το αυτοκινητο δεν το εχεις απλα για να γουσταρεις το αμαξι σου στο δρομο, αλλα οταν προοριζεται για καθαρα πιο "αγωνιστικες" χρησςεις. Εκει τα log files ειναι το ευαγγελιο του κινητηρα γιατι ετσι παιρνεις ενδειξεις για το τι συμβαινει στο μοτερ.


    Edit. Επειδη στο κειμενακι τωρα που ξαναβλεπω δεν ειναι ξεκαθαρο δες το αν θες σε φωτο στον Γουγλη.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Azurius : 07-06-13 στις 15:06

  10. The Following User Says Thank You to Azurius For This Useful Post:

    BILL007 (07-06-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP