Απο ποιον θα παρουν αυτα που θα χασουν, πχ αυτον με το 2λιτο 20ετιας που δινει 660 τελη ???
Ετοιμαστείτε φιλοι μπεβμεδακηδες...
ναι
οχι
Απο ποιον θα παρουν αυτα που θα χασουν, πχ αυτον με το 2λιτο 20ετιας που δινει 660 τελη ???
Ετοιμαστείτε φιλοι μπεβμεδακηδες...
Ειναι και καποια αυτοκινητα τωρα που δε δινουν τιποτα.
Κατι ντιζελ, κατι υβριδικα κατι ετσι, κατι αλλιως...
Αυτα θα αρχισουν να πληρωνουν(εδω που τα λεμε αναμενομενο ηταν αυτο. Μη μου πειτε οτι βλεπατε αμαξι με 10 ευρω τελη και πιστευατε οτι θα μεινει ετσι...).
Kostas_1 (26-04-13)
Κανείς δεν μπορεί να μας εγγυηθεί ότι δεν θα γυρίσει εναντίον μας σίγουρα, αλλά... κόψανε μισθούς, βάλανε νέους φόρους και και και , είδαν ότι δεν βγάλανε κάτι από τις γρήγορες και μη μελετημένες κινήσεις τέτοιου είδους. Πλέον βλέπουν πως δεν πάει η κατάσταση άλλο σε περικοπές φόρους κτλπ αφού πολλοί δεν έχουν για να πληρώσουν , όχι ότι δεν θέλουν και φοροδιαφεύγουν.
Οπότε ίσως μπήκανε στη διαδικασία σωστής μελέτης εύρεσης πόρων εισοδήματος μακροπρόθεσμα και όχι βραχυπρόθεσμα... καθώς με 1500 φόρο σε τρίλιτρο είναι κέρδος 1-2 χρόνων και ΑΝ για αριθμό αυτοκινήτων εκθετικά μειούμενο με το πέρας των τωρινών μηνών...ενώ ένας φόρος 700ευρώ (ας πούμε 50% κάτω δλδ) θα επιφέρει κέρδος αν όχι ακόμα και τώρα(καθώς δεν θα παραδώσουν πινακίδες τόσοι) σίγουρα μακροπρόθεσμα..
Η λύση για να ανακάμψει η οικονομία δεν είναι να βρούνε σταθερούς πόρους εισοδήματος ? Με φόρους που αδυνατεί ο κόσμος να πληρώσει μόνο κερδισμένο δεν μπορεί να βγει το κράτος... Λύσεις υπάρχουν, άνθρωποι να τις προτείνουν και να τις εφαρμόσουν?
κοιτα να δεις.
Οταν ενα αυτοκινητο στο διαφημηζουν οτι λογο χαμηλων ρυπων >100mg δεν πληρωνει τελη (βαση νομοθεσιας), και πουλας την μπεβμεδαρα σου για ενα κορσακι 1300cc, αν γυρισουν και πουν να πληρωσεις, εχεις καθε δικαιολογια να πεις τιποτα για αυτο που τους πεταγε.
Συγγνωμη.
Πραγματικά ποιος κράτησε αμάξι 20ετίας 2λιτρο στην κατοχή του με αυτά τα τέλη? όλα όσα ήξερα είτε παρέδωσαν είτε πήγαν για απόσυρση...με 660 τέλη κανείς δεν το κράτησε...
Και να υπάρχουν, πίστεψε με κέρδος θα έχουν από αυτούς που θα ξαναπάρουν πίσω τις πινακίδες τους... ξέρεις πόσοι είναι ? Δεν νοείται να έχεις αυτοκινητάρα και να μην μπορείς να την κυκλοφορήσεις γιατί απλά μπήκε ο ένας φόρος πίσω από τον άλλο χωρίς λόγο και το τεκμήριο ανέβηκε εκθετικά...
Όλα αυτά προϋποθέτουν πως το απέκτησε ο καθένας με φορολογημένα χρήματα και όχι δηλώνοντας 10Κ ευρώ εισόδημα(μην πω και παρακάτω) να κυκλοφορούσε με ///Μ π.χ .
Αλλά αυτοκίνητα που πλήρωναν κανονικά τους φόρους τους οι κάτοχοι τους είναι κρίμα να πάθουν αυτά που ήδη έχουν πάθει και χειρότερα, κάπου πρέπει να σταματήσει ... καιρός δεν είναι? Μην νομίζουμε πως ότι ///Μ βγήκε στο car και άλλα υψηλού κυβισμού τα δίνουνε όλοι γιατί τους ενόχλησε τόσο το τεκμήριο ή ο φόρος. Οκ κανείς δεν θέλει να πληρώνει άδικα λεφτά κτλπ, αλλά ένα συνειδητοποιημένος σκέφτεται , βλέπει , τα βάζει κάτω.. παραδίδει και πινακίδες μέχρι να δει τι γίνεται και μετά βγάζει -αν βγάλει το αυτοκίνητο του στο σφυρί....
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Andri : 26-04-13 στις 14:41
Μα ηταν απλα για να δωσουν μια τονωτικη ενεση στην αγορα η ιστορια με τα ντιζελ, τα υβριδικα και τα αμαξια με χαμηλους ρυπους.
Ποσο να κρατησει?
Αμα κρατησει δεκα χρονια, σε 7 περιπου χρονια απο σημερα θα παιρνουν τελη απο το 10% του στολου που θα κυκλοφορει στην Ελλαδα...
Τα υπολοιπα θα δινουν απο τιποτα εως πενταροδεκαρες.
Δεν μπορουσε να σταθει σα μετρο για πολυ καιρο.
Και τωρα να μην τα βαλουν να πληρωσουν, καποια στιγμη θα γινει.
ntinos (26-04-13)
Να εύχεστε μην μπλέξουν τα άλογα στις φορολογίες γιατί εκεί θα πέσει πολύ κλάμα....
Αν είναι μια φορά τώρα απαγορευμένο το Μ3 μετά θα γίνει 10......
καλά μετά θα τρίβουν τα χέρια τους οι συνεργειατζήδες με τις αδήλωτες μετατροπές και τις βελτιώσεις.