Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 169

Θέμα: τα σαραντάχρονα των "τροχών"

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

  2. The Following 9 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    bill_m3 (11-05-13), EVERGET (10-05-13), gant (10-05-13), Kostas_1 (10-05-13), Monsta (10-05-13), PANOS-E60 (10-05-13), Ptboul (10-05-13), S8N (10-05-13), Stathis (10-05-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.605
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Λυπούμε πολύ για τα γεγονότα αυτά...Και για μένα ήταν το περιοδικό που με μεγάλωσε

    αυτοκινητιστικά,το αγόραζε ο πατέρας μου και αργότερα εγώ.Από το '89 και μετά έχω

    όλα τα τεύχη.Ήταν το ευαγγέλιό μας κακά τα ψέματα... Τους "αντίλογους" άρχισα να τους

    καταλαβαίνω όταν μεγάλωσα λίγο (μέχρι τότε η Νο1 πληροφορία που ψάχναμε ήταν το 0-100

    και η τελική) και τότε άρχισα να τον βλέπω(τον Κ.Κ.) σαν δάσκλαλο,σαν συμβουλάτορα.Με τα χρόνια

    όμως άρχιζε να μ'ενοχλεί η υπεροψία και η αλλαζονεία του και κυρίως η επανάληψη των

    γραφόμενων του.Προσπερνούσα όμως γιατί ήταν το περιοδικό μου! Μπορώ να ξεχάσω τα

    εξώφυλλα της F40 και της 959? Την γνωριμία της ΕΒ110,τα αναλυτικά σαλόνια του Παρισίου

    τις εκθέσεις της Γενεύης...Αλλά και στα απλά καθημερινά 1400άρια οι 4σέλιδες δοκιμές τους

    αντιστοιχούσαν σε 10 τεστντραιβ.

    Η πτώση της ποιότητας τα τελευταία χρόνια με κρύωσε αλλά δεν σταμάτησε την μηνιαία μου

    επίσκεψη στο περίπτερο.Αυτό που με χαλούσε πραγματικά όμως ήταν η άρνηση διεξαγωγής

    ενός αληθινού συμπεράσματος από τις δοκιμές.ΟΛΑ τα αυτοκίνητα είναι καλά ανάλογα με το

    τι ψάχνεις.Δεν μπορούσα να το δεχτώ με τίποτα αυτό και κάπου εκεί άρχισα να παίρνω ΚΑΙ το

    ντράιβ όπου αισθανόμουν ότι διάβαζα κάτι ρεαλιστικό με σχόλια του τύπου "στο πατημένο

    εσάκι του δόξαρινγκ χάνεις δέκα χρόνια από τη ζωή σου στο τιμόνι του OPC! ".

    Τέλος η θεοποίηση της VW σε όλες τις κατηγορίες ήταν τουλάχιστον ενοχλητική για μένα.

    (αυτό μαζί με τις διαφημίσεις της VW του στυλ "γιατί??? γιατί είναι γκολφ" μετέτρεψαν την

    απλή αδιαφορία μου σε σχεδόν απέχθεια για την φίρμα).

    Κρίμα και πάλι λοιπόν,αισθάνομαι ότι έχασα ένα καλό φίλο -τους 4τ όχι τον Κ.Κ.- έναν φίλο

    που μου την έσπαγε ώρες-ώρες που τον έβριζα,που τον βαριόμουνα αλλά έτσι δεν είναι οι φίλοι μας!?



  4. The Following 20 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    apovas (11-05-13), Bazil Van Sinner (12-05-13), BILL007 (22-05-13), bill_m3 (11-05-13), bmw-318is (11-05-13), EVERGET (11-05-13), gant (11-05-13), hades7 (11-05-13), joseph (18-05-13), Konstantinos E60 (13-05-13), Leonidas_E39 (12-05-13), nikos1400 (11-05-13), Nino (11-05-13), PANOS-E60 (11-05-13), pilot (11-05-13), Ptboul (11-05-13), S8N (11-05-13), Thomelef (11-05-13), vagmag (10-05-13), Vassilis ///M (11-05-13)

  5. #3
    Εγγραφή
    17-05-10
    Ηλικία
    56
    Μηνύματα
    511
    Thanked
    948
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos Allroad Εμφάνιση μηνυμάτων
    Διαβαζοντας το κειμενο στο link αρχικα ειχα την εντυπωση πως οι περι ων ο λόγος εργαζόμενοι θα ηταν καποιοι ¨χαμηλοβαθμοι¨ στην εταιρεία.
    Ονόματα 'ομως όπως Θανος Ηλιόπουλος , Μιχάλης Σταυρόπουλος...αυτοί δεν ειναι τυχαίοι , ουτε χθεσινοι....Κρίμα...Τελικα ο Καβ ισως διέφερε από αυτό που ειχαμε πλάσει στο μυαλό μας...

  6. The Following 3 Users Say Thank You to trueno For This Useful Post:

    120ie87 (12-05-13), gant (11-05-13), S8N (11-05-13)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP