Σελίδα 3 από 7 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 62

Θέμα: Σκαστρα φσσσπφφφ

  1. #21
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Βάζωντας μια aftermarket σκάστρα δεν σημαίνει οτι έλυσες το πρόβλημα.

    Ο σκοπός τους είναι να εκτονώνουν πλήρως τον υπερπιεσμένο αέρα. Μπορεί να έχετε ακούσει μερικές σκάστρες που κάνουν σαν να τους έχεις βάλει ένα χαρτάκι μπροστά (δεν μπορώ να το περιγράψω καλήτερα) και σκάστρες που εκτονώνουν με ένα δυνατό τσάφ τον αέρα. Το πρώτο είδος είναι απλά ο θάνατος της τουρμπίνας. Εκτονώνουν τον αέρα σε μικρές ποσότητες και έτσι φρενάρει στιγμιαία απότομα και πολλές φορές ο άξονας της τουρμπίνας με αποτέλεσμα την καταστροφή του. Στο παρακάτω βίντεο φαίνεται αυτό το φαινόμενο που λέγεται flutterdamb και οδηγεί το turbo να λητουργεί στα surge points του:



    Αυτό ωφείλεται στην μη επαρκή στεγανοποίηση της σκάστρας και στην ελειπή απόκριση που έχει στο άφημα του γκαζιού. Εδώ έχεται η synchronic bov που έβαλα εγώ. Αλλά θα ανοίξω σχετικό thread για αυτό

  2. The Following User Says Thank You to stratos For This Useful Post:

    Stamatis (29-03-10)

  3. #22
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    το οποίο θρεντ βρίσκεται ΕΔΩ

  4. #23
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο patriNOS Εμφάνιση μηνυμάτων
    λοιπον αρχιζουμε.... η σκαστρα χρησιμοοιηται για να μην φρεναρει η τουρμπινα ή για να μην παιρνει αναποδες στροφες και χαλασει. ο λογος που δεν ακουγες την σκαστρα του στρατου ειναι γιατι μαλλον ειχε κλειστου τυπου και εβαλε ανοιχτου.
    η κλειστου τυπου διοχετευει την ανακουφιση της σκαστρας παλι στην εισαγωγη και για αυτο δεν ακους το μαγικο τσαφ. η ανοιχτου τυπου την διοχετευει στον περιβαλλοντα χωρο και χαριζει αυτο τον ωραιο ηχο στα αυτια μας....
    το που ανοιγει εξαρταται απο πολλα οπως την ιδια την σκαστρα(το ελατηριο που εχει μεσα δηλαδη την σκληροτητα του. για παραδειγμα η δικη μου εχει ρυθμιζομενη σκληροτητα του ελατηριου και μπορω να την δουλεψω στο μοτερ μου παντα απο 0,4 μεχρι και διμπαρο...)αλλα και απο το ιδιο το μοτερ.. το που πρεπει να ανοιγει δεν προλαβαινω να στο αναλυσω τωρα αλλα αν θελεται μπορω να γραωψ καποια στιγμη ενα thread περι σκαστρας αν καποιος αλλος δεν μπορει να το κανει αντι εμου...

    αν εχεις καποιες αποριες ακομη γινε ποιο συγκεκριμενος για να σου δωσω τα φωτα μου...

    ελπιζω να βοηθησα φιλικα patriNOS
    Ακριβως αυτο!!!
    Ι donut understeer...

  5. #24
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Snoopy Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οπότε είναι ενας φτηνός τρόπος να ανεβάσεις πίεση; άρα να πάρεις άλογα;
    Εχουν ΟΛΑ τα αμαξια που ειναι τούρμπο σκάστρα? (κλειστού η ανοιχτου?)
    Νομίζω δεν απαντήθηκαν τα παραπάνω.

    Δηλ. εμένα που δεν ακούγεται έχει σκάστρα κλειστού τύπου ή καθόλου? (Η τουρμπίνα είναι απλή - μη ρουλεμανάτη)

  6. #25
    Εγγραφή
    31-12-09
    Μηνύματα
    634
    Thanked
    268
    Rides
    1

    Talking

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νομίζω δεν απαντήθηκαν τα παραπάνω.

    Δηλ. εμένα που δεν ακούγεται έχει σκάστρα κλειστού τύπου ή καθόλου? (Η τουρμπίνα είναι απλή - μη ρουλεμανάτη)
    εχεις σκαστρα κλειστου τυπου φιλε μου.
    βεβαιως και απαντηθηκαν τα παραπανω... δεν διαβασες σωστα το σημειο που λεω οτι με την σκαστρα δεν ανεβαζεις πιεση αλλα η με το waistgate η με boost control....
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη patriNOS : 30-03-10 στις 15:15

  7. The Following User Says Thank You to patriNOS For This Useful Post:

    Ptboul (30-03-10)

  8. #26
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νομίζω δεν απαντήθηκαν τα παραπάνω.

    Δηλ. εμένα που δεν ακούγεται έχει σκάστρα κλειστού τύπου ή καθόλου? (Η τουρμπίνα είναι απλή - μη ρουλεμανάτη)
    Πάνο όπως είπε πιο πάνω και ο patriNOS δεν δίνει άλογα. Απλά είναι μια μεγάλη ασφάλεια για τον κινητήρα και κυρίως για την υγεία του τούρμπο.

    Για να μην ακούγεται καθόλου μάλλον είναι κλειστού τύπου και όχι ανοιχτού. Λίφο δύσκολο βέβαια για να μην έχει. Αν θές να την εντοπίσεις θα κοιτάξεις πάνω στον σωλήνα που πάει στην πεταλούδα μετά το intercooler (συνήθως εκεί μπαίνει) ή στον σωλήνα απο την τουρμπίνα ώς το intercooler.

    Σε πολύ light τουρμπίσματα δεν έβαζαν μερικοί γιατι έλεγαν οτι δουλεύουν χαμηλή πίεση και να μειωθεί το κόστος. Ελπίζω να μην είσαι μεσα σε αυτούς

    Επίσης, στα σύγχρονα κομπρεσαρίσματα συνηθίζεται να μπαίνει σκάστρα, όχι τόσο στους κομπρέσσορες με λοβούς όπως έχουν οι Βαγγέληδες, ο Βασίλης και ο Λευτέρης αλλά σε αυτά που είναι μισό τούρμπο που περιστρέφονται με πολλές στροφές.

  9. The Following User Says Thank You to stratos For This Useful Post:

    Ptboul (30-03-10)

  10. #27
    Εγγραφή
    31-12-09
    Μηνύματα
    634
    Thanked
    268
    Rides
    1

    Talking

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πάνο όπως είπε πιο πάνω και ο patriNOS δεν δίνει άλογα. Απλά είναι μια μεγάλη ασφάλεια για τον κινητήρα και κυρίως για την υγεία του τούρμπο.

    Για να μην ακούγεται καθόλου μάλλον είναι κλειστού τύπου και όχι ανοιχτού. Λίφο δύσκολο βέβαια για να μην έχει. Αν θές να την εντοπίσεις θα κοιτάξεις πάνω στον σωλήνα που πάει στην πεταλούδα μετά το intercooler (συνήθως εκεί μπαίνει) ή στον σωλήνα απο την τουρμπίνα ώς το intercooler.
    σε αρκετα αμαξια η σκαστρα ειναι πανω στο αλουμινιο της τουρμπινας και οχι στις σωληνωσεις του intercooler... πχ. το scoda το rs την εχει πανω στην τουρμπινα και οι περισσοτεροι που φορανε κο4 για να μην φαινεται οτι εχουν αλλαγμενη τουρμπινα ανοιγουν την πατουριτσα που εχει πανω το αλουμινιο και τοποθετουν εκει την σκαστρα ακριβως οπως ειναι και στην εργοστασιακη τουρμπινα τους.βεβαια ειναι κλειστου τυπου η σκαστρα..

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε πολύ light τουρμπίσματα δεν έβαζαν μερικοί γιατι έλεγαν οτι δουλεύουν χαμηλή πίεση και να μειωθεί το κόστος. Ελπίζω να μην είσαι μεσα σε αυτούς .
    εχει απολυτο δικιο ο φιλος stratos.ptbul αν εισαι μεσα σε αυτους βαλε σκαστρα οπωσδηποτε αν δεν θελεις να παρεις την τουρμπινα στο χερι καποια στιγμη.. αν θελεις κατι φτηνο εχω κατι που ισως σε ενδιαφερει. επισης αν θελεις να ανεβασεις πιεση φτηνα εχω επισης κατι το οποιο σιγουρα θα σε ενδιαφερει...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επίσης, στα σύγχρονα κομπρεσαρίσματα συνηθίζεται να μπαίνει σκάστρα, όχι τόσο στους κομπρέσσορες με λοβούς όπως έχουν οι Βαγγέληδες, ο Βασίλης και ο Λευτέρης αλλά σε αυτά που είναι μισό τούρμπο που περιστρέφονται με πολλές στροφές.
    εδω δεν εχω να πω κατι. δεν εχω ασχοληθει με κομπρεσσορα και οτι δεν ξερω δεν εκφερω αποψη ουτε να δωσω γνωσεις τις οποιες απλα διαβασα αλλα ποτε δεν εφαρμοσα.... προφανως ειναι οπως τα λεει ο stratos που φαινεται να ειναι γνωστης...

  11. The Following 2 Users Say Thank You to patriNOS For This Useful Post:

    Ptboul (30-03-10), stratos (30-03-10)

  12. #28
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο patriNOS Εμφάνιση μηνυμάτων
    σε αρκετα αμαξια η σκαστρα ειναι πανω στο αλουμινιο της τουρμπινας και οχι στις σωληνωσεις του intercooler... πχ. το scoda το rs την εχει πανω στην τουρμπινα και οι περισσοτεροι που φορανε κο4 για να μην φαινεται οτι εχουν αλλαγμενη τουρμπινα ανοιγουν την πατουριτσα που εχει πανω το αλουμινιο και τοποθετουν εκει την σκαστρα ακριβως οπως ειναι και στην εργοστασιακη τουρμπινα τους.βεβαια ειναι κλειστου τυπου η σκαστρα..
    Να και κάτι που δεν ήξερα. Του Πάνου όμως που έχει γίνει μετά το τουρμπισμα δύσκολο να εχει κάτι τετοιο αφού καμία aftermarket τουρμπίνα δεν έχει ενσωματομένη σκάστρα.

    Επίσης, στις τουρμπίνες απο 911 turbo το actuator που έχουν πάνω δεν είναι σκάστρα αλλά μια βαλβίδα για να αλλάζουν την γεωμετρία των πτερυγίων της τουρμπίνας. Ετσι, τρέλανε μας και αλλο Porsche

  13. The Following User Says Thank You to stratos For This Useful Post:

    Ptboul (30-03-10)

  14. #29
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παιδιά σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Όπως έχω τονίσει επανειλημμένα, δεν είμαι καθόλου γνώστης του θέματος.

    Το σετ μπήκε πάντως το '94 λίγους μήνες μετά την αγορά του αυτοκινήτου. Σε μία συνάντηση μέσα στις επόμενες ημέρες με τον Στράτο όπου θα του ρίξει μια ματιά, θα λυθούν αρκετές απορίες και θα πράξω ανάλογα

    Ας μη χαλάσουμε το θρεντ του Σνούπυ

  15. The Following User Says Thank You to Ptboul For This Useful Post:

    stratos (30-03-10)

  16. #30
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οχι δεν χαλαει.
    Συνεχιστε ειναι τρομερα ενδιαφερον.

  17. The Following 2 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    Ptboul (30-03-10), Stefanos_Cool (30-03-10)

Σελίδα 3 από 7 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP