
Αρχικό μήνυμα απο
SoNiC_77Gr
Λοιπον αλλαξα εχθες το απογευμα στο 46αρι μου (316ci) παρεα με τον κολλητο μου..
-To μαμα φιλτρο αερος κινητηρα με ενα της Κ&N
-Φιλτρο καμπινας
-Μπουζι της Bosch
-Φιλτρο λαδιου της ΜΑΝΝ
-Λαδια ARAL 5-40 (εχω μεινει ευχαριστημενος γι'αυτο κ συνεχιζω να τα χρησιμοποιω!)
-Φιλτρο καυσιμου
Σιγουρα πηρε μια ανασα κ το καταλαβαινω πολυ πιο ομαλα στο πατημα του γκαζιου κ χωρις να εχει καποιο ζορι!
Επισης, ειχα παρατηρησει κατα διαστηματα πριν καποιο καιρο αλλα κ τωρα τελευταια οτι οταν ημουν ρελαντι το αμαξι ανεβαζε απο μονο του στροφες.. 1200-1400 για καποια δευτερολεπτα κ μετα το εριχνε μονο του παλι στο νορμαλ. Με μια μικρη "ψακτικη" που καναμε βλεπει ο κολλητος μου ενα σωληνακι που φευγει απο το καπακι της κεφαλης κ φτανει ξανα στην εισαγωγη αμεσως μετα την πεταλουδα ενα μικρο κοψιμο σε ενα σημειο. Το κομματι εκεινο ειναι λαστιχενιο σε σχεση με το υπολοιπο σωληνακι που ειναι σκληρο πλαστικο κ για καποιον λογο ειχε τσαλακωθει κ ειχε κοπει. Το μονταρω προσωρινα με μια μονοτικη γυρω-γυρω, το κανω μια βολτα κ το "παιξιμο" με τις στροφες εξαφανιζολ! Οποτε μαλλον ηταν αυτο κ με την πρωτη ευκαιρια αλλαζω κ ενα σωληνακι εκει κ ειμαι κομπλε!
Το επομενο βημα? Ζαντες-Λαστιχα με το καλο γιατι δν με βλεπω καλα με τα λαστιχα..
Αλλα εχω απορια, ειναι καλο να αλλαξω τετοια εποχη λαστιχα λογο ζεστης κ καλοκαιριου η να το τραβηξω αν μπορω να περασει το καλοκαιρι??