Σελίδα 2 από 7 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 61

Θέμα: BMW F10 M5 LCI επισημη παρουσιαση...

  1. #11
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Τωρα ερχεται η αναπτυξη ρε, κατι θα παρουμε, τι θα ειναι, αγνωστο.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    aristent (20-05-13), S8N (20-05-13)

  3. #12
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τωρα συγνωμη η ζαντα ειναι αυτη στανταρ η μας κανουν πλακα για τα νευρα μας ; ; ;

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Christos 330 For This Useful Post:

    EVERGET (20-05-13), imolarot (21-05-13)

  5. #13
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εξακολουθούν και στην σειρά αυτή, στον σχεδιασμό του ταμπλό, την ηλίθια ανάποδη τοξοειδή γραμμή του Μπάντλ, καταστρέφοντας ότι οδηγοκεντρικό.
    Μόνο η 6αρα διασώθηκε.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  6. The Following User Says Thank You to gant For This Useful Post:

    S8N (20-05-13)

  7. #14
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    το νεο Μ5 ειναι γενικα καλυτερο αυτοκινητο απο το Ε60, απλα δεν ειναι προχω.... οσο ηταν το Ε60 το 2004 που βγηκε!!!
    επεσε στην εποχη που η bmw την ειδε audi, σειρα 3-5-7..... ουνα ρατσα ουνα φατσα,
    τωρα δε με το face βαλανε και αυτη την πανεμορφη ζαντα και εδεσε το γλυκο....

    η μεγαλυτερη ομως μακακια εγινε στο Μ6, αστετο ρε τρομπες το Μ6 σε Ε63 που το βλεπουμε και αγριευουμε.... και βγαλτε μονο το gran coupe και ονομαστετο Μ 6,5....,
    το σχεδιο του νεου Μ6 ετσι που το κανανε ειναι μονο για τετραπορτο!!!

  8. The Following 7 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    aristent (20-05-13), EVERGET (20-05-13), PANOS-E60 (20-05-13), Ptboul (23-07-13), S8N (20-05-13), Stathis (20-05-13), Vasilis M3 (20-05-13)

  9. #15
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    H ζάντα είναι χάλια και δείχνει σαν άσχετη after market. Καμία σχέση με Μ ζάντα, δείχνει κάτι ξένο/αταίριαστο για Μ και για BMW γενικότερα...κάτι σαν να βλέπω Μ από Αμερικανάκι με το φθηνότερο μοντέλο Rays. Ευτυχώς είναι "προνόμιο" μόνο του πακέτου Competition των Μ5 και Μ6, τα "απλά" μοντέλα θα συνεχίσουν να εφοδιάζονται με αυτές που ξέρουμε και μας αρέσουν.



    Κάποιες πληροφορίες για το τι εστί Competition Package παρακάτω:

    https://f10.m5post.com/forums/showthread.php?t=842219

    "Competition Package includes:

    Power increase by 11kW (15HP) to 423kW (575 HP)
    Stiffer stabilizer (anti-roll) bars
    Stiffer and lower suspension (shocks and springs) (10mm lower then standard M5/M6).
    Stiffer front axle bushings
    Active M Differential with a unique tune for the competition package for improved traction
    New hydraulic rack-and-pinion steering with the M-specific Servotronic function with A MORE DIRECT PROGRAMMING to improve agility during cornering
    M Dynamic mode (MDM) of DSC tuned with higher thresholds of intervention
    New 20" M light alloy wheels
    Sport exhaust with black chrome tips
    * 2014 US pricing: $7300 (see price guide)"


    Από τα παραπάνω καταλαβαίνουμε πως: το competition package αξίζει ΜΟΝΟ για την κραμαγιέρα....άντε και για το διαφορικό, αν και πολύ γενικά περιγράφει αυτό το "unique tune" και δεν μας πείθει...

    ...όλα τα άλλα μπαίνουν after market από βελτιωτές...και γλυτώνεις και τις άσχημες ζάντες....
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  10. The Following 5 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    alexm (20-05-13), aristent (20-05-13), PANOS-E60 (20-05-13), S8N (20-05-13), Stathis (20-05-13)

  11. #16
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    οντως δεν ειναι προχω...

    ....φοβουνται και "τριζουν" καρεκλες αν οι πωλησεις και τα κοστη δεν ειναι θετικα!!!!

    ....που ειναι οι εποχες που οι σχεδιαστες ρισκαραν???...αλλοτε δικαια τους εκραζαν, αλλοτε ομως ζωγραφιζανε και επαιρναν ολα τα ευσημα!!!

    Θυμαμαι που κυκλοφορουσα με το νεο πρωτοεμφανιζομενο Fiat UNO εδω στη Λαρισα και το κοιτουσαν καπως περιεργα...ηταν προχω,δικαιωθηκε ομως και απο πωλησεις και απο αποδοχη.....ενταξη το Τιπο και το Τεμπρα δεν....που ηταν στο ιδιο μοτιβο,....αλλα ετσι ειναι αυτα.....

  12. #17
    Εγγραφή
    13-12-11
    Περιοχή
    Mαρκόπουλο Αττικής
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    1.734
    Thanked
    3234
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αντί κανείς να πάρει το Competition πέρνει το απλό του πετάει πάνω ένα πρόγραμμα,μια ολόσωμη Akrapovic και 4 όμορφες ζαντούλες και είναι κούκλος!!!

  13. The Following 3 Users Say Thank You to Vasilis M3 For This Useful Post:

    alexm (20-05-13), Bassakos (22-07-13), EVERGET (20-05-13)

  14. #18
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μιας και σκοτωνόμαστε στη δουλειά, ας αμπελοφιλοσοφήσουμε λίγο περί F10 / RS6:

    Όσον αφορά τους κινητήρες, δε νομίζω ότι ο V8 ήταν ποτέ το δυνατό χαρτί της BMW. Οι παλαιότεροι ατμοσφαιρικοί της V8 είχαν αρκετά προβλήματα, ετούτος εδώ ο υπερτροφοδοτούμενος φαίνεται να είναι της 'σειράς' με κάποιες μικρές βελτιώσεις και πάντως όχι γνήσιος //Μ με την έννοια που γνωρίζαμε έως σήμερα.

    H ΒΜW έφτιαχνε εξαιρετικούς κινητήρες στις κατηγορίες οι οποίες ήταν εντελώς άγνωστες για τους υπόλοιπους κατασκευαστές: Αναφέρομαι στους I-6. Ο S85 είναι εκπληκτικός κινητήρας αλλά δε μπορώ να βρω κάτι στο οποίο να υπερέρχει του ατμοσφαιρικού V10 5.2 FSI της Audi, ο οποίος αποδίδει 532 ίππους στις νορμάλ εκδόσεις, 560 στις εκδόσεις GT και 570 στις εκδόσεις με τις οποίες έχει σαρώσει Grand-Am και Le Mans. Το γεγονός ότι οι o V10 της Audi δοκιμαστεί και σε τόσους σκληρούς αγώνες, βαρύνει τη δική μου πλάστιγγα υπέρ των.

    BMW λοιπόν για εξακύλινδρο, Audi για V10 ατμοσφαιρικό ή turbo, ενώ έμεινε και η Mercedes για τους εκπληκτικούς της V8 που γνωρίζουμε από την AMG.

    Από τεχνικής πλευράς, το RS6 είναι σίγουρα αρτιότερο. Αν βάλουμε στην εξίσωση και την τετρακίνηση, τότε η σύγκριση αυτή δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Από σχεδιαστικής απόψεως πάντως, προσωπική μου άποψη είναι πως η F10 είναι το ομορφότερο super saloon σήμερα.

    Η Ε60 είναι και θα παραμείνει ξεχωριστή τόσο λόγω του V10 όσο και λόγω του εκκεντρικού σχεδιασμού της. Την λατρεύω, αλλά κακά τα ψέμματα σήμερα έχει ξεπεραστεί από την F10 σε όλους σχεδόν τους τομείς (δηλαδή σε όλους εκτός του τιμονιού). Έτσι είναι η εξέλιξη.

  15. The Following 6 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    alexm (20-05-13), aristent (20-05-13), EVERGET (20-05-13), kostas 325 (20-05-13), PANOS-E60 (20-05-13), Stathis (20-05-13)

  16. #19
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παίρνω πίσω αυτό που είπα για το τιμόνι, το Competition Package βλέπω πως έχει άλλη κρεμαγιέρα. Μπράβο στη BMW.

  17. #20
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    καποτε ξεχωριζαμε και απο τα πισω φαναρια τις Lci εκδοσεις....τωρα πειτε μου εσεις αν θα βλεπετε τις διαφορες???

    LCI on left, pre-LCI on right:

Σελίδα 2 από 7 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP