Όχι δεν προσπάθησε να μου τα σβήσει. Απλούστατα μου είπε ότι έχουν άμεση σχέση με το λαμπάκι του eml. Γενικά όμως έχω διαβάσει πολλά στο ίντερνετ σχετικά με το eml και δεν ξέρω τί να πιστέψω.
Όχι δεν προσπάθησε να μου τα σβήσει. Απλούστατα μου είπε ότι έχουν άμεση σχέση με το λαμπάκι του eml. Γενικά όμως έχω διαβάσει πολλά στο ίντερνετ σχετικά με το eml και δεν ξέρω τί να πιστέψω.
To αμαξι σου εχει παρουσιασει κομπιασμα καποια φορα μετα τις 2500 χιλ στροφες??
Χθες παρομοιο θεμα σε ιδιο ακριβως κινητηρα εβγαλε βλαβη στο μοτερακι του βαλβοτρονικ...
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"
Ετοιμάσου να κουμπώσεις s54 πανω..χααχαχ..Εμενα μου τα εκανε πολλες φορες αυτα και τα κομπιασματα που λεει ο katsaraios...Εσβηνα απ τον εγκεφαλο τα σφαλματα αλλες φορες και καποιες αλλες που μου ερχοταν να το καψω του αλλαζα οτι ζητουσε και μετα απο καμποσο καιρο παλι τα ιδια..Απο θερμοκρασιες πως πας? Σου κανει τιποτα περιεργα?
O-PELάτης
Kostas_1 (03-05-13), ΔημήτρηςΜ3 (09-05-13)
Μέχρι στιγμής δεν έχει βγάλει κανένα κόμπιασμα. Ούτε επιβεβαιώθηκε αυτό που γράφεται, ότι όταν ζεσταίνεται λίγο η μηχανή αρχίζει να βγάζει θέματα και να μπαίνει σε limp mode. Αλλά από ότι φαίνεται θέλει λίγο πιο προσεκτικό έλεγχο. Η πεταλούδα του γκαζιού δεν με ανησύχησε τόσο, διότι πολλές φορές με λίγο καθάρισμα, είναι όλα ΟΚ. Αυτό που με τρόμαξε ήταν το σφάλμα στο valvetronic.