Να και στην επίσημη παρουσίαση.
![]()
Να και στην επίσημη παρουσίαση.
![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Monsta : 20-05-13 στις 16:42
A8hnaios (20-05-13), aristent (20-05-13), Bazil Van Sinner (20-05-13), BILL007 (20-05-13), EVERGET (20-05-13), giannis z3 (14-10-13), HLIAS - E36 (24-07-13), katrin_bmw (20-05-13), nikos1400 (21-05-13), S8N (20-05-13), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ (20-05-13)
aristent (20-05-13), dafidack (20-05-13), giannis z3 (14-10-13), Nikos (20-05-13), S8N (20-05-13), Stathis (20-05-13), Vasilis M3 (20-05-13)
Πραγματικα για γελια ειναι η "εμπνευση" στο σχεδιασμο της ζαντας!!!
Οκ, το τιμονι ειναι απο την Μ6 και ηταν ετοιμη λυση,αλλα οικονομια σε μια κατηγορια, που ναι μεν απευθυνεται σε μερικες χιλιαδες αγοραστες, αλλα σε εκατομυρια θαυμαστες και wanna buyers.....θα μπορουσαν να σχεδιασουν ενα αλλο,μονο για την LCI M5....
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 20-05-13 στις 17:59
alexm (20-05-13), dafidack (20-05-13), S8N (20-05-13), Vassilis ///M (20-05-13)
Για τις ζάντες δεν τρελαίνομαι, αλλά το τιμόνι είναι όμορφο.
να συμπληρωσω αυτο που λεγαμε και με τον Αλεξη,οτι ειναι απαραδεκτο να εχεις κεραμικα πανακριβα δισκοφρενα εξτρα και να εχεις μονοπιστονες δαγκανες πισω!!!!
...εστω και για την εμφανιση ρε αδερφε!!!
.....ποσο θα στοιχιζε στην BMW να παραγγειλει καποιες χιλιαδες τετραπιστονες δαγκανες???
....ακομη και για τους απλους τους δισκους ενα πολυπιστονο συστημα φρενων της Brembo ας πουμε,θα τους στοιχιζε ελαχιστα,αφου η ποσοτητα θα εξασφαλιζε πολυ χαμηλη τιμη και ιδιαιτερα μικρη διαφορα με τα φρενα που φορανε εδω και καιρο ολα τα //Μ.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 20-05-13 στις 18:00
alexm (20-05-13), EVERGET (20-05-13), PANOS-E60 (20-05-13), Vasilis M3 (20-05-13)
alexm (20-05-13), aristent (20-05-13), dafidack (20-05-13), Leonidas_E39 (20-05-13)