Σελίδα 7 από 103 ΠρώτηΠρώτη ... 567891757 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 1023

Θέμα: Όσα Λένε & Γράφουν

  1. #61
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δλδ 6.890.000 περιμένουν να ταιστούν απο τα 2.000.000 του ιδιωτικού και τα δανεικά που έρχονται.

    ώπα...πάλι ξέχασα, οι άνθρωποι δεν είναι νούμερα και ότι δεν ισχύει καμμιά στατιστική αρχή όταν πρόκειτε για τα ανθρώπινα δικαιώματα. άραγε για αυτά τα 2εκ για ποια ανθρώπινα δικαιώματα έχουν γίνει qualified?
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. #62
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τα υπόλοιπα 2.000.000, τα παιδιά δλδ, ας μεταναστεύσουν οσονούπω να σωθούν.


    Μέρκελ, υπομονή μέχρι τις εκλογές και από Σεπτ στείλε μας στον αγύριστο...

  3. #63
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    AΘΗΝΑ
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    798
    Thanked
    766
    Rides
    1

    Προεπιλογή Βιομηχανία κατασκευής «επίορκων»

    Στο προηγούμενο φύλλο της «Κόντρας» γράφαμε πως με το νέο πειθαρχικό δίκαιο των δημοσίων υπαλλήλων οδηγούμαστε σΆ ένα τρομοκρατικό καθεστώς με συνοπτικές διαδικασίες τύπου fast track.

    Και πως ο ΔΗΜΑΡίτης «ευαίσθητος» Μανιτάκης, υπό την καθοδήγηση της συγκυβέρνησης, ολοκλήρωσε το νομικό οπλοστάσιο που χτίστηκε από το 2007 μέχρι σήμερα, με τις διατάξεις που εισήγαγε στο νόμο 4093/2012 (ψηφίστηκε στις 7.11.2012) και αφορούν στο πειθαρχικό-κατασταλτικό δίκαιο των δημοσίων υπαλλήλων. Με τις διατάξεις αυτές μπορεί ένας εργαζόμενος να τεθεί σε αργία ακόμη και μετά από «απλή πειθαρχική δίωξη» και ότι σΆ όλες τις περιπτώσεις των λεγόμενων πειθαρχικών παραπτωμάτων προβλέπεται η επιβολή της αργίας!

    Θυμίζουμε τα σχετικά αποσπάσματα του νόμου 4093/2012: (παράγραφος 2 της υποπαραγράφου Ζ3 «Αργία στο πλαίσιο της πειθαρχικής και ποινικής διαδικασίας»):

    «Το άρθρο 104 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν.3528/2007), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο πρώτο του ν. 4057/2012, αντικαθίσταται ως εξής:

    "1. Αν συντρέχουν λόγοι δημοσίου συμφέροντος ή υπηρεσιακοί λόγοι μπορεί να τεθεί σε αργία ο υπάλληλος κατά του οποίου:

    α) έχει ασκηθεί πειθαρχική δίωξη για οποιοδήποτε πειθαρχικό παράπτωμα, με την επιφύλαξη των περιπτώσεων της παραγράφου 1 περίπτωση ε του προηγούμενου άρθρου, για τις οποίες επιβάλλεται αυτοδίκαιη αργία…

    3. Σε κατεπείγουσες περιπτώσεις και εφόσον διακυβεύεται το συμφέρον της υπηρεσίας, μπορεί να επιβληθεί στον υπάλληλο από τον άμεσο πειθαρχικώς προϊστάμενο το μέτρο της αναστολής άσκησης των καθηκόντων του ακόμη πριν επιληφθεί το πειθαρχικό συμβούλιο κατά την επόμενη παράγραφο».

    Στο σχετικό άρθρο σημειώναμε λοιπόν, πως «η τροποποίηση αυτή του άρθρου 104 εισάγεται για πρώτη φορά με το Μνημόνιο 3 και αφορά όλα τα πειθαρχικά ΅ΆπαραπτώματαΆΆ πλην αυτών με τα οποία ο δημόσιος υπάλληλος απολύεται αυτοδίκαια. Ο δημόσιος υπάλληλος μπαίνει είτε σε αυτοδίκαιη αργία (στην περίπτωση άσκησης ποινικής δίωξης για τα πειθαρχικά παραπτώματα ΅Άτης παραγράφου 1 περίπτωση 3 του προηγούμενου άρθρουΆΆ) είτε στη λεγόμενη δυνητική αργία (στις περιπτώσεις όλων των υπόλοιπων άρθρων)».

    Ενώ «όταν μπορεί να επιβληθεί η ποινή της αργίας από τον ΅Άπειθαρχικώς προϊστάμενοΆΆ, χωρίς καν να συνεδριάσει το υπηρεσιακό συμβούλιο, η δυνητική αργία μετατρέπεται σε αυτοδίκαιη αργία».

    Με βάση, λοιπόν, αυτό το αντιδραστικό νομικό οπλοστάσιο έχει ξεκινήσει και στην εκπαίδευση μια βιομηχανία κατασκευής «επίορκων» εκπαιδευτικών, που διώκονται είτε για την πολιτική και συνδικαλιστική τους δράση είτε για «αδικήματα» άσχετα με την υπηρεσία τους.

    Οφείλουμε να παρατηρήσουμε ότι στο στόχαστρο έχουν μπει καταρχήν περιστατικά «χαμηλής έντασης», δηλαδή περιπτώσεις εκπαιδευτικών που δεν είναι ψηλά στην ατζέντα ως προς την ένταση της πολιτικής και συνδικαλιστικής παρουσίας τους, επειδή ακριβώς η κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας φοβούνται ότι στην περίπτωση δραστήριων συνδικαλιστών με αριστερή και ανατρεπτική πολιτικοϊδεολογική αναφορά θα τα βρουν μπαστούνια, ενώ μπορεί να δημιουργηθεί και ευρύτερο ζήτημα (καταγγελία για πολιτικές διώξεις, με καθαρό άρωμα χούντας).

    Από τη δίωξη, λοιπόν, σε εκπαιδευτικό που έφερε στον εργασιακό της χώρο αντιφασιστικό ενημερωτικό υλικό για κάποια εκδήλωση που θα πραγματοποιούνταν, περάσαμε στην παραπομπή στο πειθαρχικό συμβούλιο, με την κατηγορία της αναξιοπρεπούς συμπεριφοράς εκτός υπηρεσίας, του Στέφανου Γκουλιώνη, δάσκαλου και διευθυντή του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Λάρισας για παιδιά με αυτισμό. Ο εκπαιδευτικός αυτός κινδυνεύει να απολυθεί επειδή τόλμησε να πάρει μέρος σε διαμαρτυρία ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική, την ημέρα της παρέλασης για την 25η Μαρτίου , όπου και συνελήφθη αναίτια.

    Και από την περίπτωση της νηπιαγωγού της Λέσβου, που τέθηκε σε αυτοδίκαιη αργία για αστική διαφορά που έχει με ζευγάρι πρώην εργολάβων ιδιωτικών έργων (!) (υπάρχει σχετική καταγγελία του Συλλόγου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου), περάσαμε στην περίπτωση του εκπαιδευτικού Δημήτρη Αχείμαστου, από το Λύκειο Πελοπίου Ηλείας, που τέθηκε σε «αυτοδίκαιη αργία» επειδή μηνύθηκε από κάποιον με τον οποίο είχε οικονομικές διαφορές (η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού κοινοποίησε στον εκπαιδευτικό την υπαγωγή του στις διατάξεις του νόμου 4043/12 «περί διαθεσιμότητας, αργίας ένεκα ανάρμοστης συμπεριφοράς εκτός υπηρεσίας»!) και στην περίπτωση της δασκάλας η οποία τέθηκε σε αργία με την κατηγορία της "αναξιοπρεπούς συμπεριφοράς εκτός υπηρεσίας", για υπόθεση που αφορά καθαρά προσωπικό της θέμα, σύμφωνα με καταγγελία του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής και Νότιας Χαλκιδικής.

    Τα σχολεία μετατρέπονται σε κανονικούς στρατώνες και οι εκπαιδευτικοί σε φαντάροι που ελέγχονται από τους στρατοδίκες για το σύνολο της συμπεριφοράς τους εντός και εκτός υπηρεσίας. Μας γυρίζουν δεκαετίες πίσω, στα μετεμφυλιακά χρόνια. Στόχος είναι να σταλεί ένα σαφές τρομοκρατικό μήνυμα, ώστε να περάσει αβρόχοις ποσί η «κινεζοποίηση».

    Φυσικά, οι πραγματικοί «επίορκοι», που βρίσκονται στα υψηλά κλιμάκια της ιεραρχικής εκπαιδευτικής πυραμίδας και βάζουν πρόθυμα πλάτη στο ξεπάτωμα της δημόσιας εκπαίδευσης θα μείνουν στο απυρόβλητο, ενώ απώτερος σκοπός είναι η καθυπόταξη κυρίως των εκπαιδευτικών που με τη στάση ζωής τους και το έργο τους (εντός και εκτός σχολείου) υπονομεύουν τα θεμέλια του αστικού συστήματος.

    https://www.eksegersi.gr/%CE%95%CF%8...89%CE%BD%C2%BB

  4. #64
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    αντε δρομο επιτελους, πολυ τους ταϊσαμε...


    O «ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΣΘΕΝΗΣ»

    Με ποια κριτήρια θα αξιολογηθούν 206.000 δημόσιοι υπάλληλοι

    Η ώρα της κρίσης σήμανε για χιλιάδες δημοσίους υπαλλήλους, οι οποίοι θα περάσουν από κόσκινο σε μία πρώτη αξιολόγηση των τυπικών προσόντων και ικανοτήτων τους. Φύλλο και φτερό θα γίνουν το αμέσως προσεχές διάστημα οι φάκελοι 206 χιλιάδων υπαλλήλων του στενού δημοσίου, συμπεριλαμβανομένων των ένστολων και των εκπαιδευτικών, προκειμένου να καταγραφούν αναλυτικά τα προσόντα τους και παράλληλα να εξακριβωθούν οι περιπτώσεις πλαστών πιστοποιητικών, κάτι που αυτόματα θα τους οδηγήσει εκτός υπηρεσίας.

    Σύμφωνα με πληροφορίες στα χέρια του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης βρίσκονται ήδη τρία εναλλακτικά σενάρια αναφορικά με τη «βαρύτητα» των προσόντων της αξιολόγησης και πολύ σύντομα θα γίνουν οι σχετικές ανακοινώσεις.

    Τα πτυχία, η γνώση ξένων γλωσσών, τα επιπλέον «εφόδια», όπως η παρακολούθηση σεμιναρίων κ.λπ. θα βρεθούν σε πρώτο πλάνο, ενώ όπως όλα δείχνουν το μεγάλο «προσόν» της αρχαιότητας περνά σε δεύτερη μοίρα. Με αυτό τον τρόπο, όπως διευκρινίζεται από το υπουργείο θα υπάρξει μία πλήρης χαρτογράφηση των ικανοτήτων του προσωπικού της κρατικής μηχανής, ενώ το νέο, εμπλουτισμένο και συνεκτικό μητρώο που θα προκύψει -και δεν θα αφορά πλέον μόνο αριθμητικά δεδομένα- θα μπορέσει να χρησιμοποιηθεί, προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες ανακατατάξεις.

    Ειδικότερα, σε συνδυασμό με τα νέα οργανογράμματα (staffing plans) που είναι ήδη έτοιμα, αλλά και τα περιγράμματα θέσεων (job description) θα διευκρινιστεί αν και ποιος υπάλληλος μπορεί να υπηρετήσει σε κάθε θέση. Στο πλαίσιο αυτό μάλιστα δεν αποκλείεται να υπάρξουν και απομακρύνσεις, με αρμόδιο να κρίνει κάθε φορά το εκάστοτε υπηρεσιακό συμβούλιο. Άλλωστε όπως διευκρινίζεται από το υπουργείο «υπάρχουν οι ανάλογες προβλέψεις από τον Δημοσιοϋπαλληλικό Κώδικα».

    Ωστόσο η «Οδύσσεια» της αξιολόγησης, δεν σταματά εκεί. Στο εξής ουδείς δημόσιος υπάλληλος θα μπορεί να νιώθει ασφαλής ή να εφησυχάζει, αφού ανά πάσα στιγμή θα βρίσκεται σε διαδικασία αξιολόγησης, μέσω στοχοθεσίας, ενώ τα σχετικά αποτελέσματα θα πρέπει να γνωστοποιούνται ανά τρίμηνο. Μάλιστα όπως διευκρινίζεται το συγκεκριμένο μοντέλο αξιολόγησης είναι από τα πλέον αξιόπιστα παγκοσμίως ακόμη και στον ιδιωτικό τομέα.

    Όσο και αν μοιάζει απίστευτο από το 2004 έχει ψηφισθεί ο σχετικός νόμος, ο οποίος ουδέποτε εφαρμόστηκε! Τώρα οι φορείς έχουν ήδη κληθεί σε σχήμα πυραμίδας (δηλ. από τον εκάστοτε εποπτεύοντα υπουργό προς τα κάτω) να ορίσουν «σαφείς επιδιώξεις - επιδόσεις» που θα φέρουν εις πέρας. Οι στόχοι πρέπει να είναι «συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, συμφωνημένοι, ρεαλιστικοί και χρονικά προσδιορισμένοι». Δηλαδή, σε κάθε επίπεδο, το προσωπικό (προϊστάμενος και υφιστάμενοι) δεσμεύεται για την υλοποίηση συγκεκριμένων ενεργειών και την επιδίωξη ανάλογων (ποσοτικά και ποιοτικά) αποτελεσμάτων ορισμένου χρόνου. Βάσει της συμφωνίας ότι «η πορεία της υλοποίησης των στόχων ελέγχεται από τους προϊσταμένους των οργανικών μονάδων σε τακτά χρονικά διαστήματα που δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερα του τριμήνου», τα πρώτα αποτελέσματα αναμένονται γύρω στον Ιούνιο.

    Απολύσεις
    Το ταμπού των απολύσεων στο Δημόσιο ανήκει οριστικά στο παρελθόν, μετά και την απόφαση για 15 χιλιάδες απομακρύνσεις μέχρι το 2014. Οι 4.000 θα γίνουν μέχρι το τέλος του χρόνου, ενώ 2/000 υπάλληλοι θα δουν την πόρτα της εξόδου άμεσα μέχρι τον Ιούνιο. Το «βάρος» θα σηκώσουν τελικά τα ΝΠΙΔ που θα καταργηθούν με το σύνολο του εργατικού δυναμικού με σχέση αορίστου χρόνου να απολύεται, σύμφωνα και με τη σχετική διάταξη του πολυνομοσχεδίου που ήρθε στη Βουλή. Στο μικροσκόπιο βρίσκεται μακρά λίστα 700 φορέων του ευρύτερου δημόσιου -με «πιλότο» τη γνωστή λίστα Πάγκαλου- από όπου και θα προέλθουν οι φορείς στους οποίους μπαίνει λουκέτο. Θεωρείται δε θέμα ημερών η ανακοίνωση του πρώτου πακέτου.

    Διαθεσιμότητα - Κινητικότητα
    Διαφορετική είναι η τύχη για το πλεονάζον προσωπικό των υπουργείων, των ΟΤΑ, των ανεξάρτητων αρχών αλλά και των ΝΠΔΔ, τα οποία καταργούνται ή συγχωνεύονται. Η συμφωνία για τις 15 χιλιάδες απολύσεις έχει πλήρως αποσυνδεθεί από τις 25 χιλιάδες διαθεσιμότητες μέχρι το 2014 (12.500 εκ των οποίων μέχρι τον Ιούνιο). Με στόχο να «ανακατέψει» την τράπουλα, το υπουργείο θα προχωρήσει σε μαζικές μετακινήσεις υπαλλήλων σε υποστελεχωμένες υπηρεσίες. Δεν αποκλείεται ωστόσο, όσοι δεν μπορέσουν να επαναπορροφηθούν τελικώς και αυτοί να απολυθούν. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ακόμη και αν ένας υπάλληλος εξασφαλίσει την παραμονή του στο Δημόσιο δεν θα μπορεί να είναι σίγουρος ότι παραμένει για πάντα στο πόστο του.

    Θέσεις ευθύνης
    Η κατάληψη των θέσεων ευθύνης δεν θα αποτελεί πλέον προνόμιο των «αρχαίων». Τη συζήτηση άνοιξε με τον πλέον «επίσημο» τρόπο ο υπουργός Οικονομικών Γ. Στουρνάρας, ο οποίος προανήγγειλε «την προώθηση νεότερων και ικανών στελεχών του δημόσιου τομέα σε κορυφαίες θέσεις». Όπως επιβεβαιώνει και το αρμόδιο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης η ρύθμιση για την αλλαγή του τρόπου επιλογής γενικών διευθυντών -σε πρώτη φάση- είναι έτοιμη, γεγονός που θα δώσει τη δυνατότητα να μπει «νέο αίμα» σε θέσεις ευθύνης και να πάψουν φαινόμενα του παρελθόντος όπου προϊστάμενοι σε κρίσιμες θέσεις δεν διέθεταν καν πανεπιστημιακό πτυχίο.

    «Επίορκοι»
    Πέφτουν τίτλοι τέλους

    «Τίτλοι τέλους» πέφτουν για χιλιάδες επίορκους που επί χρόνια παρέμεναν αμειβόμενοι στις θέσεις τους. Οι διατάξεις του πολυνομοσχεδίου αφυπνίζουν τα πειθαρχικά που θα πρέπει με διαδικασίες-εξπρές να λήξουν οριστικά τις 4.194 υποθέσεις που εκκρεμούν.
    Στο εξής οι αποφάσεις πειθαρχικών που επιβάλλουν τις ποινές του υποβιβασμού και της οριστικής παύσης δεν υπόκεινται σε ένσταση ενώπιον του Δευτεροβάθμιου Πειθαρχικού Συμβουλίου, αλλά σε απευθείας προσφυγή στο ΣτΕ, ενώ ο χρόνος ολοκλήρωσης εξέτασης των υποθέσεων από τα πρωτοβάθμια πειθαρχικά περιορίζεται στους δύο μήνες από τέσσερις, που ήταν μέχρι σήμερα. Επίσης η προθεσμία υποβολής ένστασης κατά πειθαρχικών αποφάσεων γίνεται 20 αντί 30 ημέρες, ενώ για πρώτη φορά τίθεται προθεσμία -τεσσάρων μηνών- για την ολοκλήρωση εξέτασης των υποθέσεων από το δευτεροβάθμιο πειθαρχικό.
    Παράλληλα εντείνονται οι έλεγχοι για τους αδικαιολογήτως απόντες. Οι «έφοδοι» των επιθεωρητών στους χώρους εργασίας είναι πλέον καθημερινοί, αν και ο εντοπισμός των «κοπανατζήδων» αποδεικνύεται ιδιαιτέρως δύσκολος, αφού πρέπει να πιστοποιηθεί ότι ο υπάλληλος απουσιάζει κατ' εξακολούθηση και όχι μόνο μία φορά, ενώ η δημοσιότητα που πήρε η «επιχείρηση» έχει κινητοποιήσει αρκετούς υπαλλήλους που ύστερα από χρόνια... θυμήθηκαν να επιστρέψουν στα γραφεία τους!
    https://www.imerisia.gr/article.asp?...ubid=113033571

  5. #65
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.185
    Thanked
    10610
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα υπόλοιπα 2.000.000, τα παιδιά δλδ, ας μεταναστεύσουν οσονούπω να σωθούν.


    Μέρκελ, υπομονή μέχρι τις εκλογές και από Σεπτ στείλε μας στον αγύριστο...
    Κωστη τοσο κοπο και πονο περναει το υγιες στελεχος της κοινωνιας μας. Δεν θα τους αφησουμε να μας χαντακωσουν. Ειναι ισως μικρα τα δειγματα και οι ενδειξεις, αλλα υπαρχουν. Θελει πολυ δουλεια και εχει κουραση η λατρα

  6. The Following 4 Users Say Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    PANOS-E60 (28-04-13), pilot (28-04-13), S8N (28-04-13), Stathis (28-04-13)

  7. #66
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    AΘΗΝΑ
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    798
    Thanked
    766
    Rides
    1

    Προεπιλογή Επιδιώκουν να τρομοκρατήσουν τους αντιστεκόμενους δημόσιους υπάλληλους

    Μέχρι πρόσφατα, όλες οι μνημονιακές κυβερνήσεις τροφοδοτούσαν τη γκεμπελίστικη προπαγάνδα των δήθεν υπεράριθμων δημοσίων υπαλλήλων, προκειμένου να δικαιολογήσουν την κινεζοποίηση της εργαζόμενης ελληνικής κοινωνίας και την πλήρη ιδιωτικοποίηση τόσο των επιχειρήσεων που απέμειναν κρατικές όσο και των υπηρεσιών που προσφέρονται στον ελληνικό λαό δωρεάν ή με χαμηλό αντίτιμο. Η σημερινή τρικομματική κυβέρνηση, προκειμένου να πετύχει αυτούς τους στόχους, έβαλε μπροστά και τις μαζικές απολύσεις, με την προπαγάνδα για τους λεγόμενους επίορκους, στηριζόμενη στο νομικό οπλοστάσιο που χτίστηκε από το 2007 μέχρι σήμερα σε βάρος των δημοσίων υπαλλήλων.

    Το οπλοστάσιο αυτό ολοκληρώθηκε από την τρικομματική κυβέρνηση και τον ΔΗΜΑΡίτη υπουργό Α. Μανιτάκη με τις διατάξεις που εισήγαγε στο νόμο 4093/2012 (ψηφίστηκε στις 7.11.2012) και αφορούν το πειθαρχικό-κατασταλτικό δίκαιο των δημοσίων υπαλλήλων. ΝΆ αυτές μπορεί ένας εργαζόμενος να τεθεί σε αργία ακόμη και μετά από «απλή πειθαρχική δίωξη». Ετσι βάφτισε αυτές τις διώξεις ο περιβόητος Μανιτάκης, απαντώντας σε ερώτηση του νεοδημοκράτη βουλευτή Κ. Κουκοδήμου. Ο Κουκοδήμος ρώτησε για την αργία (απόλυση) δημόσιου υπάλληλου πριν ακόμη τελεσιδικήσει μια πειθαρχική δίωξη και ο Μανιτάκης αρνήθηκε ότι υπάρχει τέτοια δυνατότητα.

    Ιδού, όμως, τι αναφέρεται στην παράγραφο 2 της υποπαραγράφου Ζ3 («Αργία στο πλαίσιο της πειθαρχικής και ποινικής διαδικασίας»: «Το άρθρο 104 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν.3528/2007), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο πρώτο του ν. 4057/2012, αντικαθίσταται ως εξής:

    "1. Αν συντρέχουν λόγοι δημοσίου συμφέροντος ή υπηρεσιακοί λόγοι μπορεί να τεθεί σε αργία ο υπάλληλος κατά του οποίου:

    α) έχει ασκηθεί πειθαρχική δίωξη για οποιοδήποτε πειθαρχικό παράπτωμα, με την επιφύλαξη των περιπτώσεων της παραγράφου 1 περίπτωση ε του προηγούμενου άρθρου, για τις οποίες επιβάλλεται αυτοδίκαιη αργία…

    3. Σε κατεπείγουσες περιπτώσεις και εφόσον διακυβεύεται το συμφέρον της υπηρεσίας, μπορεί να επιβληθεί στον υπάλληλο από τον άμεσο πειθαρχικώς προϊστάμενο το μέτρο της αναστολής άσκησης των καθηκόντων του ακόμη πριν επιληφθεί το πειθαρχικό συμβούλιο κατά την επόμενη παράγραφο».

    Η τροποποίηση αυτή του άρθρου 104 εισάγεται για πρώτη φορά με το Μνημόνιο 3 και αφορά όλα τα πειθαρχικά «παραπτώματα» πλην αυτών με τα οποία ο δημόσιος υπάλληλος απολύεται αυτοδίκαια. Ο δημόσιος υπάλληλος μπαίνει είτε σε αυτοδίκαιη αργία (στην περίπτωση άσκησης ποινικής δίωξης για τα πειθαρχικά παραπτώματα «της παραγράφου 1 περίπτωση 3 του προηγούμενου άρθρου») είτε στη λεγόμενη δυνητική αργία (στις περιπτώσεις όλων των υπόλοιπων άρθρων).

    Οταν μπορεί να επιβληθεί η ποινή της αργίας από τον «πειθαρχικώς προϊστάμενο», χωρίς καν να συνεδριάσει το υπηρεσιακό συμβούλιο, η δυνητική αργία μετατρέπεται σε αυτοδίκαιη αργία. Είναι φανερό, λοιπόν, ότι σε όλες τις περιπτώσεις των λεγόμενων πειθαρχικών παραπτωμάτων προβλέπεται η επιβολή της αργίας και ο Μανιτάκης ψεύδεται ασύστολα. Με το νέο πειθαρχικό δίκαιο των δημοσίων υπαλλήλων οδηγούμαστε σΆ ένα τρομοκρατικό καθεστώς με συνοπτικές διαδικασίες τύπου fast track.

    Ποιοί είναι, τέλος πάντων, οι λεγόμενοι επίορκοι δημόσιοι υπάλληλοι; Αναφερόμαστε βασικά σΆ αυτούς που έχουν θέση εισηγητή, προϊσταμένου τμήματος, προϊσταμένου διεύθυνσης, προϊσταμένου γενικής διεύθυνσης. Αυτές είναι οι θέσεις κλειδιά στη δημόσια διοίκηση. Είναι θέσεις κλειδιά γιατί αυτοί οι υπάλληλοι πρέπει να υπογράψουν προκειμένου να βγουν υπουργικές αποφάσεις, εφαρμοστικές εγκύκλιοι νόμων κτλ. Μιλάμε για σημαντικά θέματα, όπως είναι για παράδειγμα η έγκριση περιβαλλοντικών όρων για επενδύσεις σε προστατευόμενες περιοχές NATURA ή σε δάση και μάλιστα στον πυρήνα τους, η έκδοση οικοδομικών αδειών για έργα όπως η κακόφημη «επένδυση» της «Ελληνικός Χρυσός» στη Χαλκιδική κτλ. Αυτή την περίοδο, με ρυθμό πολυβόλου, οι μνημονιακές κυβερνήσεις έκαναν βασικές αλλαγές στο ισχύον δίκαιο και ετοιμάζονται να κάνουν και άλλες ανατροπές τόσο στο δευτερογενές όσο και στο πρωτογενώς νομικό πλαίσιο, ακόμη και στο ισχύον αστικό σύνταγμα, προκειμένου να ξεπατώσουν το δασικό πλούτο της χώρας και να ιδιωτικοποιήσουν τα πάντα, με στόχο πάντα από τη μια το ντόπιο και ξένο κεφάλαιο να βγάζει υπερκέδη και από την άλλη ο λαός να ζει το μαρτύριο της φτώχειας και της ανελευθερίας.

    Ποιοι δημόσιοι υπάλληλοι μπορούν να θεωρηθούν από την τρικομματική κυβέρνηση επίορκοι. Επίορκοι θεωρούνται μόνο οι δημόσιοι υπάλληλοι που αντιστέκονται στις απαιτήσεις των πολιτικών ηγεσιών των υπουργείων να βγάζουν παράνομες αποφάσεις, να κάνουν αποδεκτές γνωμοδοτήσες του ΝΣΚ τύπου Βατοπεδίου, να συμβάλουν καθοριστικά στην επεξεργασία αντιλαϊκών νόμων κτλ. Δε θεωρούνται επίορκοι εκείνοι που έχουν το «προσόν» να ικανοποιούν τις απαιτήσεις των πολιτικών ηγεσιών των υπουργείων. Οταν κάποιοι απΆ αυτούς παραπέμπονται, παρεμβαίνουν οι μηχανισμοί και είτε τους αθωώνουν είτε τους ρίχνουν στα μαλακά. Θα αναφέρουμε δύο χαρακτηριστικές περιπτώσεις πρώην υπαλλήλων του υπουργείου Γεωργίας, της Στ. Μαντέλη και του Ν. Φλαούνα. Η πρώτη παραπέμφθηκε για την υπόθεση του Βατοπεδίου. Η ανάκριση περατώθηκε, η υπόθεση βρίσκεται στο Συμβούλιο Εφετών και σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες μας η πρόταση του εισαγγελέα για τη Μαντέληείναι απαλλακτική.

    Ο Ν. Φλαούνας εμφανιζόταν ως υπάλληλος Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου για 23 χρόνια, χωρίς να δουλεύει! Μετά από δική μας δημοσιογραφική έρευνα αναγκάστηκαν να τον απολύσουν. Ομως, ενώ το ΕΆ Τμήμα του ΝΣΚ γνωμάτευσε ομόφωνα, ότι ο Ν. Φλαούνας πρέπει να επιστρέψει τους μισθούς και τις ασφαλιστικές εισφορές για διάστημα 13 χρόνων και οκτώ μηνών, ότι πρέπει να του ασκηθεί ποινική δίωξη και να διενεργηθεί ΕΔΕ, όλοι οι υπουργοί Γεωργίας από τον Απρίλη του 2010 μέχρι σήμερα αρνήθηκαν να υπογράψουν τη γνωμοδότηση του ΝΣΚ και έτσι ο πραγματικά επίορκος πρώην δημόσιος υπάλληλος διαφεύγει των υποχρεώσεών του. Η Εισαγγελία Εφετών Καλαμάτας παρήγγειλε στις 18.10.2010 προκαταρκτική εξέταση κατά του Ν.Φλαούνα, στη συνέχεια του απαγγέλθηκε κατηγορία σε βαθμό κακουργήματος και άρχισε η τακτική ανάκριση. Βρισκόμαστε στα μέσα του Απρίλη του 2013 και όπως ενημερωθήκαμε από την ανακρίτρια της Καλαμάτας η ανάκριση δεν ολοκληρώθηκε ακόμη! Τα συμπεράσματα δικά σας.

    Η δική μας γενική παρατήρηση είναι πως, όταν έχουμε να κάνουμε με πραγματικά επίορκους δημόσιους υπάλληλους, είτε μένουν ατιμώρητοι είτε οι υποθέσεις τους σέρνονται στο χρόνο με αβέβαιο το τελικό αποτέλεσμα. Αντίθετα, δημόσιοι υπάλληλοι που αντιστέκονται στις παράνομες ενέργειες των πολιτικών ηγεσιών των υπουργείων, που υπερασπίζονται τη δημόσια περιουσία, το περιβάλλον, το δασικό πλούτο της χώρας κτλ. βαφτίζονται επίορκοι και πλέον θέλουν να τους ξωπετάξουν με συνοπτικές διαδικασίες, πατώντας στο πειθαρχικό δίκαιο.

    https://www.eksegersi.gr/issue/728/%...BF%CF%85%CF%82

  8. #67
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Σκουζουν τα τρωκτικα, αλλα εφτασε το τελος τους... Χεχεχεχεχε

  9. #68
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.185
    Thanked
    10610
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Φιλε μουφα δεν μας λεει τπτ καινουργιο το κειμενο. Οτι δεν ξερει ο Μανιτακης που του παν τα 4 και οτι δεν τηρουνται οι διαδικασιες κλπ κλπ.

    Δεν εχουν καμιά σχεση αυτα που λεει αυτο το κειμενο με τους "αντιστεκομενους"

  10. The Following 3 Users Say Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    Monsta (28-04-13), S8N (28-04-13), Stathis (28-04-13)

  11. #69
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πάτρα
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.147
    Thanked
    4325
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κωστα αν και επι της ουσιας συμφωνω με την δωρεα οργανων, θα πρεπει να λαβεις υποψη σου οτι οταν εμπλεκονται θεματα πίστης δεν ειναι σωστο να κατακρινουμε ετσι αφοριστικα.
    Θα πρέπει να καταλάβουμε ότι όταν πρόκειται για θέματα δωρεάς οργάνων δεν πρέπει να εμπλέκονται θέματα πίστης.
    Αλλά τι λέω εγώ τώρα......

  12. The Following 2 Users Say Thank You to Κωνσταντίνος For This Useful Post:

    Monsta (28-04-13), oldcarskickass (10-05-13)

  13. #70
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    βλακείες...υπάρχει πιο ωραίο πράγμα απο το να μπορείς να χαρίσεις την ζωή σε έναν άνθρωπο?

    λάβαρα σημαίες και τρίχες κατσαρές για να χωρίζουν τους ανθρώπους. είπανε τώρα οι μουσάτοι που αποτελούν την χειρότερη φάρα του τελευταίου αιώνα κάτι, και κάτι τρέχει στα γύφτικα.

    αν το παιδί τους χρειάζεται μόσχευμα για να ζήσει ή αυτοί οι ίδιοι, να δείς τι καλά που μπαίνουν και πρώτοι πρώτοι στις λίστες.

    καθίκια εκμεταλευτες.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  14. The Following 3 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Monsta (28-04-13), oldcarskickass (10-05-13), Κωνσταντίνος (28-04-13)

Σελίδα 7 από 103 ΠρώτηΠρώτη ... 567891757 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP