
Αρχικό μήνυμα απο
Dimzan
λοιπον η σκαστρα εκτονωνει οντως την πιεση οταν αφησεις το γκαζι. Το παιρνω απ την αρχη:
Πατας γκαζι, φορτωνει η τουρμπινα και σου παρεχει πιεσμενο αερα στην εσαγωγη.
Οταν εσυ αφησεις το γκαζι θα κλεισει η πεταλουδα και αυτη η πιεση θα πρεπει καπου να διοχετευθει. Αφου η πεταλουδα της εκλεισε το δρομο τοτε μενει η αλλη πλευρα για να εκτονωθει ο αερας, και αυτη η πλευρα ειναι η φτερωτη της τουρμπινας. Αν εκτονωθει εκει ο αερας τοτε η φτερωτη θα φρεναρει αποτομα η αποτομη αυτη αλλαγη της κινησης της προκαλει προβληματα στην τουρμπινα.
Αλλη λυση ειναι να εκτονωσεις τον αερα καπου εναμεσα στο τουρμπο και την πεταλουδα. Εκει μπαινει η σκαστρα. Τα ανοιχτου και κλειστου τυπου τα ειπε επιγραμματικα ο πατρινος. Στις ανοιχτου τυπου που κανουν και θορυβο ο ηχος εξαρταται απο τη σχεδιαση της σκαστρας. Εκει για να δεις αν κανει τσουφ η πφφφσσσσ η τριλιλι πρεπει να εντρυφησεις στο σχεδιασμο της καθε σκατρας ξεχωριστα.
και για του λογου το αληθες ειναι waistgate που σημαινει θυρα που χανει σε ελευθερη μεταφραση...χαχαχαχα
Τωρα ανεφερες το θεμα πιεσης. Η πιεση οριζεται απο το wastegate Που ειναι πανω στην τουρμπινα στις περισσοτερες περιπτωσεις. Αυτο οριζει ποσος ογκος καυσαεριων θα περασει μεσα απο την φτερωτη της τουρμπινας ωστε να τη στροφαρουν. Οσο περισσοτερα περασουν τοσο πιο πολυ θα στροφαρει η φτερωτη αρα τοσο μεγαλυτερη πιεση θα δημιουργησει στην εισαγωγη.
Αυτο πυο ισως εχεις ακουσει ειναι οτι η σκαστρα χανει πιεση. Αυτο γινεται αν δεν κλεινει καλα η βαλβιδα της, αρα οσο συμπιεζει η τουρμπινα χανεται ενα μερος της πιεσης απο τη σκαστρα και δεν εχουμε την επιθυμητη πιεση στην εισαγωγη. Συνηθως γινεται οταν λειτουργουμε υψηλες πιεσεις. Το γιατι θα σε φωτισουν αλλοι μιας και παιζουν πολλα εμ ελατηρια και μονωσεις-λαστιχακια-φλατζουλες στη βαλβιδα της σκαστρας.